Vyhlídnul jsem si Bravo .. ale váhám

Více
14 roků 3 měsíců zpět #46 od BlackJack

To bylo nejaky divny Bravo... :?


Ano bylo, občas se muselo nastartovat až na podruhé, protože pouze zaskočil pastorek a už se startér neroztočil. Ale stávalo se to jen vyjímečně a vždy to pak naskočilo.

Byla vadná sedačka u spolujezdce, nešlo ji sklopit a umožnit tak nastoupení osob dozadu. Musel jsem vždycky já vyběhnout z auta.

Pravé zrcátko drželo nějak divně, zvedle. Někdo jej asi usekl a pak doma poslátal.

Výškové stavění světel taky nic, páč bylo kolečko štelování zapadlé a přesto i po otočení se nic nedělo.

Obě kliky dveří - klasika

Anténka pryč :D


Jasný, že co bych po tom nechtěl, ale s tím řízením to nebylo v pořádku. Přeposilované a reakce velmi rychlé. Nedalo se s tím moc lámat zatáčky. A nechtěl bych s tím nějak jezdit v zimě. Ale jinak moc krásné auto a bylo mi jej i škoda, že je takové doprasené :(

Hyundai má sice naježděno 196.000km, ale je to auto, které se doma neopravovalo. Předchozí majitel je právník důchodce a ten to raději vzal vždycky do servisu. Ještě dodnes na něj platí havarijní pojištění. Zdali má i servisku netuším, neměl jsem možnost najít. Tak doufám, že rozvody a svíčky byly dělány při 180tis. jináč se mi peněženka zapotí. :roll:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #47 od jipaf
potit a usmívat se budeš ty při placení, šrajtofli to může být docela fuk...
nějak jsem přehlídl rv té tvé nové pokladničky... :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #48 od Charles
no dělej jak myslíš, ale když už teď říkáš, že by se peněžěnka zapotila, tak počkej, když se náhodou něco podělá. Jinka to bude papt taky určitě těch 10-11 litrů jako nic, 6 válců je více než 4 a musíš je taky nakrmit, sice tam ten výkon je, ale zkus s tim jezdit pod plynem a ta ručička bude padat k nule přímo před očima.

Jinak k tomu bravu, já měl taky tuhle motorizaci, jen silnější, opravil jsem nějakou tu elektriku a pár věcí a lítalo jako svině, prakticky stejně jako MK-Tecovo tipo a na bravo srazu jsem ve sprintu nenašel přemožitele. Takže podle mě byly v tahu čidla, prakticky stejně jako se stává u tipa (teplota vody, nasávaného vzduchu, lambda a další) :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #49 od BlackJack
rv. 1999

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #50 od skypan

rv. 1999

:lol: :lol: myslíš že to má 190 tisíc :roll: ,já na švedovy mám 185(teda podle tacháku),ale skutečnost je 285tis(podle počítače tam byl asi na 190tis reset řídící jednotky)
tak nebud blázen,s opravdovou takovou kilometráží sou tyhle auta v jiném stavu(i se serviskou,kterou ti ochotně poskytnou)ale také za jiné peníze :D

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #51 od sendador

:lol: :lol: myslíš že to má 190 tisíc :roll:

Tak jestli zna puvodniho majitele, muze byt. Ja za 10 let taky najedu 200tis, i kdyz korab s V6 se kupuje asi na jiny najezdy
Jinak znama vec je, ze vsechy auta z ceskejch bazaru jsou po nemeckem duchodci, co s tim jezdil jen v nedeli do kostela :D :D :D

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #52 od BlackJack
S majitelem se znám osobně a je mu jedno nějaký kilometr. On auta nekupuje, ale dostává od synů (synátor mu nadělil Mondeo 2.0benzín). Auto mi tedy nabízí za levný peníz jen proto, aby uvolnil místo v garáži a ne aby si na tom nahrabal.

Navíc k tomu má jakousi CEBIA kartu, kterou jsem našel vedle techničáku. Ale nezkoumal jsem ji.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #53 od skypan
asi takhle,co je psáno to je dáno(i kdyš to vždy nemusí být pravda)ale počítač nelže a práskne ti všechny švindly,kdo se v tom hrabal,
ještě jedna věc:serviska s razítkem třeba z poslední prohlídky z(třeba)minulého roku z autorizáku by mě taky asi přesvědčila,všechno ostatní jsou jenom kecy.kdyš je něco čisté,tak potom je k tomu i čistá veškerá dokumentace :!: :D a ta ochota potom by neměla být problem k tomu dodat,můj názor a skušenosti 8)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #54 od jirkaR
zase každý auto nemusí být stočený..20000 ročně je tak akorát

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.405 sekund
Powered by Kunena fórum