Netěsnost dveří

Více
15 roků 3 dní zpět #16 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: Netěsnost dveří

Co jsem viděl v různých Automobilkách (naposledy v Hyundai), mi přecházel zrak. Když jim nesedí díly, třeba jako dvěře, tak je normálně přihnou. Borec se opře zevnitř kolenem a rukama potáhne k sobě za rám dveří. Tak takto to dělají profící 8O Kapota a další díly se řeší podobně jen se vykroutí ve dvou lidech do požadovaného tvaru.


Návod na youtube pod názvem : Trabant Car - Factory Zwickau East Germany

:lol:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
15 roků 3 dní zpět #17 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Netěsnost dveří

mám řešení...stačí si pohrát se západkami na kastli a je po problému...


Tak jsem to udělal a je v kabině ticho. Že mně to nenapadlo dřív. :idea:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 dní zpět #18 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Netěsnost dveří
Ted o víkendu se k tomu snad dostanu, tak uvidím.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 dní zpět #19 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Netěsnost dveří

Co jsem viděl v různých Automobilkách (naposledy v Hyundai), mi přecházel zrak. Když jim nesedí díly, třeba jako dvěře, tak je normálně přihnou. Borec se opře zevnitř kolenem a rukama potáhne k sobě za rám dveří. Tak takto to dělají profící 8O Kapota a další díly se řeší podobně jen se vykroutí ve dvou lidech do požadovaného tvaru.

ano ve Škodovce do dělájí běžně taky,(kdyš to nesedí na lince ta to neřeší a jde to na repas,kde díly rúzně přihíbají či pokud to jde ak i podložkují a podobně..teda dělali to na feliciích,nevím jak dneska,ale asi se to moc nebude měnit,jen se to tom asi o to více nemluví :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #20 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Netěsnost dveří

Co jsem viděl v různých Automobilkách (naposledy v Hyundai), mi přecházel zrak. Když jim nesedí díly, třeba jako dvěře, tak je normálně přihnou. Borec se opře zevnitř kolenem a rukama potáhne k sobě za rám dveří. Tak takto to dělají profící 8O Kapota a další díly se řeší podobně jen se vykroutí ve dvou lidech do požadovaného tvaru.

ano ve Škodovce do dělájí běžně taky,(kdyš to nesedí na lince ta to neřeší a jde to na repas,kde díly rúzně přihíbají či pokud to jde ak i podložkují a podobně..teda dělali to na feliciích,nevím jak dneska,ale asi se to moc nebude měnit,jen se to tom asi o to více nemluví :lol:


Ano, přesně tak to je, akorát se o tom nemluví :) V automobilce nyjeli novou výrobu a z 1200 vyrobených aut jde na repas 1200 a v průměru jsou 4 vady na auto. :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #21 od zula
Odpověděl zula pro téma Re: Netěsnost dveří
jo je to tak i mechoši si tak běžně pomáhají

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.365 sekund
Powered by Kunena fórum