Netěsnost dveří
Co jsem viděl v různých Automobilkách (naposledy v Hyundai), mi přecházel zrak. Když jim nesedí díly, třeba jako dvěře, tak je normálně přihnou. Borec se opře zevnitř kolenem a rukama potáhne k sobě za rám dveří. Tak takto to dělají profící 8O Kapota a další díly se řeší podobně jen se vykroutí ve dvou lidech do požadovaného tvaru.
Návod na youtube pod názvem : Trabant Car - Factory Zwickau East Germany
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
mám řešení...stačí si pohrát se západkami na kastli a je po problému...
Tak jsem to udělal a je v kabině ticho. Že mně to nenapadlo dřív.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ano ve Škodovce do dělájí běžně taky,(kdyš to nesedí na lince ta to neřeší a jde to na repas,kde díly rúzně přihíbají či pokud to jde ak i podložkují a podobně..teda dělali to na feliciích,nevím jak dneska,ale asi se to moc nebude měnit,jen se to tom asi o to více nemluvíCo jsem viděl v různých Automobilkách (naposledy v Hyundai), mi přecházel zrak. Když jim nesedí díly, třeba jako dvěře, tak je normálně přihnou. Borec se opře zevnitř kolenem a rukama potáhne k sobě za rám dveří. Tak takto to dělají profící 8O Kapota a další díly se řeší podobně jen se vykroutí ve dvou lidech do požadovaného tvaru.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ano ve Škodovce do dělájí běžně taky,(kdyš to nesedí na lince ta to neřeší a jde to na repas,kde díly rúzně přihíbají či pokud to jde ak i podložkují a podobně..teda dělali to na feliciích,nevím jak dneska,ale asi se to moc nebude měnit,jen se to tom asi o to více nemluvíCo jsem viděl v různých Automobilkách (naposledy v Hyundai), mi přecházel zrak. Když jim nesedí díly, třeba jako dvěře, tak je normálně přihnou. Borec se opře zevnitř kolenem a rukama potáhne k sobě za rám dveří. Tak takto to dělají profící 8O Kapota a další díly se řeší podobně jen se vykroutí ve dvou lidech do požadovaného tvaru.
Ano, přesně tak to je, akorát se o tom nemluví V automobilce nyjeli novou výrobu a z 1200 vyrobených aut jde na repas 1200 a v průměru jsou 4 vady na auto.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.