Rozleptaná guma na inter. plastech v Sedici
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no ja koli tomuto problemu som chcel menit celu palubku,je tak roztecena a hnusna ze az,toto je zasadny problem tychto paluboviek,mechanyk mi poradil ze ked kupim aj druhu ta uroby po case to iste ale da sa predyst tym ze sa nastrieka sprejom a lakom a bude to ok,len dokedy sa vypari z nej ten smrad od sprejov tak to ze si uzijem,vsak si viete predstavit,to tak nechat min 1 mesiac na vzduchu aby smrad ustupil.
Já si taky myslím, že to časem udělá každá palubka u těchhle aut. Je ale možný, že to třeba skutečně zreagovalo s nějakým běžným sprejem na palubky, který na to kdysi někdo použil (a proto někteří šťastnější, které to nepotkalo, by se imho měli těchto chemikálií vyvarovat a palubku mýt jen vlhkým hadrem).
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je to mozne ze majitelia nasich aut pred nami dali na palubki neake chemicke cistidlo a zle to zareagovalo ale ze by nezavisle na sebe to robilo tolko paluboviek sa mi az tak moc nechce verit,mne sa zda ze toto vsetko ma na svedomi to pogumovanie paluboviek,rozteka a sulbe sa len ten povlak na vrchu a pod tym povlakom je to pekne tvrde.
No právě si myslím, že čistidlo bylo OK, ale prostě tohle auto má materiál palubky neOK. Čili žádnému jinému autu to neublíží, jenom těm našim fiatům. To je můj názor. Kdyby to tak nebylo, byly by rozteklé úplně všechny palubky u úplně všech Tip a Temper.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já musim říct, že palubka se mi nijak nedeformuje ani, jak popisujete, neroztejká, ale je pravda že ji čistim jen obyčejnou mýdlovou vodou a hadrem, žádný kokpit spraye nepoužívám, protože tomu nevěřim nevim co v tom je za sajrajt, když to má udělat nějakou vsrtvu, co odpuzuje prach a podobně
A dobře děláš.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja ve svem Tipatku nic takoveho nepozoruji. Myslim, ze to muzou delat takove ty obnovovace plastu a cistice pal.desek, ktere samoze nepouzivam.
Kdyz to myju tak vlhkou hubkou a hotovo.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když se zamyslím jako člověk kterej se chvíli motal kolem výroby plastů tak mě napadlo,jestli by to nešlo zafixovat teplem.
Nedoporučuju zkoušet hned na palubce ale třeba na těch madlech.U palubovek na Škodě Octavia,jsme ve firmě léčili tímto způsobem lecjaký problémy a když se na to jde opatrně(nespálit,ale ohřívat pomalu)tak se většina plastů na povrchu jakoby zatáhne.
Určitě to nefuguje třeba u plastových dílu chladiče,protože obsahují až 30%skla a teplota tání u takového plastu je až někde nad hranicí 300stupňů,ale interiér se většinou vyrábí z měkčených plastů.
Nemám možnost to zkusit sám,protože jsem přišel o pistoli ale za pokus to stojí......a nebo poradit se z někým,kdo se zabývá svářením plastů.To jsou odborníci na lecjaký materiál.
Lancia Dedra 1,6ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dál mě napadá, do plastů se přimíchával UV - stabilizátor, to jsou relativně drahý granule, dávalo se jich na určitý množství asi 3%. Když firma šetří, nebo jsou seřizovači lemplové, tak se to po letech sype. To vypadá taky tak, všichni jsme viděli staré monitory k počítači, zažloutlé bedny. To je právě absence toho stabilizátoru.
Žádné nahřívání pistolí, nebude to rovnoměrný, a ještě to může dopadnout všelijak.
Buď nová palubka, nebo to nějak přečalounit.
Já měl asi štěstí, mě se fakt nesype nic.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Budeš to muset vytunit. Koupit řadíčku , pěknou hlavici a pěknej potah na volant , nebo novej volant , sportovní pěknej volant . A máme tě.No pravda, volant se mi na zase loupe, v takových miniaturních jakoby šupinkách a stejně tak i řadička. Jak je chladno, mám za chvíli ruce plný černýho gumovýho prachu
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.