klíček od zapalovaní jde vynadat !

Více
15 roků 8 měsíců zpět #31 od Tonny Tempra SW
Toto spachal ten majitel co ju mal predo mnov,ono to cele kablovanie je uplne nieco extra,ked som bol s autom u znameho autoelektrikara tak sa chytal za hlavu ze to je sila,ale ked mi vsetko funguje tak ako ma tak nech sa do elektriky radsej vobec nepustam.Takze akakolvek elektricka schema tempri mi je naprd bo podla nej sa vobec drzat nemozem :cry:
Ked bude lepsie pocasie tak to kablovanie pofotim a urobim neaky album paradneho elektrickeho zapojenia v ktorom sa nikto nevyzna(iba dotycny co ho poprepajal) :roll:

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #32 od Charles
:lol: tak toto znám velmi dobře....elektriku v motoru jsem si musel předělat, protože se to nedalo...další šílenej bordel byl za rádiem a ještě další bordel je pod volantem...tím zbytkem se budu zabívat později, až zase bude ucházející počasí :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #33 od Tonny Tempra SW
Tak to ti poviem.Iba pre zaujmavost len par veci:
Do poistkovej skrine je zvlast dotiahnutych min 15 dratov,namiesto 2 relatiek su napojene draty napriamo,s poistkovej skrinky vedie niekolko drotov ktore su zablendovane takze nie su zapojene,a v motorovom priestore to ani nehovorim,kopec volnych dratov ale zato zamenenych inymi a ktovie ako prepojenych :roll: .
Tato elektrika by bola na novu a velmi dlhu temu.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.323 sekund
Powered by Kunena fórum