Zamek dveri huci,vrci
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Predne motorceky centralu maju este naviac zabudovany koncovy kontakt, na ktory reaguje riadiaca jednotka centralu. Takze moze byt problem aj v tom kontakte. Teleso motorceka centralu je znitovane. Nity odvrtat a zistit, v com je problem. Vacsinou su zodrate zuby na tiahle, ozubenom koliesku, pripadne oska kolieska ma v plaste vydrate ulozenie.To mě zamykání před časem taky začalo blbnout stejně tak jako kdysi starší Tempra. Když dám povel k zamknutí dálkově/klíčkem tak se stává ža se jako zamkne a následně odemkne, někdy se normálně zamkne, ale třeba po nějakém čase se odemkne a jindy je to třeba OK. Už mě to taky nebaví vím že je to zas u řidiče, protože tam to reaguje nějak divně a aten čudl nezajíždí dostatečně. Tak nevím jestli to zkusit rozebrat nebo koupit novej, protože na stary z vrakáče opět za půl roku blb
Vacsinou sa to podari provizorne opravit, ak mame dobre diely z inych starych motorcekov. Po oprave to uz spolu nenitujem, ale to stiahnem "kabel binderom" to su tie zubkate plastove pasky.
Vela zdaru.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No ja bych rekl, ze uz ne. Pouze skladove zasoby. Vyrobce vetsinou vyrabi nahradni dily do 10 let od ukonceni vyroby, jedine vsak, ze by to bylo shodne i na Tempru, to by se pak jeste delaly.To je patnáct set, mám v háji oba Vyrábějí se pořád?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A kde se dá sehnat? Já si to klidně zaplatím ať mám pokoj.no mozna je lepší zamek dat novej,stoji kolem 750kč a je klid,ty stare jsou vetšinou stejne opotřebene,takže to dlouho nevidrži...
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No jo, ale sou i jiní výrobci. To by sme tahle nesehnali nic a co teprve škodováci, by jich už polovina dojezdilaNo ja bych rekl, ze uz ne. Pouze skladove zasoby. Vyrobce vetsinou vyrabi nahradni dily do 10 let od ukonceni vyroby, jedine vsak, ze by to bylo shodne i na Tempru, to by se pak jeste delaly.To je patnáct set, mám v háji oba Vyrábějí se pořád?
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipoa tempra mají stejné zámky.O té nešťastné konstrukci bych se hádal.Počítej-měl jsem Tempru 3,5 roku,pracuji šest dní v týdnu a denně vystupuju z auta asi 130x. Je pravda že sem zámek čistil a mazal každý tři měsíce ale neměnil jsem ani jednou.Když jsem ji kupoval měla natočeno 175000 a 95000 jsem ji přitočil sám.No a kolik jsi za něj dal? Po mě jednou chtěli asi čtyři stovky za kus. No budu se do toho muset taky kouknout. Už mi blbnou oboje zadní dveře. Takhle kdyby tam pásly z něčeho jinýho - ty naše tipácký jsou prý dost nešťastná konstrukce.
Tempra 1.6SXie kat. 289 000km LPG
[img:1fc6c6ffb6]http://img526.imageshack.us/img526/5096/martin008hk5.th.jpg[/img:1fc6c6ffb6]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.