demontáž čalounění dveří = horor
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dneska jsem se do toho dal kvůli opravě centrál zamykání zadních dveří. Nějak se to nepovedlo, začalo to sponou na kličce stahování okna, pak to stáhnout dolů, přičemž to nevydržel jeden z těch plastových bazmeků, nešel ven ten plastový hřeb ale ulítlo to na tý výplni, takže to musím slepit. Pak jsem se mordoval s tou tuhou folií , v původním stavu už nebude nikdy, holka. Igelit v dveřích je taky moc krásnej a navíc mi při demontáži spadly dovnitř takový dvě plastový výztuhy, nevím přesně odkud jsou a jakej mají význam, zejtra pokračuju protože motorek centrálu radši seženu na vrakáči a za ty nervy mi to nestojí. Když jsem to tam viděl vevnitř...
Jako bychseviděl:-) No ale nakonec jsi to zvládl a v pohodě né?
S tím se musí así poprvé porvat každý
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mal by to byt diel 5890428, cena cca 200 Sk. Ale nech Ti ho vyhladaju oni
zdravi, juro
Ja som to rozoberal včera asi 7-krát a šlo mi to v pohode
na žigulíku to bolo omnoho horšie
Ozaj
neviete mi poradiť kde by som zohnal ten maličký silenblok, ktorý drží vodiacu lištu koníka sťahovania el. okna? 8O
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já jsem ho ani neodehnul, při troše snahy to tam dostaneš, ale na to jsem taky nepřišel hned, máš pravdu, ten plech dolů nemusí.Ty plastové věci co zvas hodně lidí tady nevi je draha okna co vnich to okno jezdí a nekyvalo se vám drži to na tom černem plechu jedná ta plastová draha okna je delši a druhá kratši tak to skoušejte podle vzdalelnosti těch děr v tom černem plechu kde vám pravě ty dvě matky co jsou v těch plastovych drahách sednou taky jsem stoho byl na pražky jak jsem to rezebral všechno se mi to rozsipalo 8O tak jsem to dával hodiny do kupy než jsem na to přišel na co jsou ty dvě pičovyn...jooo hrůza ale jak to bude te dělat vic krat tak už bude te vědět jak na to tedkom jsem mněnil centraly zadnich dveři a lačes vubec jsem ten černy plech nemusel sundavat jenom jsem povolil zamek a bylo povolil tři matky na tom černem plechu abych ho mohl kousek odehnou a bylo
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
Já jsem ho ani neodehnul, při troše snahy to tam dostaneš, ale na to jsem taky nepřišel hned, máš pravdu, ten plech dolů nemusí.
a ako si vyberal tiahla? 8O
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nešlo mi odemknout auto ze strany spolujezdce, z řidičovy strany šlo odemykat a zamykat těžko. Měl jsem sundané komplet čalounění, vytažená a rozebraná centrál.
I s opravou centrálu to trvalo 1 hodinu :cup:
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.