vymena - zadne blatniky
rozhodol som sa ze konecne vymenim zadne blatnik, lebo uz to maju za sebou,ale niekto mi povedal ze to nejde tak lahko a ze by som s tym mal ist do servisu, ale ze to je drahe(robota). aj ked som to kukal vyzera to ako keby to bolo zvarane na spojoch, alebo to je len nejaky tmel?? AK s tym mate skusenosti poradte
DIKI MOC!!!
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak muž byt zadní batnik šroubovany?Myslím že bude potřeba vyříznout sklo protožeje lepené jinak samotný blatník je šroubovaný.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
před sundáním blatníku je potřeba sundat zadní světlo a nárazník. blatník je přišroubován 5ti šrouby , 2 od dveří , 2 od světla a jeden pod nárazníkem.V kastli je 5 obdélníkovývých děr ve kterých jsou takové ty speciální matky v plstovém bazmeku. mě u všech 5ti ten plast popraskal jelikož matka byla zarezlá, cena nového ve fiatu asi 30 kč.Blatník je lepený tmelem a stačí pod něj rejpnout šrroubovákem.Sklo mezi C a D sloupkem není vůbec nutné demontovat.
jinak tenhle LZ blatník je asi slabina všech tip , neviděl jsem jediný který by ho nemělo měněný. Jo a nový neorig. jsem kupoval za 800,- .
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ja mam stale original a ani kuska hrdze.tohle jsem dělal na levém zadním blatníku.Na pravém bude asi pár odličností díky nádrži.
před sundáním blatníku je potřeba sundat zadní světlo a nárazník. blatník je přišroubován 5ti šrouby , 2 od dveří , 2 od světla a jeden pod nárazníkem.V kastli je 5 obdélníkovývých děr ve kterých jsou takové ty speciální matky v plstovém bazmeku. mě u všech 5ti ten plast popraskal jelikož matka byla zarezlá, cena nového ve fiatu asi 30 kč.Blatník je lepený tmelem a stačí pod něj rejpnout šrroubovákem.Sklo mezi C a D sloupkem není vůbec nutné demontovat.
jinak tenhle LZ blatník je asi slabina všech tip , neviděl jsem jediný který by ho nemělo měněný. Jo a nový neorig. jsem kupoval za 800,- .
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Blatník je lepený tmelem a stačí pod něj rejpnout šrroubovákem. Jinak tenhle LZ blatník je asi slabina všech tip , neviděl jsem jediný který by ho nemělo měněný. Jo a nový neorig. jsem kupoval za 800,- .
Šroubovákem néé 8O
Ulamovacím pružným nožem. Odřezat, nepáčit.
Na vrakárně jsem ten blatník koupil ve víceméně shodném odstínu metalízy za asi 500. Ne vždy se to samozřejmě povede...
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud se ti vytrhnou plastové úchyty, nanýtuj na ty díry např. kousek hliníkového plechu a do něj to přivrtej samořeznými šrouby.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.