oprava preliačenín
- scherer012
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 424
16 roků 11 měsíců zpět #1
od scherer012
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
oprava preliačenín vytvořil uživatel scherer012
vyzerá to zaujímavo
www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=2782
www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=2782
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #2
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma oprava preliačením
8O 8O 8O :-k potřeboval bych toho asi deset kylo mám to samej dolík,jinak booomba věc to teda čumím
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #3
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma oprava
dobré. chtěl jsem to zkusit, ale nemůžu nikde sehnat ten dusík ve spreji
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #4
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: oprava preliačenín
Tak jestli někde seženete ten dusík, tak to sem hoďte.
To se bude určitě hodit,ale potřebuji srovnat celou levou stranu
To se bude určitě hodit,ale potřebuji srovnat celou levou stranu
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #5
od jirkaR
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Odpověděl jirkaR pro téma Re: oprava preliačenín
to je mazec jsem ted vyhodil jeden blaták
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #6
od alain
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Odpověděl alain pro téma Re: oprava preliačenín
A co tak použít hasičák sněhový. Sníh oxidu uhličitého dosahuje teploty -76°C a při potřísnění pokožky je nebezpečí omrzlin trochu sněhu neuškodí.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #7
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: oprava preliačenín
je to zaujimava a ucinna technika. len skoda ze sa neda aplikovat aj na preliaciny s ostrou hranou. 8O
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #8
od PavelM
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Odpověděl PavelM pro téma Re: oprava preliačenín
Mam doma fen i ten sprej, tak to zkusim na starsich plechach.. Pak napisu, jestli to funguje
Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 1349
16 roků 11 měsíců zpět #9
od michal_tipar
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: oprava preliačenín
Tak se mi ten zázrak konečně podařilo zhlídnout, když jsem se k tomu dostal poprvé tak se něšlo na ten server připojit.
Jen několik poznámek...
Na co scháníte dusík? Pouřívá se tam Carbon dioxide - CO2. Dusík by musel být tekutý a ten se nedá naplnit do spreje pokud si pamatuju tak jeho teplota varu je kolem -200°C. COčko ve formě suchého ledu má -76°C. Jedna věc se mi na tom zásadně nelíbila, nikdy jsem neviděl COčko v tekutém stavu, protože sublimuje - tj přechází z pevné látky rovnou na plyn a na tom videu to viditelně teče po blatníku...
Nedávno sem s ním v práci chladil, dá se snadno získat z hasičáku, v jiných bombách není pod dostatečným tlakem aby při vypuštění ztuhnul. Je s tím docela pohodová práce...
Jediné co by to mohlo být je nějaký chladící sprej, ty dělají tak -50°C ale není to čisté CO2 tím by se to chladilo špatně, dost blbě se totiž na cokoliv nanáší. Možná něco jako tohle
chemicke-pripravky.esoucastky.cz/spreje-...3559/chladici+c6446/
Jsem zvědavej na vaše výsledky, já to naštěstí nemám na čem vyzkoušet.
Jen několik poznámek...
Na co scháníte dusík? Pouřívá se tam Carbon dioxide - CO2. Dusík by musel být tekutý a ten se nedá naplnit do spreje pokud si pamatuju tak jeho teplota varu je kolem -200°C. COčko ve formě suchého ledu má -76°C. Jedna věc se mi na tom zásadně nelíbila, nikdy jsem neviděl COčko v tekutém stavu, protože sublimuje - tj přechází z pevné látky rovnou na plyn a na tom videu to viditelně teče po blatníku...
Nedávno sem s ním v práci chladil, dá se snadno získat z hasičáku, v jiných bombách není pod dostatečným tlakem aby při vypuštění ztuhnul. Je s tím docela pohodová práce...
Jediné co by to mohlo být je nějaký chladící sprej, ty dělají tak -50°C ale není to čisté CO2 tím by se to chladilo špatně, dost blbě se totiž na cokoliv nanáší. Možná něco jako tohle
chemicke-pripravky.esoucastky.cz/spreje-...3559/chladici+c6446/
Jsem zvědavej na vaše výsledky, já to naštěstí nemám na čem vyzkoušet.
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #10
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma dusík
opravuji se: měl jsem na mysli oxid dusný, ale ten ve spreji asi nebude. jedině ve šlehačkových bombičkách.(chci udělat pokus s motorem)
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #11
od JohnRoss
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Odpověděl JohnRoss pro téma Re: oprava preliačenín
týý brďo, asi vím kam směřuješ...............
K další transplantaci :total:
K další transplantaci :total:
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #12
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma dusík
. ještě jsem nevymyslel dávkování
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #13
od JohnRoss
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Odpověděl JohnRoss pro téma Re: oprava preliačenín
Zkusil bych to přes nějaký elektro ventil napojený na tlačítko v kabině, a dávkoval ručně. Nedávkovat přílišnou dávku, to by se asi splašili koně.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 11 měsíců zpět #14
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma dusík
trošku jsme odbočili od pův. tématu. dořešíme tady:
http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5850&highlight=oxid+dusn%FD
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.489 sekund