Náhrada stávajících stěračů

  • TripleX
18 roků 4 měsíců zpět #16 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma To je dost
Tak to je dost... To asi radsej ich nejako napruzim este alebo skusim nejake lepsie z vrakovista...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #17 od pavelZet
hmm, to byly ceny nových kousků.
starý potvory pořád reznou, můžou být zkroucený a ta rez nevypadá dobře. zkoušel sem se jí zbavit, ale časem to počád vylízá. nový sou teď fajn.

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 4 měsíců zpět #18 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma DOst

starý klasický stěrače: ramínko 675kč + stěrač asi 100kč (dle kvality a rozměru)

takže na auto 2x675 + 2x100 = asi 1550kč

novější umělý tipácký sou sice celý v jednom nerozebíratelný, ale jeden vyjde asi na 1200kč. takže komplet asi 2500kč. a až odejdou, můžeš kupovat zase celý znovu

mně se osvědčily ty starší. je vidět že nový fiaty i jiný auta používají zase ty klasický rozebíratelný. byla to slepá cesta.


To je dost asi len z vrakoviska skuism pozriet nejake lepsie...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 4 měsíců zpět #19 od Anonymní
Ty stěrače mně dost trápili. Mám taky ty nový v celku. Nakonec jsem koupil ramínka valeo 510 mm kuchl je a gumy svýstuhou nasadil na ty ramena a je klid.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 4 měsíců zpět #20 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma A oprava starych?
A nemate skusenosti niekto s opravou starych napriklad mne by stacilo keby viac pritlacali iba na sklo tie pruzinky sa nedaju nejako napruzit?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 měsíců zpět #21 od stiglitz
Já jsem koukal kde to nedolíhá na to sklo a pak jsem tedy vytáhnul ty planžety a snažil se sklo "dokopírovat", naohýbal jsem je víceméně podle toho, a na straně spolujezdce nebyl problém když pominu že při poloze dole úplně vpravo gumička nedoléhá. Není to úplně ideální ale dost se to zlepšilo. Nový stěrače za ty prachy bych tedy nekoupil.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 4 měsíců zpět #22 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Skusim

Já jsem koukal kde to nedolíhá na to sklo a pak jsem tedy vytáhnul ty planžety a snažil se sklo "dokopírovat", naohýbal jsem je víceméně podle toho, a na straně spolujezdce nebyl problém když pominu že při poloze dole úplně vpravo gumička nedoléhá. Není to úplně ideální ale dost se to zlepšilo. Nový stěrače za ty prachy bych tedy nekoupil.


Skusim to aj ja tak...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #23 od andreapipo
Odpověděl andreapipo pro téma Stěrače na Tipo
Nedávno jsem je měnil. Originál ramínka na Tipo mají stejnou délku 48 mm a zadní ramínko 38 mm. Jdou koupit u každý pumpy. Proč ale chcete měnit i ty "tyčky" které jsou nasazeny na šroubech, to opravdu nevím. Pokud to není v tom šroubu vyžvejkaný, tak nevidím důvod to měnit. Samotná ramínka stojí pár korun, dal jsem necelý dvě stovky. Jdou koupit i samotné gumičky, ale jejich výměna je dost náročná, je to zkrátka pro hračičky, neměl jsem tu trpělivost a tak jsem koupil ramínka i s gumičkama. Měli i ta nová ramínka, ale odradila mě jejich cena.

andreapipo
Fiat TIPO 1.4 DGT cat. i.e., r. v. 1990, 185.000 km, 6,9
l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #24 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Stěrače na Tipo

Nedávno jsem je měnil. Originál ramínka na Tipo mají stejnou délku 48 mm a zadní ramínko 38 mm. Jdou koupit u každý pumpy. Proč ale chcete měnit i ty "tyčky" které jsou nasazeny na šroubech, to opravdu nevím. Pokud to není v tom šroubu vyžvejkaný, tak nevidím důvod to měnit. Samotná ramínka stojí pár korun, dal jsem necelý dvě stovky. Jdou koupit i samotné gumičky, ale jejich výměna je dost náročná, je to zkrátka pro hračičky, neměl jsem tu trpělivost a tak jsem koupil ramínka i s gumičkama. Měli i ta nová ramínka, ale odradila mě jejich cena.

Ty tyčky chci měnit proto že na nový stěrače - tuším od roku 93 zkrátka žádný ramínka nasadit nejdou. Nechápu jak tak složitej mechanismus jako je u novýho modelu může tak na hov.. stírat. Ramínko nevyměníš, jenom samotnou gumičku - pokud ovšem mezi "univerzálními" seženeš nějakou která po větších či menších úpravách pasuje. Celý stěrače jsem si musel odnést do bytu a tady jsem se s těma podělanejma gumičkama sr.. asi hodinu. :evil: Promiňte mi mý výrazy ale málem jsem to tenkrát rozšlapal. :evil:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #25 od andreapipo
Odpověděl andreapipo pro téma Stěrače na Tipo
No a stěrače z Tipa, u kterých jdou vyměnit ramínka, ti tam nepasujou. Nemůže být přeci tak velký problém někde sehnat ty "tyčky", u kterých jdou měnit ramínka a pak nový ramínka a nadále pak už měnit jen nový ramínka.

andreapipo
Fiat TIPO 1.4 DGT cat. i.e., r. v. 1990, 185.000 km, 6,9
l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #26 od stiglitz
Jasně, ale musím se dostat na vrakáč. Letos už mám gumičky vyměněný a tak to zkusím za rok. Dám tam z něčeho jinýho - jde jen o to aby sedly.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #27 od pavelZet

Jasně, ale musím se dostat na vrakáč. Letos už mám gumičky vyměněný a tak to zkusím za rok. Dám tam z něčeho jinýho - jde jen o to aby sedly.


z něčeho jinýho - tchán to tak zkoušel řešit a místo toho, aby ty stěrače ve spodní úrovni byly pěkně dole kousek nad těsněním, tak to má strašně zkřiva - jeden konec je dole na gumě a druhý trčí do okna.
prostě ta "tyčka" musí být správně zakřivená. tak proč ne rovnou z tipa?

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #28 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Stěrače na Tipo

Nedávno jsem je měnil. Originál ramínka na Tipo mají stejnou délku 48 mm a zadní ramínko 38 mm. Jdou koupit u každý pumpy. Proč ale chcete měnit i ty "tyčky" které jsou nasazeny na šroubech, to opravdu nevím. Pokud to není v tom šroubu vyžvejkaný, tak nevidím důvod to měnit. Samotná ramínka stojí pár korun, dal jsem necelý dvě stovky. Jdou koupit i samotné gumičky, ale jejich výměna je dost náročná, je to zkrátka pro hračičky, neměl jsem tu trpělivost a tak jsem koupil ramínka i s gumičkama. Měli i ta nová ramínka, ale odradila mě jejich cena.

Ty tyčky chci měnit proto že na nový stěrače - tuším od roku 93 zkrátka žádný ramínka nasadit nejdou. Nechápu jak tak složitej mechanismus jako je u novýho modelu může tak na hov.. stírat. Ramínko nevyměníš, jenom samotnou gumičku - pokud ovšem mezi "univerzálními" seženeš nějakou která po větších či menších úpravách pasuje. Celý stěrače jsem si musel odnést do bytu a tady jsem se s těma podělanejma gumičkama sr.. asi hodinu. :evil: Promiňte mi mý výrazy ale málem jsem to tenkrát rozšlapal. :evil:

Pockej ja Te nechapu. Proc by jako nemeli jit nasadit na Tipacke ramena (rozumej to co je umistene na mechanicmu steracu) sterace, ktere koupis u kazde pumpy??? V tech steracich. delka 48cm, jsou dva druhy plastovych prychytek, pasuji tam pouze jedny, ktere jednouduse nasadis do toho "U" tvaru a zacvaknes to tam. Nemusis prece menit gumicky, prehodis cely sterac (gumicka+raminka).

2andreapipo: Menit ty cele ramena (tycky) je nutno treba napr. v mem pripade, kdy mam jiz v tech nytovanych spojich vuli a dochazi k tomu, ze mi ten sterac castecne vyhazuje mimo okno (vlivem vule to nelze dost dobre seridit na tom tisicihranu - jeho poloha). Mam uz nove z vraku, ktere jsou bez vule, jen to namontovat, pred nedavnem jsem to strikal, ale nejak mne to zatim netrapi...ale dostane se na to :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #29 od rat21
Po lopate: do roku 93 sa daju menit cele ramienka, po roku 93 len gumicky.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #30 od rat21
Dodatok:

do 1993:


od 1993:


:wink: :wink: :wink:

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.528 sekund
Powered by Kunena fórum