zadní podběh pod blatníkem
fiat tipo 1.9td
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1.9td
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vsetky obrazku su tu http://zefo.yweb.sk/tipo_blatnik/ .
Naozaj netusim co s tym. Plech doma mam ale vytvarovat to tam, to bude asi nemozne. Ach jaj..
Nema niekto na predaj vyrezanu P/L cast karoserie ako je na obrazku? Ze by som to tam iba prizvaral.
Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
ja to mám o dosť horšie- a najviac ma hnevá, že to nemám kde vyvariť.......
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pak:
a) Zespodu natahat širokou lepicí pásku, shora laminát (poměrně pracné), nebo
b) namontuj nový blatník, sežeň někde kus IPA (asfaltový izolační pás na vodovzdornou izolaci podlah), přilož ho zevnitř podběhu, ořezej podle potřeby, nahřej horkovzdušnou pistolí a přilep. Po vychladnutí znovu zahřej a roztahej do ztracena a přetři Tlumexem.
To, co ti vyrezlo, není nosná část karosérie, takže na její pevnosti v podstatě nesejde, důležité je jen zabránit, aby ti tekla voda do auta a aby to rezlo dál.
Já jsem použil kombinaci obojího, ale podruhé už bych se s tím laminátem nerozčiloval a dal tam jen ten asfaltový pás.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ono je to velmi komplikovane miesto co sa tyka ohybania, spravit podbehy bola oproti tomuto hracka. S plecharinou velmi skusenosti nemam, takze rad si necham poradit ako na to. Je nejaky sposob ako to okaslat a privarit tam plech tak aby to pasovalo? Poradte ako na to. Mam si spravit papierovu sablonu, mam pouzit viacero malych plechov alebo jeden velky, aky hruby plech najlepsie? Pri zvarani CO2, staci bodovat po krajoch plechu alebo aj vrtat diery?
Sorry za vela otazok, ale ked to uz robim chcem to spravit poriadne, nech to este nejaku tu zimu vydrzi.
Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=10860
pokud chceš, tak bych Ti mohl vyříznout potřebnou část, z toho Tipa, jak už jsme rozřezávali. Já jsem tam původně taky chtěl navařit kus jiného Tipa, ale postupně jsem došel k závěru, že to nemá smysl. Bylo to pracné, část byla stejně orezlá a příliš mi to nešlo spasovat.
To znamená že pokud nemáš moc zkušeností, tak bych nedoporučoval vevařovat část jiného vozu. Špatně se rozměřujou řezy.
Šablona z kartobnu není špatná věc, hodí se na špatně přístupná místa.
Pokud mas jak plech naohybat, tak je lepsi pouzit cely kus plechu. Ja pri sve oprave nejdiv pouzival zbytky plechu a pak jsem pouzil plech v jednom kuse a jen jsme ho nařezal a podle potřeby naohýbal.
Doporučuji použít jedničku plech.
S tím vařením jsou obě možnosti dobré, ja používam tu první. Je na ni jasně vidět, jestli se svar povedl, nebo jestli ne. Když přivařuješ plechy skrz díru, musíš mít díru dost velkou, aby si mel jistotu, ze jsi svaril opravdu oba plechy dohromady a ne jen zavaril diru...
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Super fotky, pekna praca. Ten posledny cierny nater je Body 930 alebo nieco ine?
Ak mas moznost vyrezat danu cast karoserie ktora je v lepsom stave, tak by som do toho isiel. Nieje to velky kus, myslim ze by to slo dopasovat.
icq: 226983946
Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ano přesně tak jak Max-el napsal(Max-eli ty si snad i karosář )a posování pomocí papírové šablony je leptší,zhediska stiku s vodou(pokud je svar a styčné plochy dobře ošetřené) a bdování plechu přes plech je horší varianta páč 1)rez posrupuje dál 2)mezi plechy(ve zbodovaných místech)se drží vlchko a voda a o to rychleji to hnije) a v techto spojích se to problematičtěji ošetřuje proti rzi,barvamy a pod.tady si můžeš prohlédnout jak jsem opravoval celou zadní část:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=10860
pokud chceš, tak bych Ti mohl vyříznout potřebnou část, z toho Tipa, jak už jsme rozřezávali. Já jsem tam původně taky chtěl navařit kus jiného Tipa, ale postupně jsem došel k závěru, že to nemá smysl. Bylo to pracné, část byla stejně orezlá a příliš mi to nešlo spasovat.
To znamená že pokud nemáš moc zkušeností, tak bych nedoporučoval vevařovat část jiného vozu. Špatně se rozměřujou řezy.
Šablona z kartobnu není špatná věc, hodí se na špatně přístupná místa.
Pokud mas jak plech naohybat, tak je lepsi pouzit cely kus plechu. Ja pri sve oprave nejdiv pouzival zbytky plechu a pak jsem pouzil plech v jednom kuse a jen jsme ho nařezal a podle potřeby naohýbal.
Doporučuji použít jedničku plech.
S tím vařením jsou obě možnosti dobré, ja používam tu první. Je na ni jasně vidět, jestli se svar povedl, nebo jestli ne. Když přivařuješ plechy skrz díru, musíš mít díru dost velkou, aby si mel jistotu, ze jsi svaril opravdu oba plechy dohromady a ne jen zavaril diru...
jinak na body dvou plechů je třeba vrtat díry alespon 6 až 8mm.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na tu cast karoserie se domluvim s Toomem, auto teď nestojí doma
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.