zadní podběh pod blatníkem

Více
16 roků 6 měsíců zpět #1 od smile-DH
dá se nekde sehnat novy vnitrní zadní lem pod blatnikem?

fiat tipo 1.9td

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #2 od Charles
předpokládám, že chceš podběh co je nad kolem, protože to máš shnilé....pokud myslíš toto, tak to jedině vyvařit, to je část kastle která se neprodává, prodává se pouze plastovej podběh, ale to je spíš k ochraně, aby tam ta voda tolik neprosikala a v zimě dobrý proti soli

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #3 od smile-DH
tak to jsem namidlenej to tam už vubec nemam odteklo to kanalem :? jsme zvedavej jak to poresim jinak diky

fiat tipo 1.9td

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #4 od Marco

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #5 od zefo
Odpověděl zefo pro téma Re: zadní podběh pod blatníkem
Skoro ma dnes kleplo. To ze bude treba vymenit blatniky, s tym som sa zmieril. Ale poradte co spravit s tou nestastnou karoseriou? ](*,)



Vsetky obrazku su tu http://zefo.yweb.sk/tipo_blatnik/ .

Naozaj netusim co s tym. Plech doma mam ale vytvarovat to tam, to bude asi nemozne. Ach jaj..

Nema niekto na predaj vyrezanu P/L cast karoserie ako je na obrazku? Ze by som to tam iba prizvaral.

Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #6 od scherer012
veď to máš ešte v pohode :roll:
ja to mám o dosť horšie- a najviac ma hnevá, že to nemám kde vyvariť....... :x

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #7 od čenda
Pořádně si to připrav (obrousit, odrezovač, pak aspoň 2 vrstvy základové antikorozní barvy).
Pak:
a) Zespodu natahat širokou lepicí pásku, shora laminát (poměrně pracné), nebo
b) namontuj nový blatník, sežeň někde kus IPA (asfaltový izolační pás na vodovzdornou izolaci podlah), přilož ho zevnitř podběhu, ořezej podle potřeby, nahřej horkovzdušnou pistolí a přilep. Po vychladnutí znovu zahřej a roztahej do ztracena a přetři Tlumexem.
To, co ti vyrezlo, není nosná část karosérie, takže na její pevnosti v podstatě nesejde, důležité je jen zabránit, aby ti tekla voda do auta a aby to rezlo dál.
Já jsem použil kombinaci obojího, ale podruhé už bych se s tím laminátem nerozčiloval a dal tam jen ten asfaltový pás.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #8 od zefo
Odpověděl zefo pro téma Re: zadní podběh pod blatníkem
čenda: Dakujem, zaujimave riesenie. Urcite to zvazim. Najradsej by som vsak bol ak by sa naslo napr. burane tipo z ktoreho by sa tie podblatniky dali vyrezat. Predsa len plech je plech a tipko musi este nejaky ten rok vydrzat. Motor som uz dal ako tak dokopy, takze uz to musim dotiahnut..

Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #9 od zefo
Odpověděl zefo pro téma Re: zadní podběh pod blatníkem
Ma niekto skusenosti s takymito klampiarskymi pracami? Oplati sa to vyvarit alebo zvolit radsej to lepenie ipou?
Ono je to velmi komplikovane miesto co sa tyka ohybania, spravit podbehy bola oproti tomuto hracka. S plecharinou velmi skusenosti nemam, takze rad si necham poradit ako na to. Je nejaky sposob ako to okaslat a privarit tam plech tak aby to pasovalo? Poradte ako na to. Mam si spravit papierovu sablonu, mam pouzit viacero malych plechov alebo jeden velky, aky hruby plech najlepsie? Pri zvarani CO2, staci bodovat po krajoch plechu alebo aj vrtat diery?

Sorry za vela otazok, ale ked to uz robim chcem to spravit poriadne, nech to este nejaku tu zimu vydrzi.

Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #10 od Ram512
nejlepší bude když to zhnilé odstřihneš až ke zdravému plechu a z nového plechu tam navaříš to cojsi vystříhal ,poté vybrousíš svary, natřeš gumoasfaltem a máš pokoj na 3 roky :)

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #11 od Max-el
tady si můžeš prohlédnout jak jsem opravoval celou zadní část:

fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=10860

pokud chceš, tak bych Ti mohl vyříznout potřebnou část, z toho Tipa, jak už jsme rozřezávali. Já jsem tam původně taky chtěl navařit kus jiného Tipa, ale postupně jsem došel k závěru, že to nemá smysl. Bylo to pracné, část byla stejně orezlá a příliš mi to nešlo spasovat.
To znamená že pokud nemáš moc zkušeností, tak bych nedoporučoval vevařovat část jiného vozu. Špatně se rozměřujou řezy.

Šablona z kartobnu není špatná věc, hodí se na špatně přístupná místa.

Pokud mas jak plech naohybat, tak je lepsi pouzit cely kus plechu. Ja pri sve oprave nejdiv pouzival zbytky plechu a pak jsem pouzil plech v jednom kuse a jen jsme ho nařezal a podle potřeby naohýbal.

Doporučuji použít jedničku plech.

S tím vařením jsou obě možnosti dobré, ja používam tu první. Je na ni jasně vidět, jestli se svar povedl, nebo jestli ne. Když přivařuješ plechy skrz díru, musíš mít díru dost velkou, aby si mel jistotu, ze jsi svaril opravdu oba plechy dohromady a ne jen zavaril diru...

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #12 od zefo
Odpověděl zefo pro téma Re: zadní podběh pod blatníkem
Max-el:
Super fotky, pekna praca. Ten posledny cierny nater je Body 930 alebo nieco ine?
Ak mas moznost vyrezat danu cast karoserie ktora je v lepsom stave, tak by som do toho isiel. Nieje to velky kus, myslim ze by to slo dopasovat.
icq: 226983946

Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #13 od skypan

tady si můžeš prohlédnout jak jsem opravoval celou zadní část:

fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=10860

pokud chceš, tak bych Ti mohl vyříznout potřebnou část, z toho Tipa, jak už jsme rozřezávali. Já jsem tam původně taky chtěl navařit kus jiného Tipa, ale postupně jsem došel k závěru, že to nemá smysl. Bylo to pracné, část byla stejně orezlá a příliš mi to nešlo spasovat.
To znamená že pokud nemáš moc zkušeností, tak bych nedoporučoval vevařovat část jiného vozu. Špatně se rozměřujou řezy.

Šablona z kartobnu není špatná věc, hodí se na špatně přístupná místa.

Pokud mas jak plech naohybat, tak je lepsi pouzit cely kus plechu. Ja pri sve oprave nejdiv pouzival zbytky plechu a pak jsem pouzil plech v jednom kuse a jen jsme ho nařezal a podle potřeby naohýbal.

Doporučuji použít jedničku plech.

S tím vařením jsou obě možnosti dobré, ja používam tu první. Je na ni jasně vidět, jestli se svar povedl, nebo jestli ne. Když přivařuješ plechy skrz díru, musíš mít díru dost velkou, aby si mel jistotu, ze jsi svaril opravdu oba plechy dohromady a ne jen zavaril diru...

ano přesně tak jak Max-el napsal(Max-eli ty si snad i karosář :lol: )a posování pomocí papírové šablony je leptší,zhediska stiku s vodou(pokud je svar a styčné plochy dobře ošetřené) a bdování plechu přes plech je horší varianta páč 1)rez posrupuje dál 2)mezi plechy(ve zbodovaných místech)se drží vlchko a voda a o to rychleji to hnije) a v techto spojích se to problematičtěji ošetřuje proti rzi,barvamy a pod.
jinak na body dvou plechů je třeba vrtat díry alespon 6 až 8mm.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #14 od Max-el
Body to neni, pripravek se jmenuje Bitumen

na tu cast karoserie se domluvim s Toomem, auto teď nestojí doma

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #15 od jirkaR
no já to řešil pozinkovaným plechem a nýty potom přejet kitem se skelným vláknem vybrousit přetřít a pak to namazat vazelínou namontovat baltník a cca za rok už pravidelně prolévat plejem

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.502 sekund
Powered by Kunena fórum