vymena panelu topeni i s ventilatorem v tempre+dalsi ukony

Více
16 roků 2 týdnů zpět #1 od S3m8a
zdravim muze mi pls nekdo poradit jak dostat komplet panel do tempry aniz bych neco olamal? kdyz jsme ho dolovali ven ze staryho auta seld ost tezko- nic jsme neulomili ale moc nechybelo
to topeni me zlobi - dela si co chce a jeste ventilator hrouti jak swina tak mi znamy prodal z tempry co jde na vrakac cely ten panel at si vezmu, ale nejak mam strach ho tam cpat - je tam potreba demontovat kastlik u spolujezdce+ plasty ve stredovym panelu a pak par sroubu to je v pohode, ale abych to tam dostal asi budu muset sundat i ten tunel kolem radici paky a rucky co? ....
jeste bych mel dotaz ohledne reprodukoru- spis jak se k nemu dostat- mam tempru sw(1,6) rok 92 s analogem a reprak v palubce u ridice odmita hrat, bych rek ze ma svy za sebou podle toho jak vypada i ten u spolujezdce tak bych ho rad vymenil


kdyz by mel nekdo napr fotonavod demontaze montaze byl bych vdecnej - koukal jsem i na Jak na to ale tam jsem nasel jen fotky z tipa ohledne toho repraku a nejakej rozumnej navod na vymenu toho topeni zadnej


predem vsem diky jsemo novic, takze prosim o shovivavost .. prolezl jsem celou sekci interier a nic jsem nenasel co by mi pomohlo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #2 od Tonny Tempra SW
zdravim ta,pri montazi toho panelu topeni musis vymontovat aj stredovy tunel kde je rucny brzda,budes mat viac miesta s pohybom toho panelu topenia a pojde ti lahsie vybrat. tie repraky v palubovke je demontovat velmi lahko,tie plastove kritky reprakov su uchytene zvrchu krizovymi srobami takze ked sa blizsie pozries tak ich najdes a staci ich len odkrutit a dostanes sa k repraku,uz len odkrut sroby ktore ho drzia a mas ho vonku.
Fotky na takuto montaz nemam ale mozno takato pisana rada by ti mohla ako tak pomoct.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #3 od bery1970
co konkrátně tě zlobí,protože myslím že jestli tam chceš měnit celej ten tunel s těma ovladačema topení tak je to zbytečný.např.ventilátor vyměníš tak že odpojíš konektor a otočíš s ním a je venku-je tam bajonet.to samý bych udělal s těma ovladačema vyměnil bych jen je.budou na pár šroubkách,jen do nich navlíkneš zpět ty táhla.pokud máš problémy s ventilátorem tak prévě vyměň jen ventilátor a ten jeho ovladač,jestli ti to ale blbě topí bude problém buď v radiátoru topení nebo v termostatu,potom je výměna komplet panelu zbytečná práce.já měl sice tipo,ale nemyslím že by v tom byl extrém rozdíl.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #4 od S3m8a
2 tony tempra: ja na to koukal tak narychlo a pripadalo mi ze ten reprak u ridice ma krytku zatavenou jakoby k palubovce (mozna sem se spatne koukal) jeste na to juknu poradne


bery - klasika vali az na 4ku, obcas blbne i prepinani smeru foukani, teplo docela jde ale neco v nem jakoby hrouri - prijde mi ze primo za tim ovladacim panelem jako by tam byly nejaky srouby v tom vysypany a nedelalo to - tam by mozna pomohlo vycisteni- a ventilator ten totalne hrouti na tu ctyrku tak ze se neda ani mluvit

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #5 od Tonny Tempra SW
Aj ja by som povedal ze ten cely panel nemusis demontovat,ten maly panel s ovladacamy je vymontovat velmi lahko:
1:Vytiahnes von tie ovladace,potiahnes za ne k sebe a ony ti vyskocia.
2:pod ovladacmi najdes 2 male krizove sroby ktore odkrutis a pnel si vytiahnes von.
3:Kazdy mechanyzmus ovladacov je zo zadu prepojeny takymi tiahlami a bielymi svorkami,
4:Postupne povolis tie biele svorky a takto sa ti ten panel cely dostane von a mas pristup na vsetko co potrebujes,to uchytenie svoriek a tiahel si je najlepsie zapisat kolko kazde tiahlo trcalo cez svorku aby ti pri spetnej montazi sa nestalo ze ti ovladac nepotocis az do konca a nepojde ti napr 4 rychlost.Ja som to mal rozobrate v piatok prave koli tomu ze mi nefungovala 4 rychlost.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #6 od bery1970
takže bych rozhodně vyměnil jen samostatně ventilátor což je otázka minuty a jeho ovladač s regulátorem otáček kterej ti pravděpodobně blbne.výměna všeho ostatního by byla zbytečná.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #7 od bery1970
tonny byl zase rychlejší :wink:

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #8 od Tonny Tempra SW

2 tony tempra: ja na to koukal tak narychlo a pripadalo mi ze ten reprak u ridice ma krytku zatavenou jakoby k palubovce (mozna sem se spatne koukal) jeste na to juknu poradne


bery - klasika vali az na 4ku, obcas blbne i prepinani smeru foukani, teplo docela jde ale neco v nem jakoby hrouri - prijde mi ze primo za tim ovladacim panelem jako by tam byly nejaky srouby v tom vysypany a nedelalo to - tam by mozna pomohlo vycisteni- a ventilator ten totalne hrouti na tu ctyrku tak ze se neda ani mluvit


Skus sa na to pozriet,ak su zatavene tak len ti neostava nic ine len to naspet odtavyt,to znamena nahriat neaku zeleznu tycku a postupne tie zvari poodtavovat.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #9 od bery1970
já myslím že není třeba nic odtavovat,jestli myslíš ten samotný reg.otáček tak bych ho vyměnil celej i s ovladačem.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #10 od Tonny Tempra SW

já myslím že není třeba nic odtavovat,jestli myslíš ten samotný reg.otáček tak bych ho vyměnil celej i s ovladačem.


To bery to som mu pisal na tie kryty reprakov,ma pocit ze tie kryty reprakov na palubovke nema uchytene srobamy ale tie diery na sroby su zatavene do palubky,ze to pozrie ako to ma lebo tie kryty reprakov na palubke maju byt uchytene srobamy.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #11 od bery1970
tak to nevim jak je to na tempře,ale na tipu jsem měl šrouby,jak na krytkách tak přímo na repru.ale stejně si nemyslím že by měl něco odtavovat,pokud tam nejsou šrouby tak to bude zacvaknutý takovejma jazýčkama.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #12 od S3m8a

já myslím že není třeba nic odtavovat,jestli myslíš ten samotný reg.otáček tak bych ho vyměnil celej i s ovladačem.


To bery to som mu pisal na tie kryty reprakov,ma pocit ze tie kryty reprakov na palubovke nema uchytene srobamy ale tie diery na sroby su zatavene do palubky,ze to pozrie ako to ma lebo tie kryty reprakov na palubke maju byt uchytene srobamy.


nn koukal jsem na to ... asi jsi me spatne pochopil - levy kryt repraku je jeden velky kus ktery je po obvodu (od vyroby asi) "tavenej" - jeden kus plastu s vrchnim krytem palubovky

btw jeste jeden dotaz nad yvdechy topeni je velka kapsa a na levem boku te kapsy je kolecko s vrtulkou ... asi budu vypadat jako total lama, ale to slouzi k cemu?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #13 od bery1970
možná bude lepší sem hodit foto.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #14 od oBzB
K repru u řidiče se fakt nedá dostat bez demontáže celýho toho bloku palubky

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 týdnů zpět #15 od S3m8a

K repru u řidiče se fakt nedá dostat bez demontáže celýho toho bloku palubky


no ten problem sem myslel, je to jen ten kryt nad tou palubkou nebo to s sebou tahne i pristrojovku? jesli jo tak se asi nedostanu na odpojeni protoze mam sloni ruce :-D


foto kdyztak nahodim jen nevim kdy se na to dostanu za svetla pondeli utery se vracim kolem paty


jinak nevite teda na co je to kolecko v ty"kapse" ... jde to jakoby zprava z boku do pristrojovky

diky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.497 sekund
Powered by Kunena fórum