vymena panelu topeni i s ventilatorem v tempre+dalsi ukony
to topeni me zlobi - dela si co chce a jeste ventilator hrouti jak swina tak mi znamy prodal z tempry co jde na vrakac cely ten panel at si vezmu, ale nejak mam strach ho tam cpat - je tam potreba demontovat kastlik u spolujezdce+ plasty ve stredovym panelu a pak par sroubu to je v pohode, ale abych to tam dostal asi budu muset sundat i ten tunel kolem radici paky a rucky co? ....
jeste bych mel dotaz ohledne reprodukoru- spis jak se k nemu dostat- mam tempru sw(1,6) rok 92 s analogem a reprak v palubce u ridice odmita hrat, bych rek ze ma svy za sebou podle toho jak vypada i ten u spolujezdce tak bych ho rad vymenil
kdyz by mel nekdo napr fotonavod demontaze montaze byl bych vdecnej - koukal jsem i na Jak na to ale tam jsem nasel jen fotky z tipa ohledne toho repraku a nejakej rozumnej navod na vymenu toho topeni zadnej
predem vsem diky jsemo novic, takze prosim o shovivavost .. prolezl jsem celou sekci interier a nic jsem nenasel co by mi pomohlo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
Fotky na takuto montaz nemam ale mozno takato pisana rada by ti mohla ako tak pomoct.
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery - klasika vali az na 4ku, obcas blbne i prepinani smeru foukani, teplo docela jde ale neco v nem jakoby hrouri - prijde mi ze primo za tim ovladacim panelem jako by tam byly nejaky srouby v tom vysypany a nedelalo to - tam by mozna pomohlo vycisteni- a ventilator ten totalne hrouti na tu ctyrku tak ze se neda ani mluvit
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
1:Vytiahnes von tie ovladace,potiahnes za ne k sebe a ony ti vyskocia.
2:pod ovladacmi najdes 2 male krizove sroby ktore odkrutis a pnel si vytiahnes von.
3:Kazdy mechanyzmus ovladacov je zo zadu prepojeny takymi tiahlami a bielymi svorkami,
4:Postupne povolis tie biele svorky a takto sa ti ten panel cely dostane von a mas pristup na vsetko co potrebujes,to uchytenie svoriek a tiahel si je najlepsie zapisat kolko kazde tiahlo trcalo cez svorku aby ti pri spetnej montazi sa nestalo ze ti ovladac nepotocis az do konca a nepojde ti napr 4 rychlost.Ja som to mal rozobrate v piatok prave koli tomu ze mi nefungovala 4 rychlost.
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
2 tony tempra: ja na to koukal tak narychlo a pripadalo mi ze ten reprak u ridice ma krytku zatavenou jakoby k palubovce (mozna sem se spatne koukal) jeste na to juknu poradne
bery - klasika vali az na 4ku, obcas blbne i prepinani smeru foukani, teplo docela jde ale neco v nem jakoby hrouri - prijde mi ze primo za tim ovladacim panelem jako by tam byly nejaky srouby v tom vysypany a nedelalo to - tam by mozna pomohlo vycisteni- a ventilator ten totalne hrouti na tu ctyrku tak ze se neda ani mluvit
Skus sa na to pozriet,ak su zatavene tak len ti neostava nic ine len to naspet odtavyt,to znamena nahriat neaku zeleznu tycku a postupne tie zvari poodtavovat.
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
já myslím že není třeba nic odtavovat,jestli myslíš ten samotný reg.otáček tak bych ho vyměnil celej i s ovladačem.
To bery to som mu pisal na tie kryty reprakov,ma pocit ze tie kryty reprakov na palubovke nema uchytene srobamy ale tie diery na sroby su zatavene do palubky,ze to pozrie ako to ma lebo tie kryty reprakov na palubke maju byt uchytene srobamy.
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já myslím že není třeba nic odtavovat,jestli myslíš ten samotný reg.otáček tak bych ho vyměnil celej i s ovladačem.
To bery to som mu pisal na tie kryty reprakov,ma pocit ze tie kryty reprakov na palubovke nema uchytene srobamy ale tie diery na sroby su zatavene do palubky,ze to pozrie ako to ma lebo tie kryty reprakov na palubke maju byt uchytene srobamy.
nn koukal jsem na to ... asi jsi me spatne pochopil - levy kryt repraku je jeden velky kus ktery je po obvodu (od vyroby asi) "tavenej" - jeden kus plastu s vrchnim krytem palubovky
btw jeste jeden dotaz nad yvdechy topeni je velka kapsa a na levem boku te kapsy je kolecko s vrtulkou ... asi budu vypadat jako total lama, ale to slouzi k cemu?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
K repru u řidiče se fakt nedá dostat bez demontáže celýho toho bloku palubky
no ten problem sem myslel, je to jen ten kryt nad tou palubkou nebo to s sebou tahne i pristrojovku? jesli jo tak se asi nedostanu na odpojeni protoze mam sloni ruce
foto kdyztak nahodim jen nevim kdy se na to dostanu za svetla pondeli utery se vracim kolem paty
jinak nevite teda na co je to kolecko v ty"kapse" ... jde to jakoby zprava z boku do pristrojovky
diky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.