brzdove potrubi
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
co kdyz ho vyndam a ty trubky dam na primo?????
V zimě to bude jako sáně, půjde ti zadek pořád smykem. to je právě kvůli tomu, že jak brzdíš, přenese se tíha na předek, zadek se odlehčí a tak by ti stále flokoval...je to poznat, když ho vyhodíš
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
charlesi to mas na mysli jen zasnesenou vozovku???v lete by to nevadilo???
Kdykoliv při trošku větším brždění...s kámošem jsem to vyhodili na P405 sedan, protože mu to přestalo chodit a zdek nebrzdil vůbec. Jenže pak to bylo hrozný, zadek šel smykem skoro pořád a na mokru mu to docela ustřelovalo, stačilo přibrzdit a začít točit volantem, bylo to, jako bys zatahoval ručku do zatáčky. Takže pak ho sehnal na vrakáči a udělali jsme ze dvou jeden funkční. U toho peugeota navíc je delší zadek, takež si myslim, že u tipa by se ta náprava odlehčovala více a nebo by to nedělalo nic zvláštního. Zkus to a dej vědět.
Na technický s autem nejede, takže to nepozná, hlavní je, že to bude brzdit na válcích ale v zájmu zachování bezpečnosti jízdy bych sehnal případně taky nějaký na vrakovišti a vyzkoušel ho spravit. Je tu i návod a popis funkce a správného nastavení Ještě "kocka" je slovensky kostka a myslí tím takovou kostku na vedení k zadním brzdám, která neplní žádný úkol, je tam jen kvůli tomu, že když budeš měnit trubky k regulátoru, tak abys nedával celé až od předu z HBV
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...kocka učel plni a to taky,že znižuje tlak do zadnych kolies aby neboli prebrzdene,niektore auta to tak maju...
možná, ale u tipa je od toho regulátor, já mám tu kostku normálně průchozí, nic v ní není a některá auta mají regulátor hned u HBV jako jeho součást
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 88
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na STK musí bejt regulátor funkční,jelikož vleze technik do jámy a řekne ti šlápněte na brzdy a on vidí,zda se hejbe,nebo ne.Další činost brzd vidí na brzdných válcích,tak že bez něj STK nelze.Snad by nic neříkal,pokud tam bude ta kostka,ale pokud tam bude nefunkční regulátor,znamená to,že zadek nebrzdí,nebo funguje málo.
Mě přestal fungovat taky,ani bych na to nepřišel,ale bylo mi divný,že mi nebrzděj zadní kola na trávě.Kouknul sem na něj a praskla mi ta pružina.Zakoupil sem jinačí,ale stále to nejni ono,nejni pružina jako pružina ,tuhost,délka.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.