Ukazovatel Paliva + otackomer
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=16
ještě koukni na pojistky. Je to analog, nebo digital přístrojovka?
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud tam máš dobře domáčknutý konektory, tak bych zkusil kouknout na ty pojistky, jestli není problém tam. Myslím si, že to bude nějaký jednoduchý problém
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-najprv mi prestal ist palivomer, pomyslel som si ze kaslem na neho aj tak svieti stale
-o par sekund na to mi prestal ist elektronic check. tak som ostal trochu mimo z toho a zapalil som si cigaretu a asi tak v polke cigi
- čoto prestal mi ist otackomer
tak som hladal v postkovej skrinke,vsetko o k.
pohybal som vsetkymi kablami na ktore som dociahol a nic
ak mi vybije baterku do rana tak to bude niekde inde skratovat!!!
pozri sa na to a daj mi vediet,ja zajtra nemam cas som do vecera v robote
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ty pojistky vedle nevím od čeho jsou, myslím, že je tam elektrické stahování oken. Víc nevím.
Ale tyhle věci, co přestaly fungovat musí mít něco společného, nepředpokládám, že si výměnou žárovek zničil celou přístrojovku.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pre Pumpa: mam jedno tipko digital benzin ale ked to porovnam s analogom tak konektory na motore su rozdielne všetky!!! neviem či bi digital palubovka vedela spracovat udaje pre analogovu palubovku. digital potrebuje urcite viac udajov. neviem ako vyzera diesel motor či je tam tolko elektriky ako na benzine, ale poradim ti zabudni na to!! aj keby si si z tych dvoch kabelazi spravil jednu tak nemas istotu ci ti vsetko pojde a ci vôbec spravne.
pod sa radšej venovat našmu spoločnemu problemu!!
riesenie nebude zlozite bude to len niaka chyba kabla,alebo kontakt.
mam od toho schemy v zošite:
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
například na konektoru C by jste měli mít na černo-fialovém drátku +12V, tak takhle projděte všechny plusy a dejte vědět
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
UPDATE : takze konnektor C zmeral som to na cierno-fialovom je 12V+ a potom este na krajnom sivom (je ich tam 2) na jednom 12V+
o chvilku sa pustim do A lebo tam je signal a stava pre palivomer .
konnektor A kde je umiestnenny palivomer
1 H Kontrolka zadních mlhovek
2 VN Kontrolka dálkových světel
3 C + 15 pro výstražné světlo při nedostatečném nabití alternátoru
4 BN výstražné světlo při zatažené ruční brzdě - namerane 12V+
5 HR + pro palivoměr - namerane 12V+
6 S vstupní signál pro palivoměr - namerane 12V+
robil som to pri nastartovanom motore a s vypnutymi svetlami aby som si snizil pocet 12V+ nameranych nameral som na celom konektore len 3 x 12V+ takze 2 boli od nadrze (signal a prud) a treti bol rucna lebo som ju mal zatiahnutu
takze prud tam ide takze palubovka je uz napokon chybna alebo este mate niake tipy a triky kde este mam hladat ?
a inac som rozmyslal kedze prud aj signal nadrze nemohol by som len urobit docasne riesenie ze zapojim niaky budik s rozsahom 0-1 a teoreticky by mi malo ukazat stav nafty ze ? viete je dost blbo ked vzdy vidim 0 na ukazovateli nafty naposledy mi to islo v sobotu a uz niak som stratil prehlad o stave nadrzi mal som stvrt nadrze a tipo 1,9TD ma 45 nadrz ?.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ak to je nie je spojene s kostrov tak odpoj konektor A na palubke. a ten kontakt kde bol zapojeny cierno fialovy kabel bi mal bit bez stavy!!skontroluj!!!ak nieje stava tak pripoj kenektor C do palubky a cierno fialovy svihni na kostru ci sa nieco stane s otackomerom...?? a napis
moj nazor: ak pojde otackomer tak super!!ak nie tak prerazil prud snimac hladiny paliva a nasledne aj budiky a to je najviac mozne!!
na konektore A na ruzovom kabli je +12 volt iba ked je plna nadrz!!! teoreticky
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
například na konektoru C by jste měli mít na černo-fialovém drátku +12V, tak takhle projděte všechny plusy a dejte vědět
Maxi, je to přesně naopak, všechny černofialové a černé kabely na konektorech jsou kostry a to vím na 100%, protože jsem to zapojoval u své palubky
Jinak chlapi, poradím, co pomohlo mě...já sesm zapojil palubku a nějaké věci ukazovaly mizerně a nebo vůbec. Hodiny nešly také. Tak jsem palubku úplně rozdělal, tištěný spoj jsem oočistil lihem a hlavně místa, kde jsou matičky. Byla tam dost znatelná oxidace. Po tomto mi vše začalo fungovat, ale hodiny stále ne. Nakonec jsem objevil problém nefunkčních hodin a to byl vyžraný spoj. Takže jsem to musel přemostit kouskem kablíku (viz foto).
rozebrání:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13864
chybějící spoj:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=14197
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=14200
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=14203
Takže na konec ještě jednou říkám, rozdělat, vyčistit a pod lampou zkontrolovat všechny měděné cesty. Ono se to lehce přehlédne.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.