zamena palubek
15 roků 4 měsíců zpět #16
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: zamena palubek
pokud hneš s ručičkou, tak po otočení klíčku už bude třeba ukazovat 50° tohle jsem zkoušel. Lepší je sehnat čidlo k budíku než nějak upravovat samotnej budík. Ta práce a různé spekulace kolem toho fakt nemají hodnotu ani toho čidla, když ho člověk koupí nové, však to jsou jen asi 3 stovky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 1 měsíc zpět #17
od bajgy
Odpověděl bajgy pro téma jde vyměnit analogová palubka za digitální?
ahoj všem,nedávno sem si koupil tipo 1.6 a tak si jí pomalu upravuju,ale netušim jestli jde vyměnit analog přístrojovka za digitál? poradíte mi někdo prosím? díky...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 1 měsíc zpět #18
od pegas77
nevíš které přesně čidlo by na tu teplotu eleje mělo být?
v autokelly jsem našel 3 s různým odporem pri 100st Celsia
nemohu si na té palubce již ověřit pomocí potenciometru jaký je odpor pri 100st protože původní majitel již s ručičkami hýbal když je lakoval (co vím tak ji do auta pak již nedával)
Odpověděl pegas77 pro téma Re: zamena palubek
pokud hneš s ručičkou, tak po otočení klíčku už bude třeba ukazovat 50° tohle jsem zkoušel. Lepší je sehnat čidlo k budíku než nějak upravovat samotnej budík. Ta práce a různé spekulace kolem toho fakt nemají hodnotu ani toho čidla, když ho člověk koupí nové, však to jsou jen asi 3 stovky
nevíš které přesně čidlo by na tu teplotu eleje mělo být?
v autokelly jsem našel 3 s různým odporem pri 100st Celsia
nemohu si na té palubce již ověřit pomocí potenciometru jaký je odpor pri 100st protože původní majitel již s ručičkami hýbal když je lakoval (co vím tak ji do auta pak již nedával)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 1 měsíc zpět #19
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: zamena palubek
No na olej je čidlo nějaké jiné, to je pravda. Je cca 2x dražší jak to, co je v hlavě a měří teplotu chladící kapaliny. Možná je i s jiným závitem, nemám to před sebou a nechce se mi střílet od boku. Ale pokud by jsi tam dal obyčejné, co je na kapalinu, tak by třeba taky fungovalo stejně. Pokud je hnuto s ručičkami, tak by sis to doladil, aby to ukazovalo dobře. Mě na emisích změřili, že při provozní teplotě má olej 78-82°C (bylo to v březnu), léto při venkovní teplotě 35°C by se mohla možná na 100°C dostat. Ale změřeno to nemám, protože jsem budík odpojil a zapojil jsem místo něj tlakoměr oleje.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.292 sekund