vymena analog palubky s 2,0 na 1,6

Více
15 roků 2 měsíců zpět #1 od eifel
Konecne som zohnal palubku s 2,0 sedici. Prehodil som to na moju 1,6 a cuduj sa svete ide to bez problemov. 8O Ziadne prerabky. 8O Len napojis stekre a funguje. 8O Nefunguje len tlak a teplota oleja, ale to musim este niekde zohnat cidla a napojit ich na budiky a na motor. 8)

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #2 od zaba
Jo, pasuje to bez problémů, já jsem si ji dával taky na svoji 1.4, ale na ty čidla tlaku a teploty oleje kašlu, ty čidla jsou strašně drahé :wink:

Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #3 od pegas77
taky jsem sehnal tu palubku z 2.0 a hodlám ji dát na 1,6 tech cidel je mi líto je nepouzit ale cena tech cidela redukci me odrazujeasi místo nich dám digitální hodiny nebo tak neco

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
15 roků 2 měsíců zpět #4 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: vymena analog palubky s 2,0 na 1,6
Já chci taky tu palubovku,kde jí mám sehnat?Nemá někdo doma na prodej?Dík

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #5 od eifel

Jo, pasuje to bez problémů, já jsem si ji dával taky na svoji 1.4, ale na ty čidla tlaku a teploty oleje kašlu, ty čidla jsou strašně drahé :wink:

To čidlo na teplotu oleja by nemalo vyjst viac ako 8 eciek. S tym cidlom na tlak je to uz horsie :? To stoji vyse 90 eciek nove. Skusim ho pozhanat niekde v srotene. 8)

...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !

A bol Fiat Tipo 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #6 od pegas77
tak jsem kontroloval tu plaubku z 2.0 pred vymenou do 1,6 a kontrolky jsou jinak rozmistene to nevadi ale trosku nevim kde bude svitit kontrolka nedostatku oleje a tim ani jeji funkci , abych se nedivil, pak budu asi potrebovat zapojit starou palubku tak abych potovnal otackomer a podle nej pak sesteloval rychlomer, dale nevm jak s ekonomerem, ktery je na 1,6 ale chybi na 2.0 kdem jsou 2 pristroje na olej ktere asi jen tak nezprovoznim

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #7 od Charles
no jo, měnit analog za analog je asi jednoduchý, já to musel překopat z digitálu a tam to taková sranda nebyla :roll:
Všechno se dá zapojit, jen je potřeba to správně promyslet ;)
ty palubky u 2.0 je více druhů, některé mají kontrolky nedostatku kapalin a jiné ne. Pokud tam jsou, tak jsou umístěny u check panelu. Jinak otáčkoměr i rychloměr bude sedět, je tam jen jinačí převod uvnitř rychloměru, aby měl větší rozsah. Ekonoměr je, si myslim, nepotřebná věc, jet podle něj snad u tipa ani nejde, to bych musel zrychlovat jako hlemýžď a do kopce pomalu na dvojku, aby se nemuselo tolik šlapat na plyn.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #8 od pegas77
ad ekonomer , napadlo me mam porizeny podtlakovy cidlo z digitalu ze by mozna slo napojit misto jednoho z citel na teplotu a tlak oleje , jen je otazka rozsahu hodnot

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #9 od Charles

ad ekonomer , napadlo me mam porizeny podtlakovy cidlo z digitalu ze by mozna slo napojit misto jednoho z citel na teplotu a tlak oleje , jen je otazka rozsahu hodnot


tak Tě zklamu, ale to by vážně nešlo. To podtlakový čidlo na digitál, je pouze membránový spínač tzn. že pokud jde podlak na membránu, tak svítí zeleně, jak podtlak zmizí, membrána se pohne a přepne na druhej drát, aby se rozsvítilo oranžové power. Takže to neposílá žádný signál, který by se třeba odporově měnil a budík to vyhodnocoval.
Ekonoměr analogový je čistě mechanická věc. Uvnitř je zahnutá trubička, která je přes pákový mechanismus napojená na ozubené kolečko na ose ručičky. Takže pokud je větší podtlak, tak ta trubička má tendence se smršťovat (uzavírat) a tím se hýbe ručička.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #10 od pegas77
tak te zklamu ja, ja to cidlo mel rozebrany amam ho promereny a je to normalni potak v podstate (tahovy), s podtlakem se zvetsuje odpor, to jen digital palubka ma elektroniku co to vyhodnocuje a premenuje na 2 svetla

jen rozsah bude asi jiny nez u tech cidel na olej

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #11 od Charles
hm tak nevim, ale já to měl u svýho digi takhle. 3 kabely...jeden bylo přívod napětí, druhej bylo to ekonomické a ten třetí vedl proud, když svítilo power. Ale nedivim se tomu, u mě to bylo všechno tak zbastlený, že kdo ví z čeho ten spínač byl. V palubce zezadu byly doletovávané dráty.
Ale zpět k tomu odporu...u teplotních čidel to funguje právě opačně, že se odpor s teplotou snižuje. Nevím, jak to funguje u toho tlaku oleje, každopádně to kostří k budíku. Ale stejně pořád nevim, k čemu tam potřebuješ ekonoměr, to bych řekl, že tlak mazání je mnohem důležitější údaj, páč pokud to nebude mazat, tak pak je jedno jestli jedeš ekonomicky, když se ti to přidře 8) A pokud bys to chtěl vyřešit přece jen nějak, tak bych sehnal ten ekonoměr z analogu, šoupnul ho tam a k němu jen stačí přivézt hadičku s podtlakem například od brzdového posilovače ;) Ty budíky mají stejné uchycení v tom plastu, takže to není problém. Maximálně si uděláš dirku na trubičku. Ale pak bys teda neměl teplotu oleje, ale ekonoměr. Jediný, kde by mohl být problém je, že v tom vodivim papíru by zrovna v tom místě vedl spoj. protože origo tam je přímo v tom udělaná díra. Teď si ale matně vzpomínám, že tam je volno v tom místě, kde je u obyčejnýho analogu díra pro ekonometr. Zkrátka to promysli, jestli je to opravdu tak moc potřebná věc, když 90% aut to ani nemá (myslim starší vozy, ne dnešní nové s palubním PC a okamžitou spotřebou).

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #12 od pegas77
na tlak a teplotu oleje nemam cidla takze ty budiky mi sou k nicemu a tak aspon ekonomer by se tam hybal :wink:


zhledem k tomu ze 2.0 ma i jinou konstrukci panelu nepujdou budiky prehazet :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #13 od Charles
proč by nešly přeházet? já jsem si na svou palubku z 2.0 dával ten zadní bílej plast, co v něm drží budíky, z obyčejný analogový palubky z 1.6ky. Páč ten původní byl na 3 kusy. Všechno sedělo, jen na ten jeden budík jsem vyvrtal dírky, aby tam šel zasunout a chytit na šroubky. Nic jsem neměřil, protože to tam bylo na ten budík vylisovaný, jen jsem vzal vrták a bylo hotovo. Mám tam z té palubky i budík na teplotu chlad. kapaliny a hodiny.

Na fotce je vidět, kde jsem vrtal (modra) a kde byl původně ekonometr (červená), je tam po něm ještě taková větší díra uprostřed, kde šla hadička na podtlak.


Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #14 od pegas77
tak dokoncuji zamenu, vsechno souhlasi jen ten ekonomer dam asi nekam jina (samostatne) , prehodil jsem teplomer chladici kapaliny otackomer srovnam s puvodnim ale rychlomer bude mnohem slozitejsi, chtel jsem si dat i ten muj puvodni (jen do 200km/h) ale ten novy je do 260 km/h , cifernik je i ve vetsim uhlu a tak bych musel vytisknout novy cifernik , premyslim o bile barve

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #15 od Charles

tak dokoncuji zamenu, vsechno souhlasi jen ten ekonomer dam asi nekam jina (samostatne) , prehodil jsem teplomer chladici kapaliny otackomer srovnam s puvodnim ale rychlomer bude mnohem slozitejsi, chtel jsem si dat i ten muj puvodni (jen do 200km/h) ale ten novy je do 260 km/h , cifernik je i ve vetsim uhlu a tak bych musel vytisknout novy cifernik , premyslim o bile barve


Tak to je ale pak škoda ničit palubku ze sedici, nemyslíš? To jsi mohl dát rovnou obyčejnou z 1.6ky a měl bys tam i ten vysněnej ekonoměr a nemusel bys nic dělat. Pokud ji tam máš, tak je tohle asi škoda času.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.800 sekund
Powered by Kunena fórum