vymena analog palubky s 2,0 na 1,6
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e, r.v. 1991
Fiat Tipo 2.0 16v, r.v. 1991
Fiat Barchetta 1.8 16v, r.v. 1996
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To čidlo na teplotu oleja by nemalo vyjst viac ako 8 eciek. S tym cidlom na tlak je to uz horsie To stoji vyse 90 eciek nove. Skusim ho pozhanat niekde v srotene.Jo, pasuje to bez problémů, já jsem si ji dával taky na svoji 1.4, ale na ty čidla tlaku a teploty oleje kašlu, ty čidla jsou strašně drahé
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Všechno se dá zapojit, jen je potřeba to správně promyslet
ty palubky u 2.0 je více druhů, některé mají kontrolky nedostatku kapalin a jiné ne. Pokud tam jsou, tak jsou umístěny u check panelu. Jinak otáčkoměr i rychloměr bude sedět, je tam jen jinačí převod uvnitř rychloměru, aby měl větší rozsah. Ekonoměr je, si myslim, nepotřebná věc, jet podle něj snad u tipa ani nejde, to bych musel zrychlovat jako hlemýžď a do kopce pomalu na dvojku, aby se nemuselo tolik šlapat na plyn.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ad ekonomer , napadlo me mam porizeny podtlakovy cidlo z digitalu ze by mozna slo napojit misto jednoho z citel na teplotu a tlak oleje , jen je otazka rozsahu hodnot
tak Tě zklamu, ale to by vážně nešlo. To podtlakový čidlo na digitál, je pouze membránový spínač tzn. že pokud jde podlak na membránu, tak svítí zeleně, jak podtlak zmizí, membrána se pohne a přepne na druhej drát, aby se rozsvítilo oranžové power. Takže to neposílá žádný signál, který by se třeba odporově měnil a budík to vyhodnocoval.
Ekonoměr analogový je čistě mechanická věc. Uvnitř je zahnutá trubička, která je přes pákový mechanismus napojená na ozubené kolečko na ose ručičky. Takže pokud je větší podtlak, tak ta trubička má tendence se smršťovat (uzavírat) a tím se hýbe ručička.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jen rozsah bude asi jiny nez u tech cidel na olej
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale zpět k tomu odporu...u teplotních čidel to funguje právě opačně, že se odpor s teplotou snižuje. Nevím, jak to funguje u toho tlaku oleje, každopádně to kostří k budíku. Ale stejně pořád nevim, k čemu tam potřebuješ ekonoměr, to bych řekl, že tlak mazání je mnohem důležitější údaj, páč pokud to nebude mazat, tak pak je jedno jestli jedeš ekonomicky, když se ti to přidře A pokud bys to chtěl vyřešit přece jen nějak, tak bych sehnal ten ekonoměr z analogu, šoupnul ho tam a k němu jen stačí přivézt hadičku s podtlakem například od brzdového posilovače Ty budíky mají stejné uchycení v tom plastu, takže to není problém. Maximálně si uděláš dirku na trubičku. Ale pak bys teda neměl teplotu oleje, ale ekonoměr. Jediný, kde by mohl být problém je, že v tom vodivim papíru by zrovna v tom místě vedl spoj. protože origo tam je přímo v tom udělaná díra. Teď si ale matně vzpomínám, že tam je volno v tom místě, kde je u obyčejnýho analogu díra pro ekonometr. Zkrátka to promysli, jestli je to opravdu tak moc potřebná věc, když 90% aut to ani nemá (myslim starší vozy, ne dnešní nové s palubním PC a okamžitou spotřebou).
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zhledem k tomu ze 2.0 ma i jinou konstrukci panelu nepujdou budiky prehazet
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na fotce je vidět, kde jsem vrtal (modra) a kde byl původně ekonometr (červená), je tam po něm ještě taková větší díra uprostřed, kde šla hadička na podtlak.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak dokoncuji zamenu, vsechno souhlasi jen ten ekonomer dam asi nekam jina (samostatne) , prehodil jsem teplomer chladici kapaliny otackomer srovnam s puvodnim ale rychlomer bude mnohem slozitejsi, chtel jsem si dat i ten muj puvodni (jen do 200km/h) ale ten novy je do 260 km/h , cifernik je i ve vetsim uhlu a tak bych musel vytisknout novy cifernik , premyslim o bile barve
Tak to je ale pak škoda ničit palubku ze sedici, nemyslíš? To jsi mohl dát rovnou obyčejnou z 1.6ky a měl bys tam i ten vysněnej ekonoměr a nemusel bys nic dělat. Pokud ji tam máš, tak je tohle asi škoda času.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.