vymena analog palubky s 2,0 na 1,6
15 roků 2 měsíců zpět #16
od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: vymena analog palubky s 2,0 na 1,6
tak ta 2.0 ma jine provedeni je tam pres budiky takova maska (ramecek) a ten je cervenej a za druhy se ke me dostala tak nejak nahodou, a menim hlavne kvuli svymu tachometru ktery prestalo chodit denni kilometry (praskly jeden uchyt nulovace a nejde spravit)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 1 měsíc zpět #17
od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: vymena analog palubky s 2,0 na 1,6
tak jsem to dokuchtil, protože to částečně bylo nachystané od původního majitele na modré podsvětlení, dokončil jsem to tak, jen jsem původní napojení přes odpory kuchnul pryč a nahradil celé osvětlení napajením přes stabilizátor 7810, check panel z 2.0 jsem nahradil tím z mé 1,6 (3 kontrolky navíc mi jsou k ničemu , navíc pořád tam svítila kontrolka vstřikování (je tam vedle 11 pin konektoru ještě 3 pin konektor na ty 3 kontrolky), přidal jsem si malý voltmetr, teploměr vody jsem si dal z 1,6 protože při testech (na stole) s potenciometrem místo čídla teploty ten z 2,0 ukazoval nějak jinak (jiný průběh) , budíky na teplotu a tlak oleje zatím bohužel nebudou fungovat , (nejen že nemám čidla ale i na konektoru v autě chybí kontakty)
a hodiny jsem taky vyměnil protože ty na 2.0 palubce byly KO , otáčkoměr jsem seřídil podle původního 1,6 abych pak mohl srovnat rychloměr (na 4. kvalt 50 pri 2000ot/min.)
a ten ekonoměr, ten asi pridělám někam na levý roh palubky do malé kapličky
a tady pár fotek
http://members.chello.cz/pegas77c/tipodash/thumb.html
a hodiny jsem taky vyměnil protože ty na 2.0 palubce byly KO , otáčkoměr jsem seřídil podle původního 1,6 abych pak mohl srovnat rychloměr (na 4. kvalt 50 pri 2000ot/min.)
a ten ekonoměr, ten asi pridělám někam na levý roh palubky do malé kapličky
a tady pár fotek
http://members.chello.cz/pegas77c/tipodash/thumb.html
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 1 měsíc zpět #18
od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: vymena analog palubky s 2,0 na 1,6
hmm tak denni pocitadlo km souhlasi presne na trasu zmerenou na mape (seznam) ale celkovy km jsou pri dennim 31 jen 27 a to je celkem rozdil, kde muze byt chyba?
premyslim o vymene tachace z te me puvodni palubky ale to bych musel vymenit ten cifernik , jenze cerny tisk ani na laseru nevypada dobre takze pak pripada v uvahu ten bily ale to uz bych pak musel nahradit vse
premyslim o vymene tachace z te me puvodni palubky ale to bych musel vymenit ten cifernik , jenze cerny tisk ani na laseru nevypada dobre takze pak pripada v uvahu ten bily ale to uz bych pak musel nahradit vse
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 1 měsíc zpět #19
od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: vymena analog palubky s 2,0 na 1,6
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 1 měsíc zpět #20
od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: vymena analog palubky s 2,0 na 1,6
kde se prosím nachází u 2,0 16V čidlo teploty a tlaku oleje (pro ty měřáky)?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 1 měsíc zpět #21
od Charles
čidlo tlaku je našroubované přímo v olejovém kanálu na bloku motoru. čidlo teploty oleje a mazání je na držáku motoru, kde je olejový filtr
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: vymena analog palubky s 2,0 na 1,6
kde se prosím nachází u 2,0 16V čidlo teploty a tlaku oleje (pro ty měřáky)?
čidlo tlaku je našroubované přímo v olejovém kanálu na bloku motoru. čidlo teploty oleje a mazání je na držáku motoru, kde je olejový filtr
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.335 sekund