hladové oko mi sprostě kecá

Více
15 roků 2 měsíců zpět #1 od Charles
hoj páni, jen mám takovou otázečku, jestli mi to někdo potvrdí. Mám analog palubku, takže při rezervě svítí hladové oko. Jenže mám problém, hladové oko si svítí, jak se mu zrovna chce. Někdy mám téměř nulu a nesvítí, jindy mám půlku nádrže a svítí. Ručička ukazuje dobře, protože po tankování ukazuje tolik, co asi má. Takže moje otázka zní...Spíná hladové oko plovák v nádrži a nebo to dělá budík podle polohy ručičky? Já se domnívám, že to dělá budík sám, ale paradox je ten, že jsem ho celý vyměnil a nepomohlo to. Takže, kde by mohla být chyba???

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #2 od TooM-As
oko spíná budík , resp. nějaká okolní elektronika . nestudoval jsem to tak přesně nevím. plovák je jen odpor , žádní snímač tak není ..

jen jsem vypozoroval že okolo si poblikává třeba do rytmu blinkrů , je tedy hodně závislé na napětí s sítí .

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #3 od stiglitz
Já jsem to nějak celkem úspěšně pošteloval tím šroubkem dole, aby to souhlasilo ale už nevím jak, kdybys mě zabil.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #4 od oBzB
V čem to je ti nepovím, ale taky mi to dělá, přesně tak jak píšeš. Jesti vedou od palivoměru 2kabely (což myslím vedou), tak by to měl snad určovat budík, ale jak je záhadou

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #5 od Charles
hmm to poblikávání jsem taky už zpozoroval, ale to je podle napětí jak píšeš Tome...to by mi nějak nevadilo, ale štve mě, že se nedá tomu věřit. přece to musí něco způsobovat.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #6 od Ram512

hmm to poblikávání jsem taky už zpozoroval, ale to je podle napětí jak píšeš Tome...to by mi nějak nevadilo, ale štve mě, že se nedá tomu věřit. přece to musí něco způsobovat.

Přesné problémy mám aji já někdy svítí při čtvrtce jindy vůbec:(

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #7 od michal_tipar
podle schémat co mám před sebou je měření jen jedno, hodnota pro hladové oko se přepočítává v budíku, já bych to viděl na nějaký studeňák v elektronice toho budíku. Vycházím z toho, že ručička ukazuje dobře a problém je jen u diody rezervy.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
15 roků 2 měsíců zpět #8 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma hladové oko mi sprostě kecá -

podle schémat co mám před sebou je měření jen jedno, hodnota pro hladové oko se přepočítává v budíku, já bych to viděl na nějaký studeňák v elektronice toho budíku. Vycházím z toho, že ručička ukazuje dobře a problém je jen u diody rezervy.


A jak je to u digi palubky? Na 100% vím, že v nádrži mám např. 20 litrů a rozsvítí se 4 diody. Pak diody postupně zhasínají a drze mi svítí hladové oko. Pak se to zase vzpamatuje a chvíli to ukazuje jak má. A takto pořád dokola. Plovák je vyměnený, a kostra v pohodě.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #9 od Charles

A jak je to u digi palubky? Na 100% vím, že v nádrži mám např. 20 litrů a rozsvítí se 4 diody. Pak diody postupně zhasínají a drze mi svítí hladové oko. Pak se to zase vzpamatuje a chvíli to ukazuje jak má. A takto pořád dokola. Plovák je vyměnený, a kostra v pohodě.


Hehe, digitál je vůbec ulhanej....tam jsem neměl ani čárku, blikalo oko a ještě jsem ujel 100km a ani to necuklo :lol: tam to moc soudruzi neměli vychytaný. U digitálu mi čárky ubejvaly jak na běžícím pásu.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
15 roků 2 měsíců zpět #10 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma hladové oko mi sprostě kecá -
Pro Charlese:
Už jsme se na to dívali asi pŕed měsícem i s Valim, ale na nic jsme nepřišli. Jednou mi ti taky dělal povysunutý konektor na palubce, ale to už jsem tady na fóru psal. Už mně to nesprávné ukazování začína pěkné S... .

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #11 od Libor
Tak to já s tím u digitálu problém namám... kontrolka začne blikat až když palivoměr opravdu klesne až na poslední dva dílky.. No a dílky začnou padat rychleji od půlky nádrže ale to si myslím že podobně dělá i analog... jak píše Charles tak to nepozoruji.... nijak zásadně rychle to neskáče.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #12 od jipaf
do budíku o ukazateli paliva vede 5 přívodů, z toho jsou 3+ové a 2-ové,
jeden +ový je na tvrdo k hladovému oku,
dva +ové jsou k plováku a od plováku ( nejsou přímo plusové ale jsou částečně pod štrumem protože z rozdílu ukazuje samotná ručička )
pak tam jsou ještě dvě kostry, k hladovému oku a k ručičce...
tolik teorie a teď babo raď...
:D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #13 od jirkaR
no když ti bliká u digit. oko tak by tam mělo být ješte cca 15 litrů když jsem rozebíral auto tak jsem se nestačil divit ,ale nespolíhat se na to :wink:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #14 od TooM-As

do budíku o ukazateli paliva vede 5 přívodů, z toho jsou 3+ové a 2-ové,
jeden +ový je na tvrdo k hladovému oku,
dva +ové jsou k plováku a od plováku ( nejsou přímo plusové ale jsou částečně pod štrumem protože z rozdílu ukazuje samotná ručička )
pak tam jsou ještě dvě kostry, k hladovému oku a k ručičce...
tolik teorie a teď babo raď...
:D


tuhle teorii jsem jaksi vůbec nepochopil .. hált mě to asi ve škole špatně naučili :-D

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #15 od Charles

tuhle teorii jsem jaksi vůbec nepochopil .. hált mě to asi ve škole špatně naučili :-D


Tak aspoň nejsem sám, protože co vim, asi všechny palivoměry světa mají 3 kabely...plusovej, kostru a signál od palivoměru.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.506 sekund
Powered by Kunena fórum