zabezpeceni
napada me cidlo snimani otacek ale nevim zda snese nejake prodlouzeni kabelu (aby se to dalo privezt pod palubku a tam zarizeni umistit) , napajeni ridici jednotky?
umisteni a system spinani relatka uz mam nejak namysleny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
To je len moj taky napad ktory by bol za urcitych okolnosti pouzitelny
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a hlavne pak by asi ani central moc nefungoval
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no ale na vypinac baterky to musel byt ale poradny vypinac
a hlavne pak by asi ani central moc nefungoval
central fungovat nemusi, musi to jit i bez baterky manualně zamknout předek a zadek klasicky zajistit,
nápověda? nech otevřenou přední kapotu, centralem zamkni dveře, odpoj baterku a zavři kapotu, pak normálně otevřeš klíčem dveře, kapotu a nahodíš baterku,
jediné co by nemělo jít, je asi alarm
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9 TD r.v1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bylo to doinstalováno při koupi ve Fiatu, tak fakt nemám přesný přehled, kde se co rozpojuje, jen vím, že pak nejde starter, čerpadlo a žhavení. Dále když vytáhnu palubku, tak to začne varovně cvakat apod.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
benzínové čerpadlo v nádrži - někde v kabině pod kobercem umístíš rozpínací kontakt
vstřikovací cívka - přerušení někde na vhodném místě kde to nebude na první pohled vidět
prodávají palivový kohout pro přerušení dodávky paliva do palivové cesty nejlépe někde do prostoru palivového filtru
čidlo polohy klikového hřídele přerušit bez toho motor nejede
nějaký signál z ŘJ najít vhodný k přerušení, nedoporučuju vypínat napájení ŘJ protože tak pak zapomene všechny "naučené" hodnoty a motor pak je jak traktor, než se zase doplní všechny hodnoty a začne fungovat normálně
na výběr máš
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
přispěju malým dílem. Doma jsem vyhrabal schéma, které jsem dočasně umístil na:
absolvent-zahori84.wz.cz/photos/favorit.bmp
Bylo to sice na zakázku, konkrétně na posledního karburátorového favorita, ovšem použitelné je to na cokoliv, vč. aut s Mono Jetronic a dieselů.
Heslovitý popis vývodů:
[varovná LED, anoda, katoda] - připojení palubní LED, umístění nerozhoduje (já ji tenkrát osadil na místo nevyužitého palubního tlačítka tak, aby ji viděl legitimní řidič i případný poberta)
[původní přívod na startér] - vodič č. 50 ze spínací skříňky vede na tuto svorku (je to jeden z přerušovaných okruhů)
[+12V (15)] - napětí 12V při zapnutém zapalování, přesněji - původní vodič napájející primární okruh zapalovací cívky (resp. původní vodič napájející jednotku Mono Jetronic, tj. její pin 9 nebo též původní vodič napájející ventil "chcípák" vstřikovacího čerpadla dieselu)
[klíčovací impuls +12V] - kladné napětí od vypínače spotřebiče, jehož sepnutím dojde k deaktivaci imobilizéru (spínač brzd, tlačítko vyhřívání skla atd.)
[Hallova sonda - výstup, Ucc, GND] - připojení součástky reagující na permanentní magnet (bývají v disketových mechanikách)
[výstup] - napájecí napětí pro cívku (karburátor), Mono Jetronic (vstřikování obecně) , palivový ventil (diesel), je to druhý z přerušovaných okruhů
[startér (50)] pokračování okruhu k cívce startéru
[+12V přes elektronický klakson] - alarm imobilizéru, duplicitní skrytá elektronická houkačka, jeden její vývod na +12V, druhý na popisovaný vývod imobilizéru (jde použít i obyčejný motorový klakson z výbavy vozu, je-li spínán relátkem, jehož jeden pól je na +12V a druhý se spíná prvkem od řidiče na kostru)
[+12V trvale] - napájení imobilizéru (např. z pojistky palubky, hodin atd.)
[kostra] - napájení imobilizéru - minus pól
Celé to pracuje tak, že pokud je baterie zapojena a zapalování je vypnuté, na panelu jen bliká LED. Jako u Š120 s typickou LED - typu "falešnej poplašňák".
Pokud chtěl řidič vozu nastartovat a odjet, musel dát klíček zapalování do polohy "budíky", krátce stisknout dohodnuté tlačítko (zde to bylo vyhřívání zadního skla) a současně se musel dotknout nástěnkovým magnetem určitého místa na palubní desce. Tím imobilizér deaktivoval (bylo slyšet cvaknutí relé), LED přestala blikat a mohl nastartovat a odjet.
Imobilizér se opět aktivuje při vypnutí zapalování. Pokud řidiči zhasl motor (špatný rozjezd atd.), musel si proces deaktivace zopakovat po novém nahození budíků (= pokud by řidiče nějaký násilník vykázal z vozu, ujel by s ním jen vzdálenost do prvního vypnutí motoru). Bez příslušného know-how by ho podruhé neměl natočit.
Pokud by řidič do osmi bliknutí LED imobilizér nedeaktivoval, začal by troubit klakson v rytmu blikání LED, pak osm bliknutí ticho, pak troubení atd., až do vypnutí zapalování. Při otočení klíčku do polohy "start" klakson troubí po dobu, co je klíček v této poloze. Startér pochopitelně ani nepípne (navíc ve voze "nejde elektrika").
Čili:
- osadit to lze kamkoliv
- jednoduchost = spolehlivost
- pracnější drátařina, dle vozu (3-6hod.)
- nepoučená osoba bez know-how s tím nehne
- účinné i proti odcizení originálních klíčů někde v hospodě
Foto typické Hallovy sondy a prototypu z roku 1996 (verze UNO, dva klíčovací impulzy bez sondy) zašlu na přání.
Pokud byste měli zájem pohovořit detailněji (taktéž o digi palubkách), přijedu na červnový sraz. Papírových schemat mám asi deset. Zkušební přípravky na digi palubky mám.
Petr de Zviqov
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pánové,
přispěju malým dílem. Doma jsem vyhrabal schéma, které jsem dočasně umístil na:
absolvent-zahori84.wz.cz/photos/favorit.bmp
Bylo to sice na zakázku, konkrétně na posledního karburátorového favorita, ovšem použitelné je to na cokoliv, vč. aut s Mono Jetronic a dieselů.
Heslovitý popis vývodů:
[varovná LED, anoda, katoda] - připojení palubní LED, umístění nerozhoduje (já ji tenkrát osadil na místo nevyužitého palubního tlačítka tak, aby ji viděl legitimní řidič i případný poberta)
[původní přívod na startér] - vodič č. 50 ze spínací skříňky vede na tuto svorku (je to jeden z přerušovaných okruhů)
[+12V (15)] - napětí 12V při zapnutém zapalování, přesněji - původní vodič napájející primární okruh zapalovací cívky (resp. původní vodič napájející jednotku Mono Jetronic, tj. její pin 9 nebo též původní vodič napájející ventil "chcípák" vstřikovacího čerpadla dieselu)
[klíčovací impuls +12V] - kladné napětí od vypínače spotřebiče, jehož sepnutím dojde k deaktivaci imobilizéru (spínač brzd, tlačítko vyhřívání skla atd.)
[Hallova sonda - výstup, Ucc, GND] - připojení součástky reagující na permanentní magnet (bývají v disketových mechanikách)
[výstup] - napájecí napětí pro cívku (karburátor), Mono Jetronic (vstřikování obecně) , palivový ventil (diesel), je to druhý z přerušovaných okruhů
[startér (50)] pokračování okruhu k cívce startéru
[+12V přes elektronický klakson] - alarm imobilizéru, duplicitní skrytá elektronická houkačka, jeden její vývod na +12V, druhý na popisovaný vývod imobilizéru (jde použít i obyčejný motorový klakson z výbavy vozu, je-li spínán relátkem, jehož jeden pól je na +12V a druhý se spíná prvkem od řidiče na kostru)
[+12V trvale] - napájení imobilizéru (např. z pojistky palubky, hodin atd.)
[kostra] - napájení imobilizéru - minus pól
Celé to pracuje tak, že pokud je baterie zapojena a zapalování je vypnuté, na panelu jen bliká LED. Jako u Š120 s typickou LED - typu "falešnej poplašňák".
Pokud chtěl řidič vozu nastartovat a odjet, musel dát klíček zapalování do polohy "budíky", krátce stisknout dohodnuté tlačítko (zde to bylo vyhřívání zadního skla) a současně se musel dotknout nástěnkovým magnetem určitého místa na palubní desce. Tím imobilizér deaktivoval (bylo slyšet cvaknutí relé), LED přestala blikat a mohl nastartovat a odjet.
Imobilizér se opět aktivuje při vypnutí zapalování. Pokud řidiči zhasl motor (špatný rozjezd atd.), musel si proces deaktivace zopakovat po novém nahození budíků (= pokud by řidiče nějaký násilník vykázal z vozu, ujel by s ním jen vzdálenost do prvního vypnutí motoru). Bez příslušného know-how by ho podruhé neměl natočit.
Pokud by řidič do osmi bliknutí LED imobilizér nedeaktivoval, začal by troubit klakson v rytmu blikání LED, pak osm bliknutí ticho, pak troubení atd., až do vypnutí zapalování. Při otočení klíčku do polohy "start" klakson troubí po dobu, co je klíček v této poloze. Startér pochopitelně ani nepípne (navíc ve voze "nejde elektrika").
Čili:
- osadit to lze kamkoliv
- jednoduchost = spolehlivost
- pracnější drátařina, dle vozu (3-6hod.)
- nepoučená osoba bez know-how s tím nehne
- účinné i proti odcizení originálních klíčů někde v hospodě
Foto typické Hallovy sondy a prototypu z roku 1996 (verze UNO, dva klíčovací impulzy bez sondy) zašlu na přání.
Pokud byste měli zájem pohovořit detailněji (taktéž o digi palubkách), přijedu na červnový sraz. Papírových schemat mám asi deset. Zkušební přípravky na digi palubky mám.
Petr de Zviqov
Čau. Měl bych zájem.A znáš někoho kdo by to dle schéma vyrobil?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.