Elektrika v pátých dveřích

Více
13 roků 5 měsíců zpět #1 od JardaK
Já už jsem z toho na prášky! Přestalo mi svítit levé osvětlení SPZ a, samozřejmě, rozsvítila se kontrolka poruchy osvětlení na check panelu. Myslel jsem, že je to žárovka, ale není. Myslíte si někdo, že problém je v kabeláži v průchodu z karosérie do zadních dveří, kde se to pořád ohýbá? Upozorňuju, že pravá žárovka svítí. Přece tam snad nevedou dva dráty přes průchodku ke každé žárovce osvětlení SPZ zvlášť, nebo jo? Já měnil všechny dráty v průchodce před necelými 2 roky a jestli to mám měnit znovu, tak mě už asi vomejou, když vzpomenu na to, co to bylo za drbačku. Neznáte někdo řešení problému natrvalo? Vím, že je to slabost Tip, už jsme to tady probírali, ale přesto... :cry:

Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #2 od petr1978

Já už jsem z toho na prášky! Přestalo mi svítit levé osvětlení SPZ a, samozřejmě, rozsvítila se kontrolka poruchy osvětlení na check panelu. Myslel jsem, že je to žárovka, ale není. Myslíte si někdo, že problém je v kabeláži v průchodu z karosérie do zadních dveří, kde se to pořád ohýbá? Upozorňuju, že pravá žárovka svítí. Přece tam snad nevedou dva dráty přes průchodku ke každé žárovce osvětlení SPZ zvlášť, nebo jo? Já měnil všechny dráty v průchodce před necelými 2 roky a jestli to mám měnit znovu, tak mě už asi vomejou, když vzpomenu na to, co to bylo za drbačku. Neznáte někdo řešení problému natrvalo? Vím, že je to slabost Tip, už jsme to tady probírali, ale přesto... :cry:


Už jsem viděl. že někdo narval místo kabelů co se ohýbají sytém z Favorita. Jsou to dvě patice proti sobě a spojí okruh při zavřených dveřích.
Ještě jsemneměl odvahu to zkusit, ale asi to udělám. Mám stejné problémy jako ty a už mě to nebaví :( Myslím, že májí každá žárovka svůj kabel, ale nejsem si tím nějak moc jistý.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #3 od michal_tipar
Ten systém z Fačka jsem viděl tolikrát nefunkční, že bych o tom ani neuvažoval...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #4 od JardaK
Odpověděl JardaK pro téma Elektrika v pátých dveřích
No, Michale, mi se systém Favorit taky nelíbí, pořád vidím, jak ty Fáčka večer na každé nerovnosti blikají osvětlením SPZ. Tak ale řekni, co mám dělat? Já teda ještě pořád nevím, jestli je to v té průchodce, nebo je závada jinde, nikdo se k tomu neumí vyjádřit. Já když to předložení v průchodce měnil, tak jsem vzal celý kabel s jednotlivými vodiči a v místě ohybu jsem ten kabel ani neoddělal. Co já vím, co by bylo lepší, jestli tu celkovou izolaci oddělat a nechat jednotlivě zaizolované dráty nebo jsem v dané situaci udělal nejlépe. Ale sere mě to, když vidím, že ostatní auta jezdí celý život a neví o elektrice v zadních dveřích a já mám třetí Tipo a potřetí se s tou elektrikou drbu.

Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #5 od michal_tipar
Já jsem musel nahradit jen ty tlusté vodiče co vedou do dveří, nahradi jsem je od sloupku do dveří, jak to nejdál šlo, a zatím mám pokoj. Bohužel mám rozpadlý ten gumový krk, takže dráty jdou "na volno"
Chystám se udělat nějaké úpravy na zadních dveřích, tka budu taky špekulovat s elektrikou, mě se teda nepovedlo natáhnout vodič až dolů do dveří... :cry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #6 od Augustin
Jardo a zkousel si to vubec promerit, proc to nejde? Bud tam nemas vubec zadny strum anebo tam chybi kostra. Taky se podivej na kontakty u zarovek, zda nejsou nejak zaoxidovane (bych se moc nedivil po te letosni zime!).
Co se tyce te kabelaze, vzdy zalezi na tom, jaky material tam pouzijes. Jake kabely jsi tam dava? Byly nove nebo mirne jete? Jaky mely prurez, nebyly moc slabe?
Ja jsem to vyresil tak, jak kdysi popisoval MichalTipar. Povytahoval vsechny draty co nejvice ze dveri a pak je odstrihal a nahradil novymi (dal jsem tam vetsinou vetsi prurezy).
2Michal: Taky mam tu gumovou krytku popraskanou, taky mne to sere, chystam se to prilepit nejakym kvalitnim silikonem.

Na zaver, ono neni zcela nejlepsi resit nektere problemy pouze polovicate, vzdy se to vrati a je to jeste horsi!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #7 od MichalW
Odpověděl MichalW pro téma Elektrika v pátých dveřích
Ta gumová průchodka mne taky trápí, minulý týden jsem byl v mototechně a viděl jsem tam průchodku na Felicii, možná by tam mohla pasovat...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #8 od michal_tipar
Napasovat třeba ano ale budeš přerušovat všechny vodiče včetně hadičky ostřikovače kvůli rozdělání, já teda ani náhodou :cry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #9 od JardaK
Odpověděl JardaK pro téma Elektrika v pátých dveřích
Jak jsi psal, Michale, že Ti jdou vodiče do dveří bez krku, tak je to možná lepší, protože dráty mají aspoň více prostoru při zavírání dveří. Já průchodku mám, kable jsem nechal v jedné celkové izolaci a nevydrželo to ani dva roky. Nějaký víkend si zase s kámošem zapracujeme a opět budeme dráty měnit. Teď ale nechám jednotlivé dráty volně v průchodce. Stejně je tam málo místa.

Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #10 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Elektrika v pátých dveřích
Tak už mě to tenhe víkend postihlo taky 3 roky jsem měl klid a už zase nefunguje stěrač a problikává jedno osvětlení SPZ musím to zase rozdělat :cry:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #11 od JardaK
Odpověděl JardaK pro téma Elektrika v pátých dveřích
Tak si myslím, že to bude určitě v průchodce. Přestalo mi svítit i druhé světlo nad SPZ. Protože jsem měnil všechny dráty najednou, čekám, kdy přestane fungovat stěrač a vyhřívání. Proč to ti taloši tak blbě vymysleli? Všechna novější auta mají krk vedený šikmo, jenom Tipo shora dolů, kdy se to musí zákonitě lámat!

Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #12 od michal_tipar
Chybama se výrobce učí, v té době měl Favorit ty dotykový plošky, které spíš nefungovali než fungovali...
Dnes už to snad taky vychytali.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #13 od JardaK
Odpověděl JardaK pro téma Elektrika v pátých dveřích

Chybama se výrobce učí, v té době měl Favorit ty dotykový plošky, které spíš nefungovali než fungovali...
Dnes už to snad taky vychytali.

Nevím, jak to mělo vyřešené Uno, které se dělalo zhruba ve stejné době, ale neslyšel jsem, že by to tam dělalo problémy. Onehdy jsem se díval na Mareu, tam už je průchodka šikmo, tzn. tolik se to neláme. V sobotu (pokud nebude pršet a nebudu fofo po pátku) to jdu s kámošem u mého Tipa měnit. Ale stejně budu asi šetřit na nějakou další ojetinu. Z venku se prý dá dovézt 100 k TD Marea v dobrém stavu za 80 litrů. Fiata neopustím!

Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #14 od michal_tipar
protože to nesouvisí až tak s tím jak je to vedené, jako s tím jeký se použije materiál na izolaci kabelů - tady nepoužili moc kvalitní a praskal a to je příčina všech problémů. Když praskne izolace, tak je to záležitost pár ohybů a přeruší se vodiče.
Určitě má každá v vás doma prodlužovačky a podobná zařízení staré třeba 20 let a nepraskají...
Možná našli laciného dodavatele a bylo to na úkor materiálu, prostě nepodařený experiment...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 5 měsíců zpět #15 od petr1978

protože to nesouvisí až tak s tím jak je to vedené, jako s tím jeký se použije materiál na izolaci kabelů - tady nepoužili moc kvalitní a praskal a to je příčina všech problémů. Když praskne izolace, tak je to záležitost pár ohybů a přeruší se vodiče.
Určitě má každá v vás doma prodlužovačky a podobná zařízení staré třeba 20 let a nepraskají...
Možná našli laciného dodavatele a bylo to na úkor materiálu, prostě nepodařený experiment...


HM... Něco na tom bude :idea:

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.475 sekund
Powered by Kunena fórum