Alternátor - jaký
11 roků 5 měsíců zpět - 11 roků 5 měsíců zpět #1
od Jirka_
Alternátor - jaký vytvořil uživatel Jirka_
Dneska jsem s bídou dojel do práce. Auto komplet bez šťávy. Po kontrole je jasné že alternátor nedobijí. Prý připadá v úvahu generálka alternátoru a nebo nový. Jsem trochu vyděšenej že v AutoKelly maj nejlevnější za 6,5k, tedy navíc ho ani nemají skladem. Jaký byste koupili? Takovej ten střed.
TIPO 1,6 i.e. r.v.93
TIPO 1,6 i.e. r.v.93
Poslední změna: 11 roků 5 měsíců zpět uživatelem Jirka_.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 120
11 roků 5 měsíců zpět #2
od Erikson16v
Odpověděl Erikson16v pro téma Re: Alternátor - jaký
ja bych urcite koupil takove co funguje
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 120
11 roků 5 měsíců zpět #3
od Erikson16v
Odpověděl Erikson16v pro téma Re: Alternátor - jaký
nevim ale na aukru jsem jich videl kotel za asi 1300 kc z autokely nekupuj nic maj to predrazene tak ze by je meli za to zavrit
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 5 měsíců zpět #4
od alain
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Odpověděl alain pro téma Re: Alternátor - jaký
Určo bych nekupoval nový,ale zjistil bych kolik by vyšla oprava toho tvého altíku.Někdy to vyjde na pár stovek,kámoš co mi to dělá hned na počkání mi řekne kolik to vyjde a bud řeknu jo či ne,samo že je záruka.
Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 5 měsíců zpět #5
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: Alternátor - jaký
no opravdu kvalitní repase altíku od nějaké renomované firmy vyjde tak na 3000Kč, ale s tím, že tam v podstatě nezůstane nic starého krom obalu...
na aukru ho mají, cena je podle mě velice příznivá
aukro.cz/alternator-fiat-uno-tipo-tempra...1-6-i3300658640.html
na aukru ho mají, cena je podle mě velice příznivá
aukro.cz/alternator-fiat-uno-tipo-tempra...1-6-i3300658640.html
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 5 měsíců zpět #6
od cembrit
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Odpověděl cembrit pro téma Re: Alternátor - jaký
Nic z aukra bychnekupoval jak víš že nekoupíš to samý napiš co tomu je a sem přesvědčenej že se to nechá řešit mě před dvouma rokama odešel na tempře obědnal sem novej diodovej můstek za 650 hodina práce a od tý doby nevim co je nabíjet baterku ani v zimě
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
11 roků 5 měsíců zpět - 11 roků 5 měsíců zpět #7
od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Alternátor - jaký
Proč haníte Aukro? Já jsem kupoval z Aukra taky a byl jsem spokojený. A Kelly auto? Tempra jezdila taky na ND z Kelly Auto. Několik let.Škoda že jsi se neozval dřív. Dal bych ti to zadara.
Poslední změna: 11 roků 5 měsíců zpět uživatelem jumbo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 5 měsíců zpět #8
od cembrit
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Odpověděl cembrit pro téma Re: Alternátor - jaký
Jambo nikdo aukro nehaní spoustu věcí sem odtamtud taky koupil ale bohužel poslední rok se tam pohybujou vykukové který ti klidně prodaj vlastní matku a nemaj problem s tím lhát o stavu věci a bohužel aukro se nějak přestalo zajímat takže pouze nabádám k obezřetnosti v tom co člověk kupuje ono je blbý dát třeba 2000 za novej altik a příde ti rakovina která je po smrti a jen jako nová vypadá
Fiat Tempra 1.6 SW 1992
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 5 měsíců zpět #9
od Pegas77
Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow
Odpověděl Pegas77 pro téma Re: Alternátor - jaký
tak je problem i kupujicich ze to nereklamuji pres aukro, oni by si to pak vykukove rozmysleli
Pegas77 Tipo 1.6 1990 asi brzo vrakac
Fiat Coupe 2,0 16V broom Yellow
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
11 roků 5 měsíců zpět #10
od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Alternátor - jaký
Cembrite: Koupil jsem kdysi od Poláka na Aukru gumové koberce na Tempru. Psal že je to vyloženě enem na Fiátka. Tempra je už po smrti, ale ale ty gumové koberečky se zvýšeným okrajem jsem použil jak do Mazdy 323, tak do Renaulta.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 5 měsíců zpět #11
od joki
jj
Odpověděl joki pro téma Re: Alternátor - jaký
Robil som si repas alternatoru asi pred 3 rokmi-
1-vymena uhlikov rotoru
2 vymena ložisiek rotoru
3 stočenie rotorových kružkov na sustruhu
4 zmeranie diodoveho mostíka
5 kontrola spojov a izolacie vinutí
PS
Počas repasu som mal v Tipe namontovaný alternator z Lady alebo Moskviča + regler z skodovky
Samozrejme chcelo to trochu prisposobit ale nič zložité .
Fungovalo to dobre.
1-vymena uhlikov rotoru
2 vymena ložisiek rotoru
3 stočenie rotorových kružkov na sustruhu
4 zmeranie diodoveho mostíka
5 kontrola spojov a izolacie vinutí
PS
Počas repasu som mal v Tipe namontovaný alternator z Lady alebo Moskviča + regler z skodovky
Samozrejme chcelo to trochu prisposobit ale nič zložité .
Fungovalo to dobre.
jj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 5 měsíců zpět #12
od Jirka_
Odpověděl Jirka_ pro téma Re: Alternátor - jaký
Já se z toho auta už zbláznim...
Alternátor šel nakonec na repasi. Jeden ze dvou uhlíků byl poloviční. Nakonec vyměnil celej regulátor. Stálo to 2000,-. Dobíjí to jak má.
Jenže sotva jsem chtěl odjet objevila se nová závada. Nešel otáčkoměr, palivoměr na palubce a indikace otevření dveří. Nakonec se ukázalo že byl problém ss kostrou. To se tedy ještě opravilo. A všechno chodí.
No a dneska ráno jedu do práce a asi čtvrt hodiny mi žhavila kontrolka baterky. Pak to přestalo. Zatím se zdá všechno normální, ale děsim že se zas něco děje a zas to nedobíjí. Já už fakt nevim... Žhavení kontrolky asi nic jiného znamenat nemůže co? Ale proč to pak přestalo..?
Alternátor šel nakonec na repasi. Jeden ze dvou uhlíků byl poloviční. Nakonec vyměnil celej regulátor. Stálo to 2000,-. Dobíjí to jak má.
Jenže sotva jsem chtěl odjet objevila se nová závada. Nešel otáčkoměr, palivoměr na palubce a indikace otevření dveří. Nakonec se ukázalo že byl problém ss kostrou. To se tedy ještě opravilo. A všechno chodí.
No a dneska ráno jedu do práce a asi čtvrt hodiny mi žhavila kontrolka baterky. Pak to přestalo. Zatím se zdá všechno normální, ale děsim že se zas něco děje a zas to nedobíjí. Já už fakt nevim... Žhavení kontrolky asi nic jiného znamenat nemůže co? Ale proč to pak přestalo..?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 5 měsíců zpět - 11 roků 5 měsíců zpět #13
od remarque
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Odpověděl remarque pro téma Re: Alternátor - jaký
Na alternátorech u Tipa často odcházejí diodové můstky (usměrňovače).
V minulosti jsem taky řešil problém s altem, za jízdy mi lehce svítila kontrolka dobíjení,po přidání plynu trochu pohasla,ale ne úplně. Napětí navíc bylo cca 13,9V se světly,takže ještě jakž takž v normě.Měl jsem doma další 2 alternátory z vrákáče. Prostá výměna ale nepomohla,takže jsem postupně začal přehazovat regléry, rotory, statory, proměřovat kabely, kostry... No nakonec byly načaté diody v usměrňovači (ve všech třech alternátorech !!!). Při měření diodovou zkoušečkou na multimetru, se tvářily jako ok, svůj odpor zvyšovaly až při větších proudech.
Cena nového můstku cca 900Kč a dá se to vyměnit doma, ale chce to pořádku páječku.
V minulosti jsem taky řešil problém s altem, za jízdy mi lehce svítila kontrolka dobíjení,po přidání plynu trochu pohasla,ale ne úplně. Napětí navíc bylo cca 13,9V se světly,takže ještě jakž takž v normě.Měl jsem doma další 2 alternátory z vrákáče. Prostá výměna ale nepomohla,takže jsem postupně začal přehazovat regléry, rotory, statory, proměřovat kabely, kostry... No nakonec byly načaté diody v usměrňovači (ve všech třech alternátorech !!!). Při měření diodovou zkoušečkou na multimetru, se tvářily jako ok, svůj odpor zvyšovaly až při větších proudech.
Cena nového můstku cca 900Kč a dá se to vyměnit doma, ale chce to pořádku páječku.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Poslední změna: 11 roků 5 měsíců zpět uživatelem remarque.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 5 měsíců zpět - 11 roků 5 měsíců zpět #14
od Jirka_
Odpověděl Jirka_ pro téma Re: Alternátor - jaký
Tak tohle je pro mě španělská vesnice, ale řeknu to mechanikovi. Bohužel do elektriky nedělá.
Průběh závady:
- měl jsem auto v opravě (příprava na technickou)
- auto jsem dostal zpět
- krátce po jsem si všiml že mi za jízdy žhaví kontrolka baterky
- dva dny na to baterka na suchu
- kontrola dobíjení pod 12V
- výměna regulátoru s novými uhlíky
- čtvrtek, hned po předávce problém s kostrou (nešel otáčkoměr, palivoměr a kontrolka otevřenejch dveří) - naprosto bez příčiny. Na místě opraven kabel ukostření (vše OK)
- krátká cesta domů - kontrolka nežhavila
- pátek cesta do práce i z práce (jsem si skoro jistý že - kontrolka nežhavila
- dneska ráno kontrolka cca 10km přerušovaně žhaví, pak zhasne. Nemlich to samé při odjezdu z práce opět přerušovaně žhaví a po cca 10km zhasne
- kontrola u mechanika: dobíjení při volnoběhu a zapnutých světlech cca 14,02V při samozapnutí zapnutí větráku to padá na cca 13,60V. Zdá se tedy že to dobíjí.
Prý je možné že si uhlíky "sedaj". Možná to prý přebíjí - mám až to bude dělat zkusit zapnout dálková světla jestli to přestane žhavit.
No v kufru vozim dočasně starou baterku kdyby něco, abych aspoň dojel.
Jsem z toho ale na prášky a nevim.
Průběh závady:
- měl jsem auto v opravě (příprava na technickou)
- auto jsem dostal zpět
- krátce po jsem si všiml že mi za jízdy žhaví kontrolka baterky
- dva dny na to baterka na suchu
- kontrola dobíjení pod 12V
- výměna regulátoru s novými uhlíky
- čtvrtek, hned po předávce problém s kostrou (nešel otáčkoměr, palivoměr a kontrolka otevřenejch dveří) - naprosto bez příčiny. Na místě opraven kabel ukostření (vše OK)
- krátká cesta domů - kontrolka nežhavila
- pátek cesta do práce i z práce (jsem si skoro jistý že - kontrolka nežhavila
- dneska ráno kontrolka cca 10km přerušovaně žhaví, pak zhasne. Nemlich to samé při odjezdu z práce opět přerušovaně žhaví a po cca 10km zhasne
- kontrola u mechanika: dobíjení při volnoběhu a zapnutých světlech cca 14,02V při samozapnutí zapnutí větráku to padá na cca 13,60V. Zdá se tedy že to dobíjí.
Prý je možné že si uhlíky "sedaj". Možná to prý přebíjí - mám až to bude dělat zkusit zapnout dálková světla jestli to přestane žhavit.
No v kufru vozim dočasně starou baterku kdyby něco, abych aspoň dojel.
Jsem z toho ale na prášky a nevim.
Poslední změna: 11 roků 5 měsíců zpět uživatelem Jirka_.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
11 roků 5 měsíců zpět #15
od joki
jj
Odpověděl joki pro téma Re: Alternátor - jaký
Tu kontrolku žhavenia by som nebral na lahkú vahu.Aj to môže byt pričina tvojich problemov z vybitou bateriov.
Ta kontrolka pri terajšich teplotach ma svietiť max najakých tridsat sekund pred startom.
Ak tá kontrolka svieti aj vtedy ked nemá skus zmetať napätie medzi kostrou a žhaviacov lištou( Ak nemaš merak postačí aj 12V žiarovka)
Ta kontrolka pri terajšich teplotach ma svietiť max najakých tridsat sekund pred startom.
Ak tá kontrolka svieti aj vtedy ked nemá skus zmetať napätie medzi kostrou a žhaviacov lištou( Ak nemaš merak postačí aj 12V žiarovka)
jj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.510 sekund