Digitální palubka
co se tyče teploty tak stačí vyměnit jen čidla to samé platí i u převoduOno to Triplexi "zase tak jednoducho" za analog vyměnit nejde. V převodovce je jiná hřídelka na náhon, do přístrojovky jdou úplně jiné konektory, atd. Elektrikář mi k tomu řekl, že např. teplotu snímá digitál jinak než analog a že by musel překopat celou elektroinstalaci. Takže asi tak.
mám to vyzkoušeno
TIPO 1.1
ABARTH 500 ESSEESSE
MERCEDES VITO
TIPO 1.7 D přestavba na olej - EXITUS
TIPO 1.6 8V na díly - EXITUS
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Při výrobě nepočítali, že se bude svítit přes den.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Criton napsal:
To by bylo moc jednoduché, u mě je pod tlačítkama nějaká elektronika a na ní ty odpory nejsou je to elektronický a vedou od toho dráty někam do svazku, takže bude asi bezpečnější používat to tlačítko, jinak jsem nezjistil na co tam mám 3 když funguje jen to na podsvícení, takže budu rád když se někdo zmíní k čemu mají být.pa
no hele, sou tam tři tlačítka, to s tim sluníčkem je na jas podsvícení, pak je tam další, myslim, že na něm je napsáno TOT/TRIP slouží k přepínání kilometrů mezi celkově ujetými a "denními" (prostě je to místo toho malýho kotoučku s číslama na normálním analogu ve všech autech), no a ten třetí (teď si nevzpomenu, co je na něm napsaný), ten slouží k nulování těch "denních" kilometrů..
jestě nedávno mi nefungovalo ani jedno tlačítko.. vyndal sem palubku, jen zahejbal s drátama a jde to... moc se jim sice nechce, občas do toho musim třísknout.. no, snad to teda není jen můj problém s timhle...
Ani na mojom tipe nefunguju tie 3tlacitka chcel bi som opitat s ktorima kablami si zahejbal? Inac k teme abi neztmievala palubovka staci len odpojit jedan zlti kablik vzadu a stale bude ist na maximalne svetlo len nebude ukazovat kontrolka na zapnute svetla ta zelena
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
☆ FIAT Tipo 1.4ie DGT 51kW r.v.90 ☆
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/c...y-fiat-tipo-14ie-dgt
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
☆ FIAT Tipo 1.4ie DGT 51kW r.v.90 ☆
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/c...y-fiat-tipo-14ie-dgt
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
www.fiattipo.net/index.php/forum/5-elekt...trojovka-digi#124134
www.fiattipo.net/index.php/forum/5-elekt...ktrikoupomoooc#54268
www.fiattipo.net/index.php/forum/5-elekt...-palubni-desce#22699
www.fiattipo.net/index.php/clanky/4-serv...-Ukost%C5%99en%C3%AD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
☆ FIAT Tipo 1.4ie DGT 51kW r.v.90 ☆
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/c...y-fiat-tipo-14ie-dgt
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Příloha nebyla nalezena.
Příloha nebyla nalezena.
frabant napsal: V článcích je zveřejněn velmi pěkný popis digi palubovky včetně kontrolek a zapojení konektorů , v návodu k použití k vozidlu jsou tlačítka popsána. Pro neznalé : levá tlačítka vedle palubovky horní řada pravé tot/trip přepíná údaj ujetých km z celkového (tot) na denní ( trip) , levé nuluje trip po podržení cca 10 sec . Dolní řada levé je nastavení jasu podsvícení v 7 krocích nahoru a dolu - při vypnutých světlech není ve funkci , to je podsvícení za dne a to je vždy naplno . takže se nastavuje při zapnutých světlech na max - tzn při vypnutí světel zůstává stejná intenzita podsvětlení . Tlačítko řídí procesor , který dále řídí regulační tranzistor a z něj jsou napájeny žárovky . Levé dolní tlačítko je vypínač předních mlhovek. Výměna za ručičkovou palubovku je tak pracná a nákladná , že bohužel nemá smysl. Podsvícení lze slušně zlepšit po demontáži palubovky výměnou podsvěcovacích žárovek , nová 5W/12V celkem 5ks - stará jsou 4W a navíc zcela jistě hodně zčernalé . Provedení je žárovky bulvičky s drátky ,jako jsou ve stropním osvětlení , k zasazení do plastové patice. Silnější žárovky jednak asi těžko někdo sežene , a také by moc hřály - to by už vadilo desce s elektronikou a procesorem. Zkoušel jsem i zesílit vodivé cesty na desce plošného spoje drátovým vodičem , ale to nepřináší žádné viditelné zlepšení - pokud je měď na plošném spoji v pořádku . Stav oxidace konektorů je samozřejmě také důležitý . Komu by to pořád ještě nestačilo , tak už jedině dát si rolety nebo žaluzie na okna.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
☆ FIAT Tipo 1.4ie DGT 51kW r.v.90 ☆
www.fiattipo.net/index.php/fotogalerie/c...y-fiat-tipo-14ie-dgt
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.