Digitální palubka

Více
18 roků 4 měsíců zpět #16 od klidek
Odpověděl klidek pro téma Re: Digitální palubka

Ono to Triplexi "zase tak jednoducho" za analog vyměnit nejde. V převodovce je jiná hřídelka na náhon, do přístrojovky jdou úplně jiné konektory, atd. Elektrikář mi k tomu řekl, že např. teplotu snímá digitál jinak než analog a že by musel překopat celou elektroinstalaci. Takže asi tak.

co se tyče teploty tak stačí vyměnit jen čidla to samé platí i u převodu
mám to vyzkoušeno

TIPO 1.1
ABARTH 500 ESSEESSE
MERCEDES VITO
TIPO 1.7 D přestavba na olej - EXITUS
TIPO 1.6 8V na díly - EXITUS

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #17 od DannyF
Odpověděl DannyF pro téma Re: Digitální palubka
Já mám osvětlení pořád na plný pecky a v noci ho zeslabuju jen když už je mi to nepříjemný. Ale to jenom při dlouhých jízdách - jinak se to dá.
Při výrobě nepočítali, že se bude svítit přes den.

DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #18 od seko888
Odpověděl seko888 pro téma Re: Digitální palubka
ja som mal tento isty problem ale zitil som že je slaba baterka vymenil som ju a je to o.k

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 1 měsíc zpět #19 od Ricsi257
Odpověděl Ricsi257 pro téma Re: Digitální palubka

Criton napsal:

To by bylo moc jednoduché, u mě je pod tlačítkama nějaká elektronika a na ní ty odpory nejsou je to elektronický a vedou od toho dráty někam do svazku, takže bude asi bezpečnější používat to tlačítko, jinak jsem nezjistil na co tam mám 3 když funguje jen to na podsvícení, takže budu rád když se někdo zmíní k čemu mají být.pa


no hele, sou tam tři tlačítka, to s tim sluníčkem je na jas podsvícení, pak je tam další, myslim, že na něm je napsáno TOT/TRIP slouží k přepínání kilometrů mezi celkově ujetými a "denními" (prostě je to místo toho malýho kotoučku s číslama na normálním analogu ve všech autech), no a ten třetí (teď si nevzpomenu, co je na něm napsaný), ten slouží k nulování těch "denních" kilometrů..

jestě nedávno mi nefungovalo ani jedno tlačítko.. vyndal sem palubku, jen zahejbal s drátama a jde to... moc se jim sice nechce, občas do toho musim třísknout.. no, snad to teda není jen můj problém s timhle...


Ani na mojom tipe nefunguju tie 3tlacitka chcel bi som opitat s ktorima kablami si zahejbal? Inac k teme abi neztmievala palubovka staci len odpojit jedan zlti kablik vzadu a stale bude ist na maximalne svetlo len nebude ukazovat kontrolka na zapnute svetla ta zelena :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 týdnů zpět #20 od crusy
Odpověděl crusy pro téma Re: Digitální palubka
Tak mne přestala svítit úplně.Na světle je vidět,že ukazuje,ale podsvícení prostě nejde.Procházel jsem tak nějak vše.Občas mi blbli světla,takže.... Taky by mne zajímalo,jestli to nejde zapojit nějak "natvrdo"... :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
13 roků 2 týdnů zpět #21 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Digitální palubka
Že by stará známá závada uzemnění u pojistkové skříně?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 týdnů zpět #22 od crusy
Odpověděl crusy pro téma Re: Digitální palubka
Trochu podrobnější popis..Pleas......Díky..:(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
13 roků 2 týdnů zpět - 13 roků 2 týdnů zpět #23 od jumbo
Poslední změna: 13 roků 2 týdnů zpět uživatelem jumbo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 týdnů zpět #24 od frabant
Odpověděl frabant pro téma Re: Digitální palubka
V článcích je zveřejněn velmi pěkný popis digi palubovky včetně kontrolek a zapojení konektorů , v návodu k použití k vozidlu jsou tlačítka popsána. Pro neznalé : levá tlačítka vedle palubovky horní řada pravé tot/trip přepíná údaj ujetých km z celkového (tot) na denní ( trip) , levé nuluje trip po podržení cca 10 sec . Dolní řada levé je nastavení jasu podsvícení v 7 krocích nahoru a dolu - při vypnutých světlech není ve funkci , to je podsvícení za dne a to je vždy naplno . takže se nastavuje při zapnutých světlech na max - tzn při vypnutí světel zůstává stejná intenzita podsvětlení . Tlačítko řídí procesor , který dále řídí regulační tranzistor a z něj jsou napájeny žárovky . Levé dolní tlačítko je vypínač předních mlhovek. Výměna za ručičkovou palubovku je tak pracná a nákladná , že bohužel nemá smysl. Podsvícení lze slušně zlepšit po demontáži palubovky výměnou podsvěcovacích žárovek , nová 5W/12V celkem 5ks - stará jsou 4W a navíc zcela jistě hodně zčernalé . Provedení je žárovky bulvičky s drátky ,jako jsou ve stropním osvětlení , k zasazení do plastové patice. Silnější žárovky jednak asi těžko někdo sežene , a také by moc hřály - to by už vadilo desce s elektronikou a procesorem. Zkouášel jsem i zesílit vodivé cesty na desce plošného spoje drátovým vodičem , ale to nepřináší žádné vyditelné zlepšení - pokud je měď na plošném spoji v pořádku . Stav oxidace konektorů je samozřejmě také důležitý . Komu by to pořád ještě nestačilo , tak už jedině dát si rolety nebo žaluzie na okna.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 týdnů zpět - 13 roků 2 týdnů zpět #25 od crusy
Odpověděl crusy pro téma Re: Digitální palubka
:blush::blush: :blush:
Poslední změna: 13 roků 2 týdnů zpět uživatelem crusy.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
13 roků 2 týdnů zpět - 13 roků 2 týdnů zpět #26 od frabant
Odpověděl frabant pro téma Re: Digitální palubka

Příloha nebyla nalezena.



Příloha nebyla nalezena.


frabant napsal: V článcích je zveřejněn velmi pěkný popis digi palubovky včetně kontrolek a zapojení konektorů , v návodu k použití k vozidlu jsou tlačítka popsána. Pro neznalé : levá tlačítka vedle palubovky horní řada pravé tot/trip přepíná údaj ujetých km z celkového (tot) na denní ( trip) , levé nuluje trip po podržení cca 10 sec . Dolní řada levé je nastavení jasu podsvícení v 7 krocích nahoru a dolu - při vypnutých světlech není ve funkci , to je podsvícení za dne a to je vždy naplno . takže se nastavuje při zapnutých světlech na max - tzn při vypnutí světel zůstává stejná intenzita podsvětlení . Tlačítko řídí procesor , který dále řídí regulační tranzistor a z něj jsou napájeny žárovky . Levé dolní tlačítko je vypínač předních mlhovek. Výměna za ručičkovou palubovku je tak pracná a nákladná , že bohužel nemá smysl. Podsvícení lze slušně zlepšit po demontáži palubovky výměnou podsvěcovacích žárovek , nová 5W/12V celkem 5ks - stará jsou 4W a navíc zcela jistě hodně zčernalé . Provedení je žárovky bulvičky s drátky ,jako jsou ve stropním osvětlení , k zasazení do plastové patice. Silnější žárovky jednak asi těžko někdo sežene , a také by moc hřály - to by už vadilo desce s elektronikou a procesorem. Zkoušel jsem i zesílit vodivé cesty na desce plošného spoje drátovým vodičem , ale to nepřináší žádné viditelné zlepšení - pokud je měď na plošném spoji v pořádku . Stav oxidace konektorů je samozřejmě také důležitý . Komu by to pořád ještě nestačilo , tak už jedině dát si rolety nebo žaluzie na okna.

Přílohy:
Poslední změna: 13 roků 2 týdnů zpět uživatelem frabant.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 11 měsíců zpět #27 od crusy
Odpověděl crusy pro téma Re: Digitální palubka
Tak mi to známej udělal tak,že to svítí po zapnutí klíčku natvrdo. Během toho jsem koupil jinou,která též funguje (chybí pár žárovek,ale zkoušel jsem ji.),takže tu mám jednu náhradní "kdyby něco".Stála mne cca 300,-Kč....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.729 sekund
Powered by Kunena fórum