Dobíjení
mám jeden takový problém. Po nastartování motoru mi nezhasne kontrolka dobíjení. Jak přidám plyn, tak začne zhasínat a po ubrání se zase rozsvítí. Občas se ale stane, že hned po nastartování normálně zhasne.
Dobíjení funguje normálně. Nedávno jsem měnil celý diodový blok na alternátoru.
Můžou to dělat uhlíky na alternátoru? A nebo něco jiného? Díky.
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Diodovej můstek je drahej a hlavně se dá změřit obyč. ohmetrem za 150,- od pinpongáčů - tak proč ho měnit bez změření...
Ty uhle se mechanicky opotřebujou dřív, než aby odešel diodovej můstek, ale nemusí to být vždy tak...
2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mně to začala dělat ještěrka v práciZdravím,
mám jeden takový problém. Po nastartování motoru mi nezhasne kontrolka dobíjení. Jak přidám plyn, tak začne zhasínat a po ubrání se zase rozsvítí. Občas se ale stane, že hned po nastartování normálně zhasne.
Dobíjení funguje normálně. Nedávno jsem měnil celý diodový blok na alternátoru.
Můžou to dělat uhlíky na alternátoru? A nebo něco jiného? Díky.
Fiat Tempra SW 1,9TD 1995
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na mojom sa mi prejavuje dost divna porucha , ked idem tak sa mi naraz ziarovky rozsvietia a potom opat utlmia a tento proces sa nepravidelne opakuje. Stane sa to raz za cas.No divocina. pozriem sa na uhliky a precistim alternator. Dufam, ze to nebude skrat. V tom brachovom bol ohromny bordel.Nevie mi niekto poradit?
Fiat TIPO 1,9TD
1993
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 169
Fiat Tipo 1.9TD granturismo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Uhliky z vrtacky pasovat mozu rozmerove, ale dolezita je aj tvrdost uhlika. Tvrdsim uhlikom ako predpisanym si predcasne znicis komutator na alternatore. Maksi uhlik ako predpisany zase dlho nevydrzi. Taktiez dost zalezi na materiali uhlika. Nie je uhlik ako uhlik.Ja s brachom mame rovnake Tipa 1,9TD a na brachovom som uz menil uhliky cena priblizne 50 Sk. Boli moc kratke.Porucha sa prejavovala podobne cim vyssie otacky, tym mensi bol svit ziarovky.Co je logicke. Cim viac prudu vyroby alternator, tym viac sa mostik vyvazi.Po oprave je to uz 2.rokOK. Mimochodom pasuju tam aj uhliky z vrtacky.Trochu obrusit a je to.
Na mojom sa mi prejavuje dost divna porucha , ked idem tak sa mi naraz ziarovky rozsvietia a potom opat utlmia a tento proces sa nepravidelne opakuje. Stane sa to raz za cas.No divocina. pozriem sa na uhliky a precistim alternator. Dufam, ze to nebude skrat. V tom brachovom bol ohromny bordel.Nevie mi niekto poradit?
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ty jsi asi nikdy neměl rozdělaný altík. Není v něm komutátor ale dva kroužky. Komutátor je v dynamu a již ve zmíněné vrtačce.Uhliky z vrtacky pasovat mozu rozmerove, ale dolezita je aj tvrdost uhlika. Tvrdsim uhlikom ako predpisanym si predcasne znicis komutator na alternatore. Maksi uhlik ako predpisany zase dlho nevydrzi. Taktiez dost zalezi na materiali uhlika. Nie je uhlik ako uhlik
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mne to dělaly uhlíky.Jeden byl fakt hrozně krátkej.Stálo mě to cca 2 hodinky práce a 45,-Kč za ty dva uhlouše....
Diodovej můstek je drahej a hlavně se dá změřit obyč. ohmetrem za 150,- od pinpongáčů - tak proč ho měnit bez změření...
Ty uhle se mechanicky opotřebujou dřív, než aby odešel diodovej můstek, ale nemusí to být vždy tak...
A jak se to vlastně proměřuje? Já měnil uhlíky neb mi to taky problikává ale v nich to nebylo, tak už to budou asi právě ty diody...
Jezdím s tím už dva měsíce a baterka furt drží, tak to snad nebude nic tak hrozného, ale raději bych měl přístrojovku v "cajku"
Fiat Tipo 1.4 i.e. 1993, 150 000km, koupeno 12/2006
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.