Demontáž palubní desky - žárovičky - analog

Více
18 roků 1 měsíc zpět #16 od michal_tipar
jo hlavně si nemyslete, že výměnou žárovek budete mít jedovatě modré podsvícení, to nejdříve musíte vyhodit zevnitř palubky ty zelený skla, co barví světla do zelena, protože to přes ně skoro nesvítí a navic to vypadá jak ledka v pivní lahvi...
Jedna mi nešla a to na zapalovači a tam to teda vypadá hnusně, jenže s tím nejde nic udělat...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #17 od stiglitz
Chlapi, psali jste tu nekteří o tom že je nutný pomoci objímce kleštěmi. Mě teď kámoš vrátil chytrou knihu a tam píšou - na objímku lehce Z A T L A Č T E a pootočte ( doleva ). Možná to půjde i bez kleští. Nebo ne?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #18 od rat21
Ako ktore. Niektore idu lahko, na niektorych si zlomis prsty. Vies jak, ked s tym nikto 15 rokov nehybal... :lol: :lol: :lol:

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #19 od stiglitz
No jó, ja si to málokdy uvědomím... Starý auta :lol:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #20 od PoloKu

No já těch žárovek do palubky mám asi 1000ks no možná už jen 900 :D známej mi je přinesl z VDO. Ta patice je prakticky totožná, ale né stejná žárovka jde ale vyndat a dát do orig.patice. 8)


a neprodas jich trosku??

Fiat Tipo 1.4 r.v 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #21 od rat21

No právě mám obavy o ty tištěný spoje aby nepadly za vlast protože oni jdou i s tím konektorem. Na ty čudlíky se dá prstama dostat aniž bych to vytahal z tý palubky ale jestli to půjde ztuha tak mi nic jinýho nezbyde. Jaká je tam žárovička? Dá se koupit běžně nebo to zas je něco speciálního?


Ked budes tahat tie konektory, tlac na tisteny spoj pri patici, je tam zahnuty a prelozeny. Odtrhnut by si ho nemal. Tiez som to z toho trhal. Vyber si ten, co kladie najmensi odpor, vnutri uvidis ako to tam je.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #22 od stiglitz
Nakonec jsem to vyměnil takto: Volant jsem pustil dolů, vymontoval repro, dírou po reproduktoru jsem prostrčil ruku a odpojil tachometr, povytáhnul palubku a vzal stranový klíč č. 7 který perfektně padne a použil jsem ho jako šroubovák. Tím se to dá skvěle povolit ta objímka a vyměníš to úplně snadno. Tímto způsobem nemusíš odpojovat konektory.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #23 od 23561
Jestli ta potíž s konektory nebude v tom, že mají zespoda
plastovou pojistnou západku, která se musí zmáčknout, aby
šel konektor lehce vytáhnout? 8O
Já se tu nedávno ptal na odpojení náhonu tachometru a zařídil
se podle doporučení - rozpojit v motorovém prostoru a palubka
mi pak šla dobře.
Žárovičky doporučuju vyměnit všechny, především u podsvícení
a kontrolky světel, já je měl úplně černý.
Jinak studium palubovky zezadu doporučuju, je to detektivka :roll:
Měl jsem tam několik patic - červené (6 ks) podsvícení, bílé
(4 ks) záslepky (protože mám 1,4 ie holá výbava) a zbytek černý
pro kontrolky. Jedna patice podsvícení byla tak zkřehlá, že se mi
v kleštích (jinak to fakt nešlo) rozpadla, takže jsem ji nahradil
paticí od kontroly vstřiku (kterou stejně nemám zapojenou) a
kontrolu vstřiku přelepil samolepkou "cenovkou".

Dotaz: opravdu do podsvícení patří 12V/2W? Já tam mám 1,2W
a vcelku to svítí, i když tmavé kouty v palubovce mám. Především
dole na předělu vyšší části kapličky a nižší (mezi teplotou motoru
a ekonoměrem).

Fiat Tipo. 1,4 i.e., r.v. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #24 od stiglitz
Mám tam taky 1.2W :lol: celkem to vyhovuje 8) , 2W by se třeba mohlo něco roztýct :twisted: Tachometr odpojuju přímo v palubce, ruku prostrčím dírou od repráku a jde to.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #25 od umts
Tak jsem dnes vymenil kontrolky a taky mi neslo odendat konektory, ale po precteni techto stranek jsem zmackl zapadku, a pak si pridrzel tistak s gumou a malinko vetsi silou se mi postupne podarilo konektory odpojit. Nesvitilo mi totiz podsviceni a tak mi nic jinyho nezbylo, nez odpojit konektory a tachometr, jinak se ke 3 zarovkam ze 4, ktere tam jsou na podsviceni neda dostat. Pak uz je to hracka.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.453 sekund
Powered by Kunena fórum