Zadny stierac
Ide o to, aby som vedel, ci hladat chybu priamo v motorceku alebo v prepinaci alebo niekde inde. Hodnoty som nameral na konektore pri odpojenom stieraci.
Diky za vsetky odpovede.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A nemas spalene to relatko? Taky jsem to resil pred cca rokem, mel jsem spalene rele. Na netu jsem pak hledal nejakou alternativu (vykon/rozmer),nakonec jsem nasel jedno za nejakych 45Kc.Nejde mi zadny stierac, kontroloval som kable v ohybe dveri, su OK. Na konektore motorceka su +, - a S. Medzi + a - mam 12V, ale medzi + a S je 5V a pri zapnutom cyklovaci to skace na 3,5V a spat na 5V. Medzi - a S robi to iste, len 3V a 1,5V. Je to v poriadku?
Ide o to, aby som vedel, ci hladat chybu priamo v motorceku alebo v prepinaci alebo niekde inde. Hodnoty som nameral na konektore pri odpojenom stieraci.
Diky za vsetky odpovede.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kdyz to rozdelas tak jo - takova mala cerna krabicka 2x2cm ulozena ve spodni casti motorku sterace. Musis jej nejdrive rozdelat.Myslis to v motorceku, je to opticky vidiet?
To co se tady pise o rzi, je dobre to cele dobre potom promazat.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak to rele bylo LE-12FW (15A/12V)-fa RAYEX , kupoval jsem to z ezk.cz/rele_od_ostatnich_vyrobcu.htm
Mozna, ze najdes nejake jine, ktere bude vhodnejsi. To co jsem vybral ma nevyhodu v tom, ze ma nizsi spinaci proud, kontakty se muzou drive prepalit (orig byl myslim 21A), ale to moc nevadi, prinejhorsim koupim za nejake ty roky nove
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No s tou vazelinou a prilis velkym mnozstvim, s tim mam taky spatne zkusenosti (zamek+motorek centralu, levych zadnich dveri). Mam na mysli to, ze pokud tam toho das moc a prijde chladnejsi obdobi, vazelina zatuhne a zvysuje se odpor - pretezovani vinuti a nasledne odpaleni. Doporucuji rozebrat a ubrat mazadla - navic mel si ten motorek napojeny naprimo na baterku, tzn. okruhu s relatkem?Skusal som ho prepojit hocijako, ale nerozbehol sa. Asi bude fakt zaneseny. Cistil som ho pred pol rokom a dal som tam vazeliny kolko slo. No uvidime.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Da sa to rele nejako zmerat alebo zistit, ci je funkcne? Opticky vyzera v poriadku.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Muzes to promerit nebo se to pokusit rozdelat - sundat to vicko. Je mozne, ze oba relatka maji prepalene kontakty na civkach.Tak som nastastie nasiel jedno rele zo stareho motorku a nanestastie stierac nefunguje ani s tymto.
Da sa to rele nejako zmerat alebo zistit, ci je funkcne? Opticky vyzera v poriadku.
Znovu. Kdyz Ti jde motorek, tak chyba je v rele.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale teraz mi stirac seka, to znamena, ze k tomu, aby mi zotrel cele okno potrbuje asi 5 intervalov, nehovorim o tom, ze potom zastane, kde chce.
Stalo sa to niekomu a vyriesil to?
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Taky bych uvítal nasměrování na správnou cestu, abych se zase zbytečně nerýpal půl dne v autě...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.