Zadny stierac
Tak to rozdelej, neni to moc slozite. Musis sundat ten motorek, rozdelat jej a promazat. Bud mas ten motorek zatuhly, nebo spise relatko k.o.Mně napřed šel zadní stěrač hodně ztuha, zasekával se, atd. Teď už nejde vůbec. Mám podezření, že bude zatuhlá hřídelka, ale ještě jsem to nerozdělával a nějak na to nemám čas...
Taky bych uvítal nasměrování na správnou cestu, abych se zase zbytečně nerýpal půl dne v autě...
Co se tyce problemu co pise rat21, tak je mozne, ze ten pritlacny plech umisteny v motorku (udava cyklus) mas nejak zdeformovany, je tam preruseny kontakt, doporucuji taky kontrolu rele.
Jinak pokud to budes delas poprve tak to vidim tak na 2-3hod, kdybych to delal dneska tak to je na hodinku
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ha, co s tym?
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak jsem to rozdělal, promazal, ale stejně to nejde. Vynutí je OK není to spálené, ale přesto se nehýbe. Asi bude problém v tom, jak tu někdo psal, že bude zarezlá hřídelka pod tou plastovou trubičkou. Dá se to nějak sundat nebo se to musí násilím olámat a nahradit nějakou jinou a nebo tam ten plast není potřebný vůbec ?
Díky za radu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
K tomu problemu s tim zasekavanim. Pokud si pamatuji dobre, tak je tam ten plech, ktery slouzi jako kontakt a urcuje hranicni pozice, takze pokud je tam spatny kontakt mezi tim snimacem a tou drahou, tak se to seka.
Vyzkousej to napojenim na baterii a uvidis co to dela.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ta segerovka je umistena z vnejsi strany, jak se ta osicka pripojuje k tomu steraci - mrkni se na to poradne. Pak to lze normalne vytahnout ven i s tim mechanismem.No tak mám ten motorek přímo před sebou a žádnou segerovku tady nikde nevidim ! Jak se dá teda demontovat ten vnitřní převod ? Vůbec nevim jak do toho
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.