ani mi neškrtlo :-(

Více
18 roků 1 týden zpět #1 od Iveta
ani mi neškrtlo :-( vytvořil uživatel Iveta
:cry: Tak jsem v koních a nas...á jak hovado. Včera jsem vezla chlapa do práce a pak pro holku do školy - měli jsme jet se synem do Strakonic na logopedii. No tak si dojedu ke škole, 10min. čekám se zapnutým motorem, rozvícenýma světlama, směrovkou, a poslouchám si CD Landy. Neustále prozvánim dceru ať si chvátne. Po těch 10ti min. vypínám motor a nadávám kde se loudá. No když jsem se dočkala po dalších 10ti min. s vypnutym, dcera si nasedla ke mně, odhodila tašku dozadu, tak otočim klíčkem :x a nic - vůbec nic. Škola je na kopci a se zákazem zastavení, tak jsem vyhodila a rychlostí šneka jsem jela někam zaparkovat :x . DOVEDETE SI PŘEDSTAVIT OSTATNÍ CO DĚLALI, NO A KDYŽ VYDĚLI ŽENSKOU. Nehledě na semafory, který jsem dojížděla jen tak tak. Pak jsem to dotlačila na volné místo (né že by mi někdo pomohl :cry: ). Nakonec jsem ho odtáhla k bráchovi před barák a uvidíme. Baterka je nová a GO alternátoru. Mám 100chutí ho hodit ze skály, ale na Písecku žádná "pěkná není".

[img:1135fe0c32] i9.tinypic.com/40ab7g5.gif [/img:1135fe0c32]
Fiat Tipo 1,4 r.v. 1989
Kdyby lidé nedělali bláhové věci, nic inteligentního by se nikdy nestalo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #2 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(
Nepanikař..A popiš pořádně problém! Točí startér jak má?

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #3 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(

poslouchám si CD Landy[/i]

Tvoje Tipo toho nácka zřejmě nesnáší stejně jako já.

Možná hloupá otázka ale... je tam dost benzínu? Já si totiž zvykl tak hřešit na velkou rezervu u Fiatů, až jsem jednou skončil na suchu.

Jinak bych takhle nečekané chcípnutí z voleje a bez záruky odhadoval na elektriku.
Rozsvěcují se po otočení klíčkem standardní kontrolky (mazání a dobíjení)?
Kolik voltů ukazuje baterie (lze snadno změřit multimetrem z Baumaxu za 149,- Kč, velmi užitečná investice)?
Jsou kontakty kabelů na baterii čisté, nebo zkorodované kyselinou? Možná by s nimi stačilo zakvrdlat.
Nebimbá někde v motorovém prostoru nezapojený/ulomený drát?

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #4 od Iveta
Odpověděl Iveta pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(
(Čenda napsal) Možná hloupá otázka ale... je tam dost benzínu? Já si totiž zvykl tak hřešit na velkou rezervu u Fiatů, až jsem jednou skončil na suchu.
Rozsvěcují se po otočení klíčkem standardní kontrolky (mazání a dobíjení)?
Kolik voltů ukazuje baterie
Jsou kontakty kabelů na baterii čisté, nebo zkorodované kyselinou? Možná by s nimi stačilo zakvrdlat.

No benzín teda problikával. Kontrolky se rozvěcovali,ale pak mi už neblikali ani směrovky když jsme to táhly.Kolik voltů měla baterie nevim,byla už tma.Kontakty kabelů čisté jsou.
Teď čekám až se vrátí brácha z fotbalu a hodim tam dob.baterku,případně doleju benzín.Zítra to mám vézt známému na ošetření prahů a kontrolu elektriky.Tak to snad nahodim a dojedu tam.Jinak nevim

[img:1135fe0c32] i9.tinypic.com/40ab7g5.gif [/img:1135fe0c32]
Fiat Tipo 1,4 r.v. 1989
Kdyby lidé nedělali bláhové věci, nic inteligentního by se nikdy nestalo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #5 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(
Nemas tam nahodou alarm? To by mohlo byt jeste palivove cerpadlo, vetsinou se dava blokace jako pojistka proti odjeti (vubec neskrtne).
Jinak to chce vedet, co presne to dela. Popis trosku co zpozorujes, kdyz otocis klickem - co je jine oproti normalu, pak se da poradit vice.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #6 od Iveta
Odpověděl Iveta pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(

Nemas tam nahodou alarm? To by mohlo byt jeste palivove cerpadlo, vetsinou se dava blokace jako pojistka proti odjeti (vubec neskrtne).
Jinak to chce vedet, co presne to dela. Popis trosku co zpozorujes, kdyz otocis klickem - co je jine oproti normalu, pak se da poradit vice.


Alarm nemám. Když jsem otočila ze začátku klíčkem,tak startér měl snahu,a dál nic,po otočení naposled co jsme to táhly,jsem zkoušela nahodit a jen to cukalo a i vypadalo že naskočí,baterka je vyšťavená 100pro,nešly ani potkávačky,za chvilku pujdu pro baterku,tak uvidim.Jak jsem psala,chvíli jsem stála se zapnutym a pak vypla.No a pak už jsem to nerozjela ani z kopce.

[img:1135fe0c32] i9.tinypic.com/40ab7g5.gif [/img:1135fe0c32]
Fiat Tipo 1,4 r.v. 1989
Kdyby lidé nedělali bláhové věci, nic inteligentního by se nikdy nestalo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 týden zpět #7 od JohnnyTD-GT
Odpověděl JohnnyTD-GT pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(
No tak me se vcera stalo neco podobnyho. Prijdu k autu a baterka vytriskana, tak sme to roztlacily a az doma sem zjistil, ze mi furt svitej brzdovy svetla. Takze me ceka v nejblizsi dobe vymena spinace.

Fiat Tipo 1.9TD granturismo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 dní zpět #8 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(
Tak to vypadá, že to nebude až taková tragédie.
Navrhoval bych:
a) změřit dobíjecí napětí - multimetr se přepne na rozsah 20 V stejnosm., kladný (červený) drát se připojí na kabel + k baterii, záporný (černý) se připojí na libovolnou kostru, například blok motoru, naměřené napětí by mělo být kolem 14,3 V, pokud ne, je chyba v alternátoru,
b) změřit napětí plně nabité baterie - mělo by být nad 12,5 V,
c) změřit odběr z baterie při vypnutém zapalování - přepnout multimetr na měření proudu (ampéry), odpojit záporný kabel od baterie, černý kabel multimetru připojit na záporný pól baterie, červený na kabel. Odběr by měl být 0,001 A.

A když nad tím tak přemýšlím, proč tu vlastně neuměle popisuju to, co je v příručce "Jak na to" popsané i s obrázky na stranách 206 - 225 :roll:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 dní zpět #9 od Iveta
Odpověděl Iveta pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(
Díky, zítra na to kouknem. Jinak, když se tam dala nabitá baterie, tak to chytlo bez problému, takže altík nechám někde jinde proměřit a běda jestli se tam najde chyba, to ho tomu co mi dělal GO alternátoru něco pěknýho povim a kámoš nekámoš. Však uvidíme :P

[img:1135fe0c32] i9.tinypic.com/40ab7g5.gif [/img:1135fe0c32]
Fiat Tipo 1,4 r.v. 1989
Kdyby lidé nedělali bláhové věci, nic inteligentního by se nikdy nestalo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 dní zpět #10 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(

Díky, zítra na to kouknem. Jinak, když se tam dala nabitá baterie, tak to chytlo bez problému, takže altík nechám někde jinde proměřit a běda jestli se tam najde chyba, to ho tomu co mi dělal GO alternátoru něco pěknýho povim a kámoš nekámoš. Však uvidíme :P

Pokud ta baterka neni moc stara, tak si chystej kazani pro kamose :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 dní zpět #11 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(
jo tak to nebude tak strašný jak si si ze začátku myslela, jestli baterka tak koupíš novou a když alternátor tak si to vyřídíš s kámošem a bude to zadarmo :D

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 dní zpět #12 od Iveta
Odpověděl Iveta pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(
baterku jsem kupovala v září, když jsem se nehla od baráku. Po 2 měsících stejnej problém.Tak jsem reklamovala baterku,ale zjistil se alternátor.Oprava stála 2tis. a po dalším 1,5měs stejný problém.Šlo to opět na kontrolu alternátoru-zoxidovaný drát.Teď to vezu k někomu jinému kde by to mělo být jen za materiál, ale po zjištění závady na alternátoru si zavolám tomu "kámošovi" a nedá si to za rámeček.Asi si myslí že si nechám srát na hlavu :(

[img:1135fe0c32] i9.tinypic.com/40ab7g5.gif [/img:1135fe0c32]
Fiat Tipo 1,4 r.v. 1989
Kdyby lidé nedělali bláhové věci, nic inteligentního by se nikdy nestalo.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 dní zpět #13 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(
no asi je to nakažlivý dneska jedu už něcoo kolem 50 km na rezervu a točím doleva hodně prudká zatáčka a chcípnul motor šel blbě nastartovat ale chytmul jsem natankoval ubral trochu tlaku v paliv. soustavě a je to zase ok
at ti too dobře dopadne znám tyhle pocity bezmocnosti

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 6 dní zpět #14 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(
Chlapi. A nemože to bejt víčkem rozdělovače - opotřebovanej ten uhlíkovej kontakt anebo zoxidovaný ty kontakty v tom víčku. - když ji to cuká tak to može být i tím ne ??????

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #15 od TommyAngelo
Odpověděl TommyAngelo pro téma Re: ani mi neškrtlo :-(
Mno to jaaaa može to bytt aj tým víčkem rozdělovača :idea: :roll: znamemu cukala felda tak jsem mu šmirglem očistil uhlikove kontaky na víčku nasadil a parada a to chtěl kupovat blazen nove kable na svičky když je tam kupoval před rokem říkam to nemuže byt kablama tak že to muže byt vejčko panove:wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.522 sekund
Powered by Kunena fórum