Alternátor
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 169
Fiat Tipo 1.9TD granturismo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
S alternátorem jsem měl taky problém - někdy dobíjel na 14V a všechno bylo v pořádku. Ale někdy jenom na 11.8 a dvakrát se mi stalo, že po dlouhý jízdě se komplet vybila baterka, aniž by svítila kontrolka. Zastavil jsem a pak už jsem nenastaroval. Alternátor byl dvakrát venku na proměření a nezjistili jsme nikdy, kde je chyba. Pokaždý se zase začal chovat normálně. Hrozně mě to štve, protože se pak člověk nemůže na to auto spolehnout. A tyhle problémy bez zjevný chyby jsou ty nejhorší
Tak mě to dělalo úplně stejně. Někdy OK a někdy vybitá baterka. Nechal jsem to proměřit a na nic nepřišli. Tak jsem ji zase nabil a zase chvíli OK. Nakonec to byl opravdu ten alternátor - dioda. Kup nový diodový můstek, ložiska a uhlíky a sám si to zrepasuj - od té doby to mám asi rok a v poho. Je ještě jedna varianta, být nebo znát někoho šikovnýho, kdo by ti zjistil, která z těch diod to je a vyměnit jen tu špatnou, ale to chce opravdu trochu zkušenost...
FIAT TIPO - 1,6 MPI, r.v 1994 ...zatím
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mne do mabija na 14,5-ale som vymenil uhliky a loziska, a vsetky spoje poopravoval, na nulovy prechodovy odpor.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,8dohc SW 1995
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ja mam to iste, ked nastartujem a nevytocim motor nad 2500ot tak alternator nezacne dobijat.. mal som ho vonku a poslal som ho aj na repas, je ako novy ale stale musim vytocit nad 2500 pri starte aby zacal makat...no mi to kdysi delalo taky myslím tím že jsem jel kontrolka nesvítila a baterka se vybila nechal jsem vymenit uhlíky altík vyčistit ale delalo to pořád pak mi ve fiatu poradili že mam po nastartování vytočit motor a altík že se rozjede tak jsem to zkusil a fungovalo to bez problémů
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak tohle by měl být regulátor...na sedmě mi to dělalo taky tak, ještě navíc když jsem přidal, tak začli víc svítit světla! Jinak základ všeho: KOSTRYKOSTRYKOSTRY!!! Projít ukostření motoru, hlavně na převodovce, moc rádo to tam oxiduje a pak to nekostří jak by měloja mam to iste, ked nastartujem a nevytocim motor nad 2500ot tak alternator nezacne dobijat.. mal som ho vonku a poslal som ho aj na repas, je ako novy ale stale musim vytocit nad 2500 pri starte aby zacal makat...
ex-Fiat Tipo 1.4 91 a 1.6 94
nyní Fiat 127,128, Uno TurboD, Marea weekend
+miláček Lancia Beta coupe v renovaci
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Natáhni novej drátek Z palubky do altiku a půjde to.ja mam to iste, ked nastartujem a nevytocim motor nad 2500ot tak alternator nezacne dobijat.. mal som ho vonku a poslal som ho aj na repas, je ako novy ale stale musim vytocit nad 2500 pri starte aby zacal makat...no mi to kdysi delalo taky myslím tím že jsem jel kontrolka nesvítila a baterka se vybila nechal jsem vymenit uhlíky altík vyčistit ale delalo to pořád pak mi ve fiatu poradili že mam po nastartování vytočit motor a altík že se rozjede tak jsem to zkusil a fungovalo to bez problémů
Dá se to dělat tak jak píšeš, ale stalo se mi, že jsem na to zapoměl. a potom už nenastartoval. Astudenýho auta je mi taky líto ho takhle prošlápnout.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo, tie svetla taky tak, a ako mozem zmerat regler, nejake tie hodnoty alebo co, popripade pasuje z 1.9td??Tak tohle by měl být regulátor...na sedmě mi to dělalo taky tak, ještě navíc když jsem přidal, tak začli víc svítit světla! Jinak základ všeho: KOSTRYKOSTRYKOSTRY!!! Projít ukostření motoru, hlavně na převodovce, moc rádo to tam oxiduje a pak to nekostří jak by měloja mam to iste, ked nastartujem a nevytocim motor nad 2500ot tak alternator nezacne dobijat.. mal som ho vonku a poslal som ho aj na repas, je ako novy ale stale musim vytocit nad 2500 pri starte aby zacal makat...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ako ze nazalezi na motore? ved 1.4 ma slabsi altik ako mam na 2.0 16v. a s tou kontrolkou neviem neviem, pretoze ked si odpojis kabel co ide z altika do kontrolky tak to dobija aj tak, len ti to nesignalizuje pri zapatych klucoch rozsvietenu kontrolku. skus to... mam pridavne budiky, digitalny voltmeter a odpojil som ten kabel, kontrolka nesvietila a na budiku bolo 14.1V takze asi to bude ten regulator...pri regleru nezalezi na motoru ale na vyrobci altiku, a pri tom vytacani motora nad 2500 aby to zacalo dobijat, to moze robit aj kontakt na kontrolnu ziarovku, lebo cez tu ziarovku sa prvotne budi altik, a az potom sa zacne regulacia z vlastnej produkcie.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.