Alternátor

Více
17 roků 3 měsíců zpět #1 od ferda
Alternátor vytvořil uživatel ferda
včera jsem vyměnil uhlíky , dnes už jsem byl v něm 3x , pořád nedobíjí . Buzení naprázdno cca 14V , po připojení jen 1,7V Prosím o radu .

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #2 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Alternátor
Tak to vidím na regulátor napětí :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #3 od ferda
Odpověděl ferda pro téma Re: Alternátor
Vyměnil jsem i druhý regler z jiného altru pořád stejná závada . Nezda se mi u dvou alternátorů stejná vada . Prolezl jsem celé buzení od spínačky přes kontrolku nabíjení až na altr a chytrý z toho nejsem .
Kdyby někdo věděl jak ho proměřit , dříve než koupím nový regulátor , moc by mi to pomohlo .
Díky .

Tipo 1,6 , alternátor MARELI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #4 od jimird
Odpověděl jimird pro téma Re: Alternátor
já jednou měnil uhlíky a taky to nedobíjelo,ale po cvilce jezdění se to nějak rozchodilo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #5 od ferda
Odpověděl ferda pro téma Re: Alternátor
Uhlíky nové , zabroušené .
Zaráží mě to buzení . Na elektrozkušebně mi kolega potvrdil , že altr je funkční . Na desce stačilo 4,5V nabudit a altr jel .

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #6 od jimird
Odpověděl jimird pro téma Re: Alternátor
tak koukni na vodiče k alt. a od něj do baterky-hlavně na ten estly neni na koncích nejak opájený

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #7 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Alternátor
Svítí ti kontrolka dobíjení při otočení klíčkem?A jastli svítí, svítí ti při běžícím motoru? Jak jsi poznal, že ti nedobíjí alternátor?Když tak,zkus proměřit diody na diodovém mústku.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #8 od ferda
Odpověděl ferda pro téma Re: Alternátor
při zapnutí klíčku se normálně rozsvítí . dneska po pár minutách jízdy pohasla a jen slabě žhnula . uvidím co zítra . dál měřit a hledat budu až o víkendu . zatím dík za rady , ozvu se co jsem našel nebo nenašel .

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #9 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: Alternátor
Určitě projdi veškerou kabeláž hlavně musí nejt perfektní ukostření motoru s kastlí a baterkou! Jinak jestli ti prosvědcuje tak bych to tipoval na diody.

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #10 od Tesik
Odpověděl Tesik pro téma Re: Alternátor
plný souhlas že to bude ukostřením a hlavně zkontrolovat ten drát co je u altu a jde ke kostře,tam bych tipoval závadu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #11 od Hody
Odpověděl Hody pro téma Nedobíja
Mám taký problém: Mám Tipo 1.7D s elektrickým sťahovaním okien a centrálnym na kľúčik. Svieti mi kontrolka dobíjania batérie aj pri naštartovanom-bežiacom motore. Keď mu však pridám otáčky ono pomali zhasne tá kontrolka-no len pri otáčkach. Pri voľnobehu v kuse svieti. Moje nové autorádio Kenwood somo vypne už pri 10tke hlasitosti proste nestíha. Tak som našpanoval trošku klinový remeň-no nič sa nezmenilo. Predtým sa mi však stávalo že pri vystupovaní z Tipa ma obcas kopla elektrika pri dotiku dverí alebo karosérie. Teraz to nerobí. Uhlíky som ešte nemenil. Je to alternátor-regler-batéria alebo ukostrenie? Netuším-neviem prísť na problém. Dnes ráno som mal už tak vyšťavenú baterku, že som nenaštartoval. Ako ďalej, poraďte!

Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #12 od Marco Bartoli
Odpověděl Marco Bartoli pro téma Re: Alternátor
Pravděpodobně bude špatnej alternátor nabo regulátor napětí.
To že tě kopne když vystupuješ tak to není způsobeno žádnou elekronickou závadou, ale při jízdě (za sucha) dochází mezi silnicí a autem ke tření. Tyto dva povrchy se nabijí a když ty vystoupíš z auta tak se vybijí přez tebe. Pokud ti je tato rána hodně nepříjemná tak vystupuj způsobem, že první se chytneš rámu dvěří a pak teprve položíš nohu na zem. V noze tak malý výboj ani postřehneš. Ohledně toho altimu ti moc neporadim. Asi jen vyměnit, nebo nechat u někoho přezkoušet.

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #13 od joki
Odpověděl joki pro téma Re: Alternátor
Chlapci pred asi 4mesiacmi som mal rozobratý alternátor.Chcel som premerať diody na usmernovacom mostíku.Diody boli ok.Ale chcel by som upozorniť na spoj medzi diodami.Neni podla mňa vyriešený velmi štastne. Tri a tri diody sú k sebe dotiahnuté skrutkami. Je lahko možné ,že niektoré dve diody sú k sebe pritiahnuté menej.A to môže spôsobovať problémy o ktorých sa tu píše.
Dajte si na to bacha.

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #14 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma alternátor
nezkoušel jsi třeba ty povolené spoje dotáhnout a nejak přepájet aby to drželo, mě altík taky blbne , tak jestli to mám zkoušet nebo to nejde? jo to kopání dělá typ oblečení a sedadlo, většinou je to nějaká silonová bunda či co to nosím, a to jsou pecky že kolikrát pak nemůžu chvíli pohnout prstem, rada zavírat dveře za okno nebo pořídit antistatický pásek jak měly škobrdy

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #15 od Hody
Odpověděl Hody pro téma Re: Alternátor
:D Tak a zistil som chybu!!!! dnes som vybral ten môj ALTERNÁTOR z Tipka pretože i po premeraní to nedávalo žiadny prúd. Bol som v miestnom servise, kde mi povedal chlapík,že to vyzerá na alťak-čiže nič nové a že ak ho chcem objednať tak cena začína cca od 4700,-Sk ( No nehnevajte sa to je sila) Zohnal som ale Alťák-použitý z nejakého fiatu. Darca mi nevedel s istotou potvrdiť o aký FIAT sa jedná. Tak ja že si vymením len ten vadný za ten druhý a hotovo. Lenže to čo som zistil po vybratí môjho alťáku, bol trošku šok a prekvapil by asi každého z Vás. Jednoducho bol len vypadnutý tzv. KAJL alebo KAIL (malý istiaci cuplíček) ktorý v drážke osky istí tanier pre klinový remeň o osku alternátora, aby sa točil súčasne s rotorom. To znamená: Po naštartovaní sa točil tanier s klinovím remeňom súčasne pekne a bez problémov-no netočil oskou alternátora-teda nevyvíjal elektrinu. Ten tanier spadnúť nemohol lebo na konci osky je závit a matka, len toľko že nebol zaistený o osku alternátora netočil ním. Tak som to doma zaistil domácky vyrobeným KAJLOM a vyšlo ma to iba stres, nervozita a čas. Inak sranda-To je teda zázrak: :twisted:
Hoši akú barériu máte vo svojích Tipkách. Ja mám 72-jku. Je to moc alebo málo?

Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 3.799 sekund
Powered by Kunena fórum