Alternátor
17 roků 3 měsíců zpět #16
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma alternátor
tak to je sranda, mě se sice točí ale nijak zvlášť nedobíjí, baterku mám Varta silver 62A a v pohodě. 72 je dobrá, čím víc ,tím vetší odběr zvládne
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #17
od majster
niektore alternatory maju diody 30V oltove, a pri vytoceni bez zataze moze byt napatie nad 30V.
doporucujem odpojit od mostikov vinutie statorov a premerat vsetky diody, 6 vykonovych a tri male. v tvojom pripade budu zle asi dve male diody, a tym sa znizilo napatie ked sa alternator nabudi.
regulator sa da zmerat aj mimo alternatora, ja na to pouzivam regulovatelny nefiltrovany zdroj a 21W ziarovku.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: Alternátor
alternator neodporucam odpajat od zataze za chodu, mozu sa znicit diody prepatim.včera jsem vyměnil uhlíky , dnes už jsem byl v něm 3x , pořád nedobíjí . Buzení naprázdno cca 14V , po připojení jen 1,7V Prosím o radu .
niektore alternatory maju diody 30V oltove, a pri vytoceni bez zataze moze byt napatie nad 30V.
doporucujem odpojit od mostikov vinutie statorov a premerat vsetky diody, 6 vykonovych a tri male. v tvojom pripade budu zle asi dve male diody, a tym sa znizilo napatie ked sa alternator nabudi.
regulator sa da zmerat aj mimo alternatora, ja na to pouzivam regulovatelny nefiltrovany zdroj a 21W ziarovku.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #18
od Hody
Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988
Odpověděl Hody pro téma Ešte k Alternátoru
Momentálne mám v mojom TIPE pôvodný alternátor značky MAGNETI MARELLI AA125R-14V-55A (to je ten o ktorom som tu predtím písal, že vypadol z neho ten kajl a točilo len tanierom a nie alternátorom) no a jeden známi mi dal Alternátor BOSH K1-14V 28-70A ktorý je vraj FIAŤÁCKY ale nevedel mi povedať z akého fiata to je. Tvarovo aj na výzor je presne ako ten môj-len neviem či ho môžem niekedy aj použiť v mojom tipe, keď sú tam iné parametre. No pre istotu som ten BOSHácky odskúšal nahodiť na chvíločku no hneď ako som ho založil a naštartoval kontrolka dobíjania zhasla ale začal trochu dymieť a šíril sa z neho smrad. Tak som to nechal tak a založil som späť ten pôvodný už zo založeným kajlíkom a ten mi zatiaľ ide. Známi čo mi ho dal mi povedal, že ho mám odskúšať a keď pôjde potom sa vyrovnáme a dohodneme sa na cene. Ako ho poznám on chce za to len pár sto korún-nový však stojí tisíce. Mám si teda ten BOSH nechať pre istotu alebo mu ho vrátim keď začal trochu dymieť pri vyšších otáčkach???
Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #19
od Hody
Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988
P.S. : : Aký je váš názor na kombináciu Alternátora MAGNETI MARELLI AA125R-14V-55A a barérie AKUMA 72 Ah 680A v 1.7D digi.??? Je to naozaj tak čím silnejšia batéria tým lepšia????Alebo radšej slabšia a silnejšie dobíjanie???? Diskusia otvorená!
Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #20
od majster
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Odpověděl majster pro téma Re: Alternátor
Aku mozes pouzit, to ze tam bude 72Ah baterka znamena, ze to bude trochu dlhsie trvat kym ho alternator uplne nabije.
Ten prud 55A na alt. znamena max prud ktory dokaze odovzdat. V skutocnosti nikdy taky prud netecie z alternatora, lebo akumulator sa nabija a pri dosiahnuti napatia regulatoru sa uberie budenie a znizi sa prud. Skutocny prud je u D mensi ako u benzinov, lebo motor pri chode uz nepotrebuje vela elektriky.
Treba ju ale na svetla, ventilatory, hudbu....
Ak tam mas extra svetla, extra hudbu, a ine velke spotrebice, tak treba silnejsi alternator.
Ten prud 55A na alt. znamena max prud ktory dokaze odovzdat. V skutocnosti nikdy taky prud netecie z alternatora, lebo akumulator sa nabija a pri dosiahnuti napatia regulatoru sa uberie budenie a znizi sa prud. Skutocny prud je u D mensi ako u benzinov, lebo motor pri chode uz nepotrebuje vela elektriky.
Treba ju ale na svetla, ventilatory, hudbu....
Ak tam mas extra svetla, extra hudbu, a ine velke spotrebice, tak treba silnejsi alternator.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 3 měsíců zpět #21
od Hody
Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988
Vďaka za vysvetlenie! Takže podľa mňa budem kupovať radšej 62Ah baterku k môjmu Alťáku pretože mi to je naprd keď mu dlho trvá kým nabije 72Ah. Ja tam nemám veľký odber-žiadna extra hudba ani svetlá. Presne toto som chcel vedieť, ešte raz dík.
Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #22
od Palinko46
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Odpověděl Palinko46 pro téma Re: Alternátor
ja mam 74Ah 640A ale mam tiež ten problem čo presne Ty popisuješ dokonca aj autoradio mam Kenwood a može to byt asi aj tym tanierom ja som ho totiž raz sam menil a možno sa uvolnil haha cez vikend to skontrolujem...to by ma nikdy nenapadlo a atlik som dal z benzinoveho 65 Ah takže mi to musi dobijat pekne
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.909 sekund