řídící jednotka-nastavení po resetu?

Více
17 roků 3 měsíců zpět #1 od bery1970
zkoušel jsem ve vyhledávači najít něco podobného,ale nebylo to tak úplně ono.v manuálu stojí že po odpojení baterie,abynedošlo k resetu ř.j. jde na nějakej kabel připojit 9ti volt.baterku,ale když k resetu přece jen dojde bylo mi porazeno,že ř.j dostane prvotní info tímto způsobem:sešlápnout brzdový pedál co to jde,nastartovat,pustit pedál,nechat ohřát motor na 80°C,vytočit motor na 3000 ot.na jednu min.,potom nechat 1 min. volnoběh,pak je možno vyrazit na běžnou jízdu při které ř.j získá další potřebné informace.je na tom něco nebo totální kravina :?: :!: :?:

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #2 od apage
Odpověděl apage pro téma rj
ahoj, tiez som nieco podobne cital, dokonca som si spravil aj to udelatko s tou 9v baterkou, ale nepouzil som ho, bol som v jednom servise s vyfukom a trebalo ho zavarit takze odpojili baterku a zvarali, trpol som co bude ked ju pripoja naspat.A co sa stalo?Nist pripojili ju, nastartoval som a odisiel som prec, ziadne trhanie cukanie a podobne riadiaca jednotka to zvladla bez vselijakych inych zaklinadiel (3x obehnut kolo auta, potom zatrubit...).Baterka bola odpojena cca 30minut. :O)

Fiat Tipo 1.4 I.E

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #3 od jedla
Já odpojuju baterku pomalu každej den když vyvařuju tipo a nic to potom nedělá. řídící jednotka šlape v pohodě.

TIPO - 1,6 ie DGT r.v. 90
Marea Weekend - 1,6/16V 100 koníků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #4 od tommy
No abych řekl pravdu,tak vždy když jsem řj. vyresetoval tak me to pak jelo upně normalně bez cukaní a jakeho koliv problému...
Jen radio sem musel naladit.


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #5 od jirkaR
no řídící jednotka se u mě resetu spojením + a - bez baterky po odpojení se mi nic nevyresetuje

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #6 od tommy
no spojeni plus a minus bych nedoporučoval a ani to tak rozhodně nedělaám :!:


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #7 od jirkaR

no spojeni plus a minus bych nedoporučoval a ani to tak rozhodně nedělaám :!:



a proč ? už jsme tu řešili asi 100x tím vymažeš pamět

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #8 od tommy
a co na to altík?


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #9 od bery1970
a co říkáte na to co má následovat po resetu(viz první příspěvek)s tím držením motoru na 3000 ot. a td.má to nějakej význam :?:

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #10 od Dresik
O tom sem neslyšel..podle me jednotka pak nasbírá data, jak začneš normálně jezdit.. :roll:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #11 od bery1970
mě to taky připadalo spíš jako když kalibruješ joystick,protože pokud prý máš servo měl bys ještě točit volantem :lol: jak je to teda s tím resetem stačí když odpojím mínus :?: a na jak dlouho nebo mám ještě vytáhnout konektor z ř.j. :?:

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 3 měsíců zpět #12 od michal_tipar
když na delší dobu odpojíš baterku, tak se jednotka resetuje, není třeba spojit PLUS na kostru, zřejmě by to steně nepomohlo. Nevím kolik je na to třeba ale mě stačí třeba půl hodiny. Při běžné výměně baterky se to nestane, kondíky to chvilku udrží...
Kabel na 9V baterku se bežně připojuje do zapalovače. Jen bacha abyste ji nezapomněli vytáhnout před připojením autobaterie...
Po resetu vždycky chvilku trvá než motor zase nabere hodnoty z čidel a začne fungovat normálně, proto to nerad dělám.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #13 od jirkaR

a co na to altík?


no nic
z vlastní skušenosti mě pomohlo jen tohle když mi nefungovala ABS pak se po resetu chytla

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #14 od michal_tipar
Jirko dvoulitr má ABS součástí ŘJ? Já mám ABS s vlastní jednotkou. Ta se může resetovat jinak. Mě teda na nefunkční ABSko pomohlo prohnat auto po polňačce a chytlo se , asi se nějaký upadlý drát zase připojil :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #15 od jirkaR

Jirko dvoulitr má ABS součástí ŘJ? Já mám ABS s vlastní jednotkou. Ta se může resetovat jinak. Mě teda na nefunkční ABSko pomohlo prohnat auto po polňačce a chytlo se , asi se nějaký upadlý drát zase připojil :lol:


no není taky nevím proč se chytlo ale ted zase neběží a díky tomu jsem rozbil své tipko myslíš že se dá vyresotovat i ta řd jednotka u abs ale jak???

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.573 sekund
Powered by Kunena fórum