řídící jednotka-nastavení po resetu?

Více
17 roků 2 měsíců zpět #16 od michal_tipar
mě do ní vede takový "superkonektor" a ten jsem jednou oddělal, tím by asi mělo vypadnout napájení a vyresetovat se, ale nemám to ověřený...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #17 od jirkaR
no ted mi to stejně stojí v garáži zkusím to odpojit a uvidím

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #18 od simir

zkoušel jsem ve vyhledávači najít něco podobného,ale nebylo to tak úplně ono.v manuálu stojí že po odpojení baterie,abynedošlo k resetu ř.j. jde na nějakej kabel připojit 9ti volt.baterku,ale když k resetu přece jen dojde bylo mi porazeno,že ř.j dostane prvotní info tímto způsobem:sešlápnout brzdový pedál co to jde,nastartovat,pustit pedál,nechat ohřát motor na 80°C,vytočit motor na 3000 ot.na jednu min.,potom nechat 1 min. volnoběh,pak je možno vyrazit na běžnou jízdu při které ř.j získá další potřebné informace.je na tom něco nebo totální kravina :?: :!: :?:


tento prispevek me doslova dostal na kolena :lol:
Ridici jednotka po odpojeni baterky a vybití kondenzatoru (coz se urychli tim spojenim + a -) vymaze pamet s naucenymi udaji a je ve stavu jako z vyroby.Pri provozu si pak jednotliva data koriguje.
Navic v jednotce neni zadna casova zakladna, aby si spocitala,ze minutu drzis plyn atd.
Je to stejna fama jako ze ve Favoritu v zime dvojitym seslapnutim pedalu plynu pustis sytic (pritom je tam automaticky bimetalovou pruzinou) :wink:
P.S.: Ale urcitou kombinaci slapani brzdoveho a plynoveho pedalu se dostanes napr. u BMW do servisniho modu (jednotka to pozna z brzdoveho spinace a spinace na klapce sani)

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #19 od petr1978

a co říkáte na to co má následovat po resetu(viz první příspěvek)s tím držením motoru na 3000 ot. a td.má to nějakej význam :?:


Nemá. Smysl mám alspoň minutu nechat běžet motor na volnoběh a pak až jezdit. Když odpojíš baterku, tak se ti jen vymažou naučená data co jednotka nazbírala během ježdění. Základní program zůstane netknutý a auto musí normálně jet pokud nemáš nějaký jiný problém.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #20 od libenak

..protože pokud prý máš servo měl bys ještě točit volantem :lol: ...


Tohle není zase taková kravina, jedná se o to, že pokud se ti do oběhu posilovače řízení, resp. do jeho kapaliny dostane vzduch, tak ty bublinky vytlačíš tím, že párkrát otočíš "plný rejd " tedy od dorazu k dorazu tam a zpět. :wink:

Ovšem s řídící jednotkou to nemá nic společného.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #21 od tommy
Mě se zda,že po resetu mi to lépe táhne,je to možné?


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #22 od libenak

Mě se zda,že po resetu mi to lépe táhne,je to možné?


..no, proč ne :wink:

Ono je dobré reset provést, pokud člověk mění nějaký silně optřebovaný díl za nový. Např. pokud se mění výfuk či katalyzátor apod. tak ř.j. má v paměti stále data "děravého výfuku" tedy jiný odpor plynů atd. a po resetu si pak načte údaje o tom novém a pojede to určitě jinak.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #23 od tommy
no tak to je možne,jelikož ho mam opravdu novej...


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #24 od jirkaR

mě do ní vede takový "superkonektor" a ten jsem jednou oddělal, tím by asi mělo vypadnout napájení a vyresetovat se, ale nemám to ověřený...


člověče ted jsem to vynadal tak po třech tejdnech z garáže bylo to vše vypojený tak to jedu bez blatníku a nárazníku projet a ono to fakčí jak z praku nechápu to ale díky za radu doufám že to vydrží

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #25 od jirkaR

mě do ní vede takový "superkonektor" a ten jsem jednou oddělal, tím by asi mělo vypadnout napájení a vyresetovat se, ale nemám to ověřený...


člověče ted jsem to vynadal tak po třech tejdnech z garáže bylo to vše vypojený tak to jedu bez blatníku a nárazníku projet a ono to fakčí jak z praku nechápu to ale díky za radu doufám že to vydrží


už je to zase v prdeli chci zkusit jinou řd abs

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #26 od Ram512

mě do ní vede takový "superkonektor" a ten jsem jednou oddělal, tím by asi mělo vypadnout napájení a vyresetovat se, ale nemám to ověřený...


člověče ted jsem to vynadal tak po třech tejdnech z garáže bylo to vše vypojený tak to jedu bez blatníku a nárazníku projet a ono to fakčí jak z praku nechápu to ale díky za radu doufám že to vydrží


Já když odpojím baterku tak na 2 dny když jí dobíjím tak my auto škube nemá tah asi 500m a potom jede ok

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #27 od kolha2
Odpověděl kolha2 pro téma riadiaca jednotka
Nazdar. Môžete poradiť. Mám problém s riadacou jednotkou. Bol som v servise a nešla napojiť na počítač. Pomôže keď ju vymením, resp. je problém v nej alebo môže byť aj niekde inde. Tiež mám problé s otáčkam môže to spolu súvisieť.

Další problém: Po naštartovaní sa mi rozsvieti kontrolka vstrekovania a zhasne až po pár minútach.

katalyzátor aj lamda sonda sú nové

dakujem za odpoved

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #28 od bery1970
vzhledem k ceně řj by asi nebylo rozumné ji měnit když nevíš jistě jestli je vadná.problémy s otáčkama může dělat krokomotorek,nebo taky ne.pro začátek zkus prostříkat zásuvky to někdy hodně pomůže.zkus popřemýšlet jaký konkrétní máš problém a zadat to do vyhledávače,tady už se řešilo vše :wink: taky si v profilu napiš jaké máš auto,obsah a tak.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #29 od JohnRoss
Odpověděl JohnRoss pro téma Re: riadiaca jednotka

Nazdar. Môžete poradiť. Mám problém s riadacou jednotkou. Bol som v servise a nešla napojiť na počítač. Pomôže keď ju vymením, resp. je problém v nej alebo môže byť aj niekde inde. Tiež mám problé s otáčkam môže to spolu súvisieť.

Další problém: Po naštartovaní sa mi rozsvieti kontrolka vstrekovania a zhasne až po pár minútach.

katalyzátor aj lamda sonda sú nové

dakujem za odpoved


NEŠLA NAPOJIT??? KDE PŘIPOJOVAL TEN MECHOŠ ČTECÍ ZAŘÍZENÍ( V MOTORU, NEBO U SPOLUJEZDCE POBLÍŽ ŘJ).

A TAKY ZKUS JI RESETNOUT, MOŽNÁ TI TO POMŮŽE. ALE SPÍŠE BY CHTĚLO PŘEČÍST HLÁŠENÉ ZÁVADY Z ŘJ.

7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #30 od kolha2
Odpověděl kolha2 pro téma Re: riadiaca jednotka
zapojil mi to v vnútry pri riadiacej jednotke a ten mechoš má servis fiat orig takže mu dôverujem ale pri motory 1,6 ben 88 ročník asi pripojenie nemá?





Nazdar. Môžete poradiť. Mám problém s riadacou jednotkou. Bol som v servise a nešla napojiť na počítač. Pomôže keď ju vymením, resp. je problém v nej alebo môže byť aj niekde inde. Tiež mám problé s otáčkam môže to spolu súvisieť.

Další problém: Po naštartovaní sa mi rozsvieti kontrolka vstrekovania a zhasne až po pár minútach.

katalyzátor aj lamda sonda sú nové

dakujem za odpoved


NEŠLA NAPOJIT??? KDE PŘIPOJOVAL TEN MECHOŠ ČTECÍ ZAŘÍZENÍ( V MOTORU, NEBO U SPOLUJEZDCE POBLÍŽ ŘJ).

A TAKY ZKUS JI RESETNOUT, MOŽNÁ TI TO POMŮŽE. ALE SPÍŠE BY CHTĚLO PŘEČÍST HLÁŠENÉ ZÁVADY Z ŘJ.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.540 sekund
Powered by Kunena fórum