řídící jednotka-nastavení po resetu?
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zkoušel jsem ve vyhledávači najít něco podobného,ale nebylo to tak úplně ono.v manuálu stojí že po odpojení baterie,abynedošlo k resetu ř.j. jde na nějakej kabel připojit 9ti volt.baterku,ale když k resetu přece jen dojde bylo mi porazeno,že ř.j dostane prvotní info tímto způsobem:sešlápnout brzdový pedál co to jde,nastartovat,pustit pedál,nechat ohřát motor na 80°C,vytočit motor na 3000 ot.na jednu min.,potom nechat 1 min. volnoběh,pak je možno vyrazit na běžnou jízdu při které ř.j získá další potřebné informace.je na tom něco nebo totální kravina : :
tento prispevek me doslova dostal na kolena
Ridici jednotka po odpojeni baterky a vybití kondenzatoru (coz se urychli tim spojenim + a -) vymaze pamet s naucenymi udaji a je ve stavu jako z vyroby.Pri provozu si pak jednotliva data koriguje.
Navic v jednotce neni zadna casova zakladna, aby si spocitala,ze minutu drzis plyn atd.
Je to stejna fama jako ze ve Favoritu v zime dvojitym seslapnutim pedalu plynu pustis sytic (pritom je tam automaticky bimetalovou pruzinou)
P.S.: Ale urcitou kombinaci slapani brzdoveho a plynoveho pedalu se dostanes napr. u BMW do servisniho modu (jednotka to pozna z brzdoveho spinace a spinace na klapce sani)
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a co říkáte na to co má následovat po resetu(viz první příspěvek)s tím držením motoru na 3000 ot. a td.má to nějakej význam :
Nemá. Smysl mám alspoň minutu nechat běžet motor na volnoběh a pak až jezdit. Když odpojíš baterku, tak se ti jen vymažou naučená data co jednotka nazbírala během ježdění. Základní program zůstane netknutý a auto musí normálně jet pokud nemáš nějaký jiný problém.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
..protože pokud prý máš servo měl bys ještě točit volantem ...
Tohle není zase taková kravina, jedná se o to, že pokud se ti do oběhu posilovače řízení, resp. do jeho kapaliny dostane vzduch, tak ty bublinky vytlačíš tím, že párkrát otočíš "plný rejd " tedy od dorazu k dorazu tam a zpět.
Ovšem s řídící jednotkou to nemá nic společného.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mě se zda,že po resetu mi to lépe táhne,je to možné?
..no, proč ne
Ono je dobré reset provést, pokud člověk mění nějaký silně optřebovaný díl za nový. Např. pokud se mění výfuk či katalyzátor apod. tak ř.j. má v paměti stále data "děravého výfuku" tedy jiný odpor plynů atd. a po resetu si pak načte údaje o tom novém a pojede to určitě jinak.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6ie 93"
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mě do ní vede takový "superkonektor" a ten jsem jednou oddělal, tím by asi mělo vypadnout napájení a vyresetovat se, ale nemám to ověřený...
člověče ted jsem to vynadal tak po třech tejdnech z garáže bylo to vše vypojený tak to jedu bez blatníku a nárazníku projet a ono to fakčí jak z praku nechápu to ale díky za radu doufám že to vydrží
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mě do ní vede takový "superkonektor" a ten jsem jednou oddělal, tím by asi mělo vypadnout napájení a vyresetovat se, ale nemám to ověřený...
člověče ted jsem to vynadal tak po třech tejdnech z garáže bylo to vše vypojený tak to jedu bez blatníku a nárazníku projet a ono to fakčí jak z praku nechápu to ale díky za radu doufám že to vydrží
už je to zase v prdeli chci zkusit jinou řd abs
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mě do ní vede takový "superkonektor" a ten jsem jednou oddělal, tím by asi mělo vypadnout napájení a vyresetovat se, ale nemám to ověřený...
člověče ted jsem to vynadal tak po třech tejdnech z garáže bylo to vše vypojený tak to jedu bez blatníku a nárazníku projet a ono to fakčí jak z praku nechápu to ale díky za radu doufám že to vydrží
Já když odpojím baterku tak na 2 dny když jí dobíjím tak my auto škube nemá tah asi 500m a potom jede ok
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Další problém: Po naštartovaní sa mi rozsvieti kontrolka vstrekovania a zhasne až po pár minútach.
katalyzátor aj lamda sonda sú nové
dakujem za odpoved
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nazdar. Môžete poradiť. Mám problém s riadacou jednotkou. Bol som v servise a nešla napojiť na počítač. Pomôže keď ju vymením, resp. je problém v nej alebo môže byť aj niekde inde. Tiež mám problé s otáčkam môže to spolu súvisieť.
Další problém: Po naštartovaní sa mi rozsvieti kontrolka vstrekovania a zhasne až po pár minútach.
katalyzátor aj lamda sonda sú nové
dakujem za odpoved
NEŠLA NAPOJIT??? KDE PŘIPOJOVAL TEN MECHOŠ ČTECÍ ZAŘÍZENÍ( V MOTORU, NEBO U SPOLUJEZDCE POBLÍŽ ŘJ).
A TAKY ZKUS JI RESETNOUT, MOŽNÁ TI TO POMŮŽE. ALE SPÍŠE BY CHTĚLO PŘEČÍST HLÁŠENÉ ZÁVADY Z ŘJ.
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nazdar. Môžete poradiť. Mám problém s riadacou jednotkou. Bol som v servise a nešla napojiť na počítač. Pomôže keď ju vymením, resp. je problém v nej alebo môže byť aj niekde inde. Tiež mám problé s otáčkam môže to spolu súvisieť.
Další problém: Po naštartovaní sa mi rozsvieti kontrolka vstrekovania a zhasne až po pár minútach.
katalyzátor aj lamda sonda sú nové
dakujem za odpoved
NEŠLA NAPOJIT??? KDE PŘIPOJOVAL TEN MECHOŠ ČTECÍ ZAŘÍZENÍ( V MOTORU, NEBO U SPOLUJEZDCE POBLÍŽ ŘJ).
A TAKY ZKUS JI RESETNOUT, MOŽNÁ TI TO POMŮŽE. ALE SPÍŠE BY CHTĚLO PŘEČÍST HLÁŠENÉ ZÁVADY Z ŘJ.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.