centrální zamykaní

Více
17 roků 2 měsíců zpět #1 od tommy
centrální zamykaní vytvořil uživatel tommy
Mám problém,když zamykám auto dal.ovl. tak se zamkne,ale hned se odemkne,jako když nejsou zavřené dveře,tak znovu zmačknu ovladač,auto pouze zabliká jako když se odemyká a pote když chci zamknout tak to jde v poho,závěrem se prostě auto zamkne až na podruhé. Jak je to možné?
Ale není to pravidlo,nekdy to jde normál..


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #2 od vavra
Odpověděl vavra pro téma Re: centrální zamykaní
Skus prostřiknout motorky a jejich tahelka konkorem nebo wd40, a promazat celi sistem zámku. Někde to muže drhnout a proto si to mysli že jsou špatně zavřene dveře. Ale neni jiste, že to je tim. Mi to třeba pomohlo, ale nemam dalkovy central.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #3 od kombajn
Odpověděl kombajn pro téma Re: centrální zamykaní

Skus prostřiknout motorky a jejich tahelka konkorem nebo wd40, a promazat celi sistem zámku. Někde to muže drhnout a proto si to mysli že jsou špatně zavřene dveře. Ale neni jiste, že to je tim. Mi to třeba pomohlo, ale nemam dalkovy central.

Jo je to jedna z možností, ke který se přikláním i já. Řešil sem to samí a pomohlo to.

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #4 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: centrální zamykaní
jo bude to asi kontaktem. jinak přímo v zámkách je čidlo zavření dveří pro malé autíčko na přístrojovce , já měl v jednom zámku upadaná včechny vodiče takže mi nezamikal a pořád svítily otevřený dveře.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #5 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: centrální zamykaní
jj,taky myslím. Jak ty motorky mažete? Kudy?


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #6 od vavra
Odpověděl vavra pro téma Re: centrální zamykaní
Sudač čalouněni a u zamku je ten motorek. Na tahelku je manžetka tak ji odchlipni a střikni tam, nepoužij nějakou sračku ať se to časem nezalepi. A na zamky použi vazelinu ale stači tam taky střiknout maš jistotu že se to dostane všude. Použi konkor ten je víc masny.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #7 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma centrál
mě to dělalo něco podobného s kličem. zamkl jsem a hned se to odemklo. musel jsem zezadu zatlačit čudl u řidiče a pak zavřít dveře. při odemykání se to naopak zamklo. nakonec to byl špatný motorek v mojich dveřích, takže si myslím žě mazání nepomůže

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #8 od Marco Bartoli
Zdravím.

Trocha teorie: V servomotorech centrálního zamikání ve předních dveřích sou dva mikrospínače. Ty určují polohu zámku na zamčeno a odemčeno. Pokud je zámek v poloze zamčeno a ty otočíš klíčkem do polohy odemčeno, sepneš tím jeden spínač a ten vyšle signál řídící jednotce centrálu, že se mají odemčít všechny dveře. Pro zamykání to funguje stejně. Pokud by v zámcích předních dveří tyto spínače nebyli, tak by šli dveře otevírat jenom přes dálkové ovládání. (samozřejmě mechanicky klíčem taky) Abychom zjistili, že je problém v těchto spínačích je nutné je odpojit. Provede se to takto:

Po otevření dveří se vedle pantů obnaží svazek kabelů Je nutné najít ty co vedou od spínače. Jedná se dva v každých s obou předních dveří. Jejich barva je světle modrá a bílá. Žádné jiné dráty s touto barvou by se v průchodce ve dveřích neměly vyskytovat. Je potřeba odmontovat spodní kryt pod palubní deskou a postupovat po svazku vodičů až do blízkosti jejich vstupu do pojistkové skříně. Zde pak tyto vodiče přestřihněte a řádně na obou koncích zaizolujte. Po dokončení tohoto procesu vyzkoušejte zamknutí a odemknutí vozu dálkovým ovladačem.
Vše by mělo byt v pořádku. Centrální zamikání teď nepůjde ovládat klíčkem! Jen dálkovým ovladačem!

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #9 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: centrální zamykaní
Ano,ale rozhodně nebudu stříhat dráty u poj.skříně :lol:
Navíc,kdyby jsi četl pořádně psal jsem,že to dělá jen někdy,takže bych si asi moc nepomohl že?
Stejně děkuji za rady..... :idea:


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #10 od Marco Bartoli
To, že to dělá jen někdy, je způsobeno pravděpodobně vadnym spínačem. Někdy prostě sepne a jindy ne.
Tim že jsem napsal "střihnout u pojistkové skříně" jsem myslel kousek dál. Né hned u ní! A v žádném případě to nestříhejte v té průchodce ve dveřích!

Tvoje problémy by to vyřešilo nadobro.
Jsem rád, že jsem mohl poradit.

Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #11 od tommy
Odpověděl tommy pro téma Re: centrální zamykaní
chceš říct,že když odstřihnu ty signalní dráty tak to bude fungovat dobře jo? A proč tam teda jsou?


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #12 od vavra
Odpověděl vavra pro téma Re: centrální zamykaní
Myslim si, že to je blbost. Ty spinače davaji impuls řidici jednotce od centralu. jen kdž použiješ klič. ale když je odpojiš tak pujde ovladat i kličem ale neaktivuje se alarm. když sediš v autě a zamkneš dveře tahlem tak se zamkne cele auto ale alarm se neaktivuje, protože si nepoužil klič a nespojili se kontakty v tom čidle. Tak si mislim že kdyby byli špatne tak po zamknuti se spusti alarm anebo se vubec neaktivuje.
Ja mam central bez dalkače a žadne čidla tam nemam a fungu vpohodě. Teda od te doby co jsem to promazal.
Tak ti nevim, ja bych šel cestou nejmenšiho odporu, to nejenoduši je asi to cele promazat a když to nevide nic tim nestratiš a aspoň to budeš mit promazane, vždyť všichni na to cele roky prděli.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #13 od TooM-As
Odpověděl TooM-As pro téma Re: centrální zamykaní
to stříhání se mizdá taky jako blbost.pokud je v p*deli spínač tak rozebrat a vyměnit. já bych totipoval na uklepaný kabely přímo v tom zámku. Měl jsem to taky , jsou tam drátky jak zvonkový a snadno se uklepou. A jak píšeš dělá to jen někdy - asi podle toho jak bouchneš s dveřma .V zámku je docela málo místa pro pohib těch drátků takže občas kontakt mají a občas ne.nejjednodužší je rozebrat zámek(y) , vyčistit pokud budou drátky upadlí znovu naletovat , promazat celej mechanismus , popř. vyzkoušet ty spínače. Pokudto bude zlobit dál tak to můžou dělat konektory u zákmu , a pokud ani ty ne tak můžeš mít překlesaný kabely v té gumové průchodce protože pouze tam jsou ohýbány.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #14 od vavra
Odpověděl vavra pro téma Re: centrální zamykaní
Jo to už zní rozumně. Ale je tu ještě možnos oxidace kontaktu. ve dveřich se totiž udržuje slušna vlkost, ato u všech aut.
Nejlepši řešeni jak řikaš vyčistit, promazat a když to nebude dobré tak hledat chybu dál.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #15 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: centrální zamykaní
To co popisujete bohužel dělá motorek nejčastěji v předních dveřích :( Mám s tím hodně zkušeností :(
V centrálu jemazivo a to se takovou malou dírkou v motorku dostává dovnitř. Pak motorek nemá takový výkon a nemá sílu aby napoprvé odemknul nebo zamknul. Musí se rozebrat celý centrál, motorek vytáhnout rozebrat a vyčistit. Je to piplačka, ale stojí to za to. Teď už mi perfektně zamykání funguje. Před tím jsem měl problém e mi nešlo zamknout nebo odemknout auto od spolujezdce.
Při rozebírání pozor na kontakty v motorku :!:

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.507 sekund
Powered by Kunena fórum