Nefunkční ekonoměr
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a) Zkontrolovat těsnost hadičky, která vede ke snímači.
b) Zkontrolovat/očistit elektrické kontakty.
c) Vymontovat a "vcucnutím" zkontrolovat těsnost samotného snímače. Ve snímači je membrána, která nemusí těsnit nebo může být zteřelá.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Principiálně ale ta hadička vede ze sacího potrubí motoru nebo nějaké jeho odbočky.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
aha já jsem myslel digital víš tak nic no jetly někdo vite tak poradte proč mi to furt svítí v zelenem poli aji když tomu dávam díkk
Podľa mňa v princípe by nemal byť rozdiel medzi analógom a digitálom. Samozrejme, že všetko sa nachádza v motorovom priestore. Skús skontrolovať všetky hadice, či sú neni popráskané a či nikde neuniká vzduch.
Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud tohle včechno je O.K. , je v hajzlu čidlo
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
aha já jsem myslel digital víš tak nic no jetly někdo vite tak poradte proč mi to furt svítí v zelenem poli aji když tomu dávam díkk
I digitál bude mít hadičku. Jen na cestě do budíku bude nějaký převodník, stejně jako to je u TD, když je budík na tlak turba..
Hledej nějakou "krabičku", do které vede hadička a vychází kabel
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
aha já jsem myslel digital víš tak nic no jetly někdo vite tak poradte proč mi to furt svítí v zelenem poli aji když tomu dávam díkk
I digitál bude mít hadičku. Jen na cestě do budíku bude nějaký převodník, stejně jako to je u TD, když je budík na tlak turba..
Hledej nějakou "krabičku", do které vede hadička a vychází kabel
6ádný převodník není ani u digitálu, ani u analogu. Ten signál co dělá pohyb ričičky nebo rožnutí světla dělá to čidlo tlaku pod baterkou.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5540
1.4 Tempra,r.v.91,182km/h,102 000(13.5.2008),el.okna,central na dál.ovládání,alarm,nastavitelný volant,mlhovky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ten signál co dělá pohyb ričičky nebo rožnutí světla dělá to čidlo tlaku pod baterkou.
V tom čidle podtlaku je plošný spoj a na něm 2 odporové dráhy, jedna lineární, druhá exponenciální resp. "zapnuto/vypnuto", proto jsou na čidle 3 kontakty, jeden společný a po jednom od každé dráhy.
Pokud je zapojená lineární dráha, mění se odpor plynule, což bude zapojení pro ručičkový ekonometr. Pokud ta druhá, bude to nejspíš spínat ty vaše kontrolky (které jsem ale na vlastní oči nikdy neviděl, takže tu uvažuju jen teoreticky).
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.