Nefunkční ekonoměr

Více
17 roků 1 týden zpět #16 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: Nefunkční ekonoměr

6ádný převodník není ani u digitálu, ani u analogu. Ten signál co dělá pohyb ričičky nebo rožnutí světla dělá to čidlo tlaku pod baterkou.


a proč mi vede do ekonoměru hadička?

kdyby byl i analog dělanej elektronicky, tak nevěřim tomu, že by budík při vypnutým motoru ukazoval maximální spotřebu. Je přece tak jednoduchý tam hodit operační zesilovač, aby negoval signál, kterej půjde z čidla (když už by z něj teda nějakej takovej šel)

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #17 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Nefunkční ekonoměr

6ádný převodník není ani u digitálu, ani u analogu. Ten signál co dělá pohyb ričičky nebo rožnutí světla dělá to čidlo tlaku pod baterkou.


a proč mi vede do ekonoměru hadička?

kdyby byl i analog dělanej elektronicky, tak nevěřim tomu, že by budík při vypnutým motoru ukazoval maximální spotřebu. Je přece tak jednoduchý tam hodit operační zesilovač, aby negoval signál, kterej půjde z čidla (když už by z něj teda nějakej takovej šel)


Podle mě to čidlo je jen svitch. Když překročíš nějakou hodnotu tlaku v sání, přepne se a na palubovce se ti rozsvítí jiné světýlko. Alespoň u digitálu by to tak mohlo fungovat. Na operák by muselo být vázané drahé tlakové čidlo a to si myslím že je zbytečné pro přepínání světýlek. :idea:

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.267 sekund
Powered by Kunena fórum