baterka v háji?

Více
16 roků 10 měsíců zpět #31 od doomik
Odpověděl doomik pro téma Re: baterka v háji?
Mne to delalo radio.
Podle planku melo mit pripojeno + na spinacku, ale ja chci
hrat i kdyz je vyply motor tak jsem to dal primo na +.
Odber s radiem 0,07A a baterka vcudu za 2 tydny (1,68Ah/den), tak jsem udelal schovany vypinac, memory kabel zapojeny na stale + ma ted
0,02A (0,48Ah/den), bez radia auto bralo 0,01A (0,24Ah/den).

Zda se to jako nic, ale po dvou tydnech uz nestartnes a mozna i po tydnu :-)

Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #32 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: baterka v háji?
Mně jí vybíjela žárovka v kufru. Musel jsem jí odpojit, ptže jsem vůbec nepřišel na princip toho vypínače tam. Takže v kufru mám tmu, ale v autě mám proud.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #33 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: baterka v háji?

Mne to delalo radio.
Podle planku melo mit pripojeno + na spinacku, ale ja chci
hrat i kdyz je vyply motor tak jsem to dal primo na +.
Odber s radiem 0,07A a baterka vcudu za 2 tydny (1,68Ah/den), tak jsem udelal schovany vypinac, memory kabel zapojeny na stale + ma ted
0,02A (0,48Ah/den), bez radia auto bralo 0,01A (0,24Ah/den).

Zda se to jako nic, ale po dvou tydnech uz nestartnes a mozna i po tydnu :-)


tak toto mi presne robi aj mne radio. ked ho necham pripojene tak za dva tri dni uz ledva nastartujem, a ked ho mam odpojene tak baterka drzi pekne 12,6V - 12,7V. ako si to pripojil na ten vypinac? nehodil by si sem nejaky navod? alebo mi to posli na maila aj s fotkami Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., alebo napisat nejaky clanok aj s fotom a hodit to sem na web. diky :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #34 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: baterka v háji?

Mně jí vybíjela žárovka v kufru. Musel jsem jí odpojit, ptže jsem vůbec nepřišel na princip toho vypínače tam. Takže v kufru mám tmu, ale v autě mám proud.


No princip je v tom, že když otevřeš kufr na levé straně je takovej kousek trubičky na konci je rozšířenej, a když zabouchneš kufr, tak ten konec je na pérku, a celý se to zamáčkne a rozpojí to obvod, taky mi ta žárovka blikala a stačilo ten konec toho vypínače malinko vyšroubovat (je totiž na závitu) a bylo po svícení ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #35 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: baterka v háji?

Mne to delalo radio.
Podle planku melo mit pripojeno + na spinacku, ale ja chci
hrat i kdyz je vyply motor tak jsem to dal primo na +.
Odber s radiem 0,07A a baterka vcudu za 2 tydny (1,68Ah/den), tak jsem udelal schovany vypinac, memory kabel zapojeny na stale + ma ted
0,02A (0,48Ah/den), bez radia auto bralo 0,01A (0,24Ah/den).

Zda se to jako nic, ale po dvou tydnech uz nestartnes a mozna i po tydnu :-)


tak toto mi presne robi aj mne radio. ked ho necham pripojene tak za dva tri dni uz ledva nastartujem, a ked ho mam odpojene tak baterka drzi pekne 12,6V - 12,7V. ako si to pripojil na ten vypinac? nehodil by si sem nejaky navod? alebo mi to posli na maila aj s fotkami Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., alebo napisat nejaky clanok aj s fotom a hodit to sem na web. diky :wink:


no já jsme to tak taky napojil, akorát mám na ten vypínač napojen i zesilovač a spínám oboje ;) není na tom nic složitýho, jen koupíš vypínač za pár korun a ten drát vedený od baterky přerušíš a dáš tam ten vypínač, já mám v plánu ještě koupit svítící vypínač, abych věděl, že to je zapnutý, občas to zapomenu vypnout a jak jde zesilovač, tak je baterka za necelej den v čudu vybitá

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #36 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: baterka v háji?
no, tak mam opět 6,5V když jsem připojil ampermetr, tak to žralo 0,19A tak jsem šel po pojistkách a skončil jsem u rádia. Když odpojím rádio, tak je rázem nula.

ale vypínač nechci, na ten nebudu myslet, potřebuju to automaticky. Já mam fakt hosip

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #37 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: baterka v háji?
no tak jsem si pořídil zdarma baterku z jednoho vraku zatím vypadá že je ok je to perion a napětí má 12,70 což je ok uvidíme jak dlouho vydrží minule mi vydžela za kilo asi 2,.5 roku

do baterky nechci investovat :wink:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 10 měsíců zpět #38 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: baterka v háji?
Pánové,jak napojit autoradio na spínačku,mám pocit že to taky bere víc než by mělo.Plusko napojit na spínačku,a na jaký drát?Nebo dát ten vypínač na plus kabel?A co pamět zůstane?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #39 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: baterka v háji?

Pánové,jak napojit autoradio na spínačku,mám pocit že to taky bere víc než by mělo.Plusko napojit na spínačku,a na jaký drát?Nebo dát ten vypínač na plus kabel?A co pamět zůstane?


No drát od paměti necháš zapojenej přímo na baterku, jinak to logicky vypnutím vymažeš :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #40 od doomik
Odpověděl doomik pro téma Re: baterka v háji?
Jeste mne napadlo udelat automat spinani radia. Pokud mas central tak pri
odmykani auta sepnout relatko a pri zamknuti relatko vypojit. Takhle by se ti
radio krmilo samo pri odemcenem aute, coz asi budes mit kdyz budes chtit
poslouchat radio.
Dobre ne??? :-)

Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #41 od drto
Odpověděl drto pro téma Re: baterka v háji?

Jeste mne napadlo udelat automat spinani radia. Pokud mas central tak pri
odmykani auta sepnout relatko a pri zamknuti relatko vypojit. Takhle by se ti
radio krmilo samo pri odemcenem aute, coz asi budes mit kdyz budes chtit
poslouchat radio.
Dobre ne??? :-)


to je celkom dobry napad :wink: len by to chcelo nejak vymyslet to zapojenie. ja som z elektriky drevo :)

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #42 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: baterka v háji?
taky neni špatný, ale já doma auto nezamykam přes psa neprojde ani noha :cat:

mam už na stole schéma jednoduchýho časovýho spínače. Sedneš do auta, zmáčkeš tlačítko a máš 15 vteřin na to, aby si zapnul rádio. Potom se mu zas odpojí napájení a musíš zmáčknout znova (primitivní imobilizér) :) když zapneš autorádio, časovej spínač to pozná, přestane odpočítávat a nechá rádio zapnuté. Když vypneš radio, vypne se i časovač a pro další zapnutí musíš zase zmáčknout tlačítko.

na papíře mi to funguje, do víkendu to snad stihnu postavit, tak uvidim, jestli se to dá použít i v praxi

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #43 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma baterie
já mám rádio zapojené furt, navíc mi na něm ještě něco bliká, ale po třech dnech nemám problém se startováním. baterie varta calciumsilver blue dynamic či co, 62Ah 600A

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #44 od Max-el
Odpověděl Max-el pro téma Re: baterka v háji?
já taky nemam problém po 3 dnech, já mam problém až tak po 2 týdnech

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #45 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma baterie
:idea: :lol: sem si blbě přečetl původní zadání :roll:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.546 sekund
Powered by Kunena fórum