baterka v háji?
Podle planku melo mit pripojeno + na spinacku, ale ja chci
hrat i kdyz je vyply motor tak jsem to dal primo na +.
Odber s radiem 0,07A a baterka vcudu za 2 tydny (1,68Ah/den), tak jsem udelal schovany vypinac, memory kabel zapojeny na stale + ma ted
0,02A (0,48Ah/den), bez radia auto bralo 0,01A (0,24Ah/den).
Zda se to jako nic, ale po dvou tydnech uz nestartnes a mozna i po tydnu
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mne to delalo radio.
Podle planku melo mit pripojeno + na spinacku, ale ja chci
hrat i kdyz je vyply motor tak jsem to dal primo na +.
Odber s radiem 0,07A a baterka vcudu za 2 tydny (1,68Ah/den), tak jsem udelal schovany vypinac, memory kabel zapojeny na stale + ma ted
0,02A (0,48Ah/den), bez radia auto bralo 0,01A (0,24Ah/den).
Zda se to jako nic, ale po dvou tydnech uz nestartnes a mozna i po tydnu
tak toto mi presne robi aj mne radio. ked ho necham pripojene tak za dva tri dni uz ledva nastartujem, a ked ho mam odpojene tak baterka drzi pekne 12,6V - 12,7V. ako si to pripojil na ten vypinac? nehodil by si sem nejaky navod? alebo mi to posli na maila aj s fotkami Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., alebo napisat nejaky clanok aj s fotom a hodit to sem na web. diky :wink:
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mně jí vybíjela žárovka v kufru. Musel jsem jí odpojit, ptže jsem vůbec nepřišel na princip toho vypínače tam. Takže v kufru mám tmu, ale v autě mám proud.
No princip je v tom, že když otevřeš kufr na levé straně je takovej kousek trubičky na konci je rozšířenej, a když zabouchneš kufr, tak ten konec je na pérku, a celý se to zamáčkne a rozpojí to obvod, taky mi ta žárovka blikala a stačilo ten konec toho vypínače malinko vyšroubovat (je totiž na závitu) a bylo po svícení
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mne to delalo radio.
Podle planku melo mit pripojeno + na spinacku, ale ja chci
hrat i kdyz je vyply motor tak jsem to dal primo na +.
Odber s radiem 0,07A a baterka vcudu za 2 tydny (1,68Ah/den), tak jsem udelal schovany vypinac, memory kabel zapojeny na stale + ma ted
0,02A (0,48Ah/den), bez radia auto bralo 0,01A (0,24Ah/den).
Zda se to jako nic, ale po dvou tydnech uz nestartnes a mozna i po tydnu
tak toto mi presne robi aj mne radio. ked ho necham pripojene tak za dva tri dni uz ledva nastartujem, a ked ho mam odpojene tak baterka drzi pekne 12,6V - 12,7V. ako si to pripojil na ten vypinac? nehodil by si sem nejaky navod? alebo mi to posli na maila aj s fotkami Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., alebo napisat nejaky clanok aj s fotom a hodit to sem na web. diky :wink:
no já jsme to tak taky napojil, akorát mám na ten vypínač napojen i zesilovač a spínám oboje není na tom nic složitýho, jen koupíš vypínač za pár korun a ten drát vedený od baterky přerušíš a dáš tam ten vypínač, já mám v plánu ještě koupit svítící vypínač, abych věděl, že to je zapnutý, občas to zapomenu vypnout a jak jde zesilovač, tak je baterka za necelej den v čudu vybitá
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale vypínač nechci, na ten nebudu myslet, potřebuju to automaticky. Já mam fakt hosip
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
do baterky nechci investovat
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pánové,jak napojit autoradio na spínačku,mám pocit že to taky bere víc než by mělo.Plusko napojit na spínačku,a na jaký drát?Nebo dát ten vypínač na plus kabel?A co pamět zůstane?
No drát od paměti necháš zapojenej přímo na baterku, jinak to logicky vypnutím vymažeš
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
odmykani auta sepnout relatko a pri zamknuti relatko vypojit. Takhle by se ti
radio krmilo samo pri odemcenem aute, coz asi budes mit kdyz budes chtit
poslouchat radio.
Dobre ne???
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jeste mne napadlo udelat automat spinani radia. Pokud mas central tak pri
odmykani auta sepnout relatko a pri zamknuti relatko vypojit. Takhle by se ti
radio krmilo samo pri odemcenem aute, coz asi budes mit kdyz budes chtit
poslouchat radio.
Dobre ne???
to je celkom dobry napad len by to chcelo nejak vymyslet to zapojenie. ja som z elektriky drevo
Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané
Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mam už na stole schéma jednoduchýho časovýho spínače. Sedneš do auta, zmáčkeš tlačítko a máš 15 vteřin na to, aby si zapnul rádio. Potom se mu zas odpojí napájení a musíš zmáčknout znova (primitivní imobilizér) když zapneš autorádio, časovej spínač to pozná, přestane odpočítávat a nechá rádio zapnuté. Když vypneš radio, vypne se i časovač a pro další zapnutí musíš zase zmáčknout tlačítko.
na papíře mi to funguje, do víkendu to snad stihnu postavit, tak uvidim, jestli se to dá použít i v praxi
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.