studený start - vyždímaná baterie - udělal jsem hnusnou věc

Více
16 roků 10 měsíců zpět #16 od hovi

to si delas prdel ne? ja mel v lete danou 40 AH ze skodarny a jelo mi vse i klima

no fakt , sice ta baterka nebyla nejnovější , byla po původnim majiteli a tvrdil, že je asi 2 roky stará, ale fakt když sem otevřel okna dřív než sem nastartoval, tak sem měl pak problem se startem a starter sem proměřil a byl ok i dobýjení a vše

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #17 od stiglitz
Tak jsem byl na stránkách Varty, zadal můj typ auta a doporučujou 55 až 65Ah. Pro můj motor. Příště koupím asi něco kolem 60Ah. zkusím to.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #18 od Předseda
To máš úplně jedno - baterku tam můžeš dát jakoukouliv, čím větší kapacita, tím lepší. Výrobcem doporučovaná je nejslabší, na jakou by to mělo spolehlivě jezdit, horní limit není žádný. Samozřejmě - čím vyšší kapacita, tím dražší baterka a pak ty vyloženě silný se ti už do auta nevejdou, poáč jsou dimenzovaný pro náklaďáky a autobusy 8)

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #19 od stiglitz
No, asi už odbočujeme, ale budu muset něco udělat s tím platem na baterii, nějak se vyvrací směrem k motoru, musím se na to podívat.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #20 od juraj l
co sa tyka poskodenia katalyzatoru, to pri roztahovani hrozi, len ak je pokazene nieco v zapalovacej sustave, a roztahuje sa dlho, a v katalyzatore sa nahromadi vela benzinu
cize ak je auto v pohode, len bateria sa vybila, by som sa tohto neobaval

preco je problem s rozvodmi neviem, no spomina sa to.

ja som pred dvoma rokmi dal novu bateriu 55 Ah a aj dnes toci uplne perfektne. nevidim dovod davat vyssiu kapacitu, aj ked sa tym nic nepokazi.
ovsem pozor, aby sa rozmermi zmestila

a este pozor na stare baterie. kupil som z vrakaca, toci perfektne (ako test som nechal 5 minut (nie v kuse) tocit motor s odpojenym vstrekovanim.
testoval som to pri teplote 10 stupnov.
a meral som kapacitu, odhadujem ju len na TRETINU novej ! a teraz v zime mam pocit, ze nenastartujem, tak sa namaha z motorom.
ked som nechal nabijacku na notebook v aute tyzden, tak bola skoro prazdna a ledva som nastartoval

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.331 sekund
Powered by Kunena fórum