rucicka ukazatele paliva kmita jako splasena

Více
16 roků 9 měsíců zpět #1 od TDGT
zdravim potrebuju poradit rucicka stavu paliva kmita sem a tam jak se ji zachce ale pri vypnutem motoru ukazuje stav paliva spravne,poradi nekdo?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #2 od Freedom
mrkni na plovák jak je na tom.....me to ukazuje kdyz se dostanu pod půlku taky blbě....

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #3 od TDGT
no me to ukzuje presne ale kdyz je motor v behu tak to kmita no ,plovak rikas jo?a kde ho najit?myslis ze bude spatnej?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #4 od Freedom
no bude chtít vyčistit...a to že ti to lítá mě dělá taky....ale jenom když se dostanu pod půlku...kde by měl bejt??no myslim si to to nevim přesně ale v kufru když odkreješ koberec tak by tam měla bejt takovej černej plast ten vyndat a pak tam někde

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #5 od akpuolach
V pravé straně kufru se dostaneš na nádrž, a v ní je čerpadlo a u něho plovák. Práce na prdlačky. Zvednout sedáky a sklopit opěrky, odhrnout koberec, oddělat plastový kryt a odšroubovat kroužek na čerpadle, odpojit elektriku a hadičky od čerpadla na benzín. Vydělat čerpadlo i s plovákem, opravit plovák a obráceným postupem dát do kupy. Zkontroluj pořádně těsnění okolo příruby čerpadla a dotažení příruby(kroužku). To těsnění budeš možná jako asfalt, rozleptaný od benzínu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #6 od stiglitz
To už se tady dost obsáhle řešilo. Je v háji odporová dráha, co měří výšku hladiny. Jestli si myslíš že vyčištění pomůže, tak ne. Novej palivoměr, já jsem dal jinej z vrakoviště, za tři kila.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #7 od hovi

V pravé straně kufru se dostaneš na nádrž, a v ní je čerpadlo a u něho plovák. Práce na prdlačky. Zvednout sedáky a sklopit opěrky, odhrnout koberec, oddělat plastový kryt a odšroubovat kroužek na čerpadle, odpojit elektriku a hadičky od čerpadla na benzín. Vydělat čerpadlo i s plovákem, opravit plovák a obráceným postupem dát do kupy. Zkontroluj pořádně těsnění okolo příruby čerpadla a dotažení příruby(kroužku). To těsnění budeš možná jako asfalt, rozleptaný od benzínu.

nechápu proč tak složitě , stačí odhrnout koberec v kufru a sundat ten plastovej dekl a jen odpojíš ten konektor a vyndáš jen plovák (já si na to udělal takovou pomůcku - vzal sem kus trubky-byl to kus výfuku z favorita myslim , vyřízl sem tam 2 zářezy , aby to tam sedlo dovnitř a pak to tam jen nastrčim a popodočim a je to :D je to udělaný podle originálu , pokud má někdo zájem nafotim, neni to nic složitého, je to práce cca na 5 min) Jinak já ten plovák taky skoušel už kolikrát spravovat a nic nad půlku ukazuje pod ní ne , takže mam na budíku většinou půlku a v nádrži nic :lol: novej stojí něco kolem 800-900kč

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #8 od akpuolach
Nikdy jsem nevydělával samostatně plovák, takže ani nevím že jde zvlášť. Proto jsem popisoval jak se vydělává celý čerpadlo i s plovákem. :oops:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #9 od hovi

Nikdy jsem nevydělával samostatně plovák, takže ani nevím že jde zvlášť. Proto jsem popisoval jak se vydělává celý čerpadlo i s plovákem. :oops:


aha , tak to se omlouvam :oops: no de vyndat jen samostatně ta ,,bílá kukatá zátka,, to je plovák , je tam jako zašroubovaný

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #10 od kendy
Odpověděl kendy pro téma Nefunkční palivoměr
Nazdárek chlapáci,řeším podobný problém jako TDGT,akorát že dneska
jsem vyměnil stávající palivoměr za jiný,který sice něco ukazoval,ale
stále svítit.Ten "nový" z vrakáče zatím nesvítí,ale lítá sem a tam a když vypnu motor a jen otočím klíčkem,tak se ručička ani nehne.
Chci se zeptat jestli třeba nejde dát palivák z jiháho typu auta,nebo mám jít
do funglovky (800-1300Kc)Vím,že u fiatu to je známá věc,ale potřebuju aby
to chodilo.
Ještě :?: ,koukal jsem do diskuzí,kdysi dávno je uveden postup při výměně
a je uváděno,že pokud se otočí o 180`,tak neukazuje.Myslím,že otočit to nejde,mě tam šel jen z jedný polohy.Třeba se mýlím a dal jsem ho blbě.
Dík Kendy

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #11 od stiglitz
Dá se tam něco otočit ale když je ten palivoměr rozebranej. Jestli jsi ho pouze vyměnil tak by se to nemělo stát, ta zásuvka tam jinak nejde.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #12 od kendy
Dneska jsem na to zase koukal,nejde mi pořád do hlavy.Jen sem ho vyměnil a taky myslím že tam jinak nejde,ale pořád nechodí. :evil:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #13 od Jenda
zdravím,mám podobnej problém,mám 1.6DOHC,digitál a když mi začla blikat rezerva,tak sem jel k benzínce a dostal sem tam jen 16 litrů 8O .Ty budíky sami nevědí co ukazujou.Taky mě to štve.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #14 od majster
skuste preverit napajanie pristrojovky.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #15 od drto

zdravím,mám podobnej problém,mám 1.6DOHC,digitál a když mi začla blikat rezerva,tak sem jel k benzínce a dostal sem tam jen 16 litrů 8O .Ty budíky sami nevědí co ukazujou.Taky mě to štve.


to iste robi aj mne. ked zacne blikat rezerva tak viem ze do nadrze dostanem cca 25 litrov benalu :D uz som si na to zvykol a neriesim to nejak. vzdy ked mi zostanu uz len polovicne palicky na ukazovateli paliva a cele uz zmiznu vsetky tak chodim dotankovat a doplna :wink:

Fiat Tipo, 1.4 karbec, r.v. 1990, 210 000 km - predané

Fiat Brava, 1,6 16V, r.v. 1998, na tacho 61 500 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.548 sekund
Powered by Kunena fórum