velmi malý proud při startování

Více
16 roků 9 měsíců zpět #1 od grifith
Zdravím všechny! mám takový problém: při startu mi napětí klesne až na cca 4,5-5V, tím pádem se baterka vymlátí po 2-3x pokusech o nastartování. co to může být, že to z baterky má takový odběr?

Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #2 od Dan
Můj tip je starter pokud máš baterku v pořádku.

FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #3 od grifith
jj baterka je v pořádku je teď měsíc nová... ono když jsem dal baterku(je to bezúdržbovka) na nabíječku tak mi nabíjela na max.12,8V a pak už ani rána!no a pokud jsem ji dal zpátky do auta tak jsem normálně startoval,ale po 3-4dnech v klidu bez ježdění byla zase vyšťavená...radio jsem odpojil a jediny co ted žere v klidu elektriku můžou být tak maximálně hodiny... a taky pořádně nevím jak může startér tak vybít tu baterku co?

Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #4 od temprař
uhlíky,rotor,stator,zasouvací magnet. Překontroluj izolaci a izolační odpory. Možná může být něco spáleného a silnoproudá část spouštěče - tj. kotva a stator nejsou jištěny

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #5 od petr1978
Myslím, že máš tu novou baterku vadnou. Ani při zkratu nesmí napětí na baterce klesnout pod 10 voltů.
Může mít výrobní vadu nebo nějaký jiný problém. Taky když je baterka dobře nabitá, má přes 14 voltů bez zátěže.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #6 od Dan

uhlíky,rotor,stator,zasouvací magnet. Překontroluj izolaci a izolační odpory. Možná může být něco spáleného a silnoproudá část spouštěče - tj. kotva a stator nejsou jištěny


Přesně tak a koukni i na pouzdra. Můžou mít vůli a rotor se může šprajcovat při startování.

FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #7 od Vali
To Petr1978:
Dneska jsem dělal spolumechanika grifithovi a jen pár věci co by mě zajímalo a co mi nejde na rozum:
Je zde asi více problémů, co je třeba pořešit

Baterka může být vadná jak říkáš, ale bude zde nějaký černý odběratel, protože něco vytahuje baterku už v klidu - to se pokusíme dohledat

Ale pak je druhá věc, proč to tahá tolik proudu při startu - baterka klesá asi nějakým kraťákem tam a pak při tom velkém odběru už prostě nemá šanci. Zítra tam zkusím hodit moji baterku ta je Ok relativně a změřit ten odběr při startu. Ale stejně, po čem jít, když by to tolik tahalo z baterky?? Ať nestojíme na místě :cry:

Startér - že by probíjel a moc papal, případně jak změřit a kontrolovat?

Další věc, je naprostot prasečská, kabel od baterky mínus je veden - ukostření převodovka - ukostření pod baterkou ten společný ukostřovací bod a pak baterka napájení. Tak to má být.

ale tady byl další kabel navíc jen od ukostřovacího bodu a do svorky na baterku svedeny jakoby 2 mínus kabely a ten původní co jde od převodovky, tak ukostřen nebyl.

Zase píšu romány ale - nejde mi do hlavy ukostřil jsem jak má být - převodovka kostřící bob pod baterií a protože konec na baterii nedosáhne, tak jsem jej zaizoloval a nenapojil. Na baterku od ksotry tedy již použil jeden kabel a propojil kostřící bod pod baterkou a kontakt na baterii.

Po pokusu o start, který baterie ještě zvládla, tak divnej zvuk motoru. snad jakoby nejely všechny válce, ale jist si nejsem.

A jdeme do finále :lol: :lol: Jeden z kabelů od cívky, co jde do svorky je urvanej, je bílo hněděj a u mne zapojenej je. Záhada je, že ve schématu jsem to nenašel, kam jde.
takže né, že mě trápí moje Tipo, ale už i kamarádovo :cry: :cry:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #8 od petr1978
No jestli to šťaví baterku už v klidu, tak je někde problém.
Ukostřenáí by mělo být tak jak udělal výrobce, je to propočítáno kde přesně mají být body a jak silné kabely aby nebyly přetížené a všechny přístroje měly dostatek energie.
Ten bílohnědý kabel by měl být teoreticky od otáčkoměru, kouknul bych jestli otáčkoměr jede.
S tou tvojí baterkou je to dobrý nápad :)
Tak teď už nevím co bych ještě napsal, napsal jsi toho taky dost :)
o ale jak tě znám, myslím že si určitě poredíš i bez těchto rad :)
Každopádně nevím jak by jsi měřil odběr proudu při startu. Je dost vysoký a nevím čím by se to dalo. Možný multimetr + předředný odpor a pak dopočítat hodnotu.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #9 od pardal5
třeba je to blbost,ale to se stalo mě,taky se my strácel proud,koupil jsem uplně novou baterku a vydržela o 2 dny déle než ta 1,byla to asi souhra náhod,měl jsem poškozenej alternátor a nešla my ani kontrolka,byl nahlodanej kabel,vyměnil,kontrolku taky a bylo po problému

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #10 od pardal5
je jistě mraky variant,proč...tak jsem přispěl jednou z nich

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #11 od grifith
to Petr1978:
no to máš pravdu,že v tom někde bude krpa...s tím ukostřením to mám fakt zvláštní, protože ten původní ukostřovací kábel je krátkej a nedosáhne až na baterku a možná proto tam byl dodělávanej ten druhej, kterej je chycenej na tu kostru u levýho blatníku...jinak otáčkoměr normálně funguje,takže ten drátek na něj nemá vliv! uvidíme jak to zítra zacvičí s Valiho baterkou :)

Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #12 od grifith
to kapralik13:
no tak tohle je vlastně taky možný, protože ne vždycky mi po zapnutí zapalování svítila kontrolka dobíjení. A taky poměrně zvláštní je, že to začíná dobíjet až zhruba při 3000ot. Ono by to mohlo znamenat že bude problém v alternátoru - třeba by to mohly být špatný uhlíky... Ale proč by alternátor vybíjel baterku v klidu co? vždyť ten má právě sloužit k dobíjení nebo se pletu?

Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #13 od michal
a nemůže bejt vadný něaký relátko :?: a nebo volný něaký kabílek na ukostření?

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #14 od pardal5
muže tam být jako naschvál něco k tomu,ale jak píšeš,že ti to začne dobýjet po takových otáčkách,tak by to na 80procent mohl být altík,skusil bych kabely,ono taky by stačilo když nastartuješ dáš měřák na baterku tak zjistíš jestli je to altíi

tipo 1.9 td 1992 59 kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #15 od Vali
Jo pánové, prostě čím dál více zjišťuju, že jsou to záhadná auta ta Tipa, hold se nenudíme ani malu chvíli - sám mám teď takovou menší záhadu, ale postupně se snažím vyřazopvat, tak sjem zvědavej, kam dojdu - snad zdárně dokonce a né jak do teď do ... no víte kam.
Teď se mnou cvičí docela i tohle Tipo stejné motorizace :wink: No uvidím, jestli to zítra moje baterka vydrží. Jinak bych to asi viděl na altík zkontrolovat - uhlíky a diodovej můstek - ještě jsem tohle nedělal, můžete někdo poradit jak na to a jak to změřit??? Vyndání altíku by neměl být takovej problém ne?
Ten kabel kostry asi bude chtít upravit jak má být a pak se poheneme někam dál no...
To petr1978: naspal jsem toho dost, ale jsem z toho dost v lese, obávám se, že moje nápady jsou vyčerpány :cry: :cry: Jinak jsem to napsal blbě, né proud, ten by se opravdu měřil blbě, ale napětí pokles. Hele kabel z cívky, že by měl vliv na otáčkoměr???

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.475 sekund
Powered by Kunena fórum