velmi malý proud při startování
Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Může mít výrobní vadu nebo nějaký jiný problém. Taky když je baterka dobře nabitá, má přes 14 voltů bez zátěže.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
uhlíky,rotor,stator,zasouvací magnet. Překontroluj izolaci a izolační odpory. Možná může být něco spáleného a silnoproudá část spouštěče - tj. kotva a stator nejsou jištěny
Přesně tak a koukni i na pouzdra. Můžou mít vůli a rotor se může šprajcovat při startování.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dneska jsem dělal spolumechanika grifithovi a jen pár věci co by mě zajímalo a co mi nejde na rozum:
Je zde asi více problémů, co je třeba pořešit
Baterka může být vadná jak říkáš, ale bude zde nějaký černý odběratel, protože něco vytahuje baterku už v klidu - to se pokusíme dohledat
Ale pak je druhá věc, proč to tahá tolik proudu při startu - baterka klesá asi nějakým kraťákem tam a pak při tom velkém odběru už prostě nemá šanci. Zítra tam zkusím hodit moji baterku ta je Ok relativně a změřit ten odběr při startu. Ale stejně, po čem jít, když by to tolik tahalo z baterky?? Ať nestojíme na místě
Startér - že by probíjel a moc papal, případně jak změřit a kontrolovat?
Další věc, je naprostot prasečská, kabel od baterky mínus je veden - ukostření převodovka - ukostření pod baterkou ten společný ukostřovací bod a pak baterka napájení. Tak to má být.
ale tady byl další kabel navíc jen od ukostřovacího bodu a do svorky na baterku svedeny jakoby 2 mínus kabely a ten původní co jde od převodovky, tak ukostřen nebyl.
Zase píšu romány ale - nejde mi do hlavy ukostřil jsem jak má být - převodovka kostřící bob pod baterií a protože konec na baterii nedosáhne, tak jsem jej zaizoloval a nenapojil. Na baterku od ksotry tedy již použil jeden kabel a propojil kostřící bod pod baterkou a kontakt na baterii.
Po pokusu o start, který baterie ještě zvládla, tak divnej zvuk motoru. snad jakoby nejely všechny válce, ale jist si nejsem.
A jdeme do finále Jeden z kabelů od cívky, co jde do svorky je urvanej, je bílo hněděj a u mne zapojenej je. Záhada je, že ve schématu jsem to nenašel, kam jde.
takže né, že mě trápí moje Tipo, ale už i kamarádovo
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ukostřenáí by mělo být tak jak udělal výrobce, je to propočítáno kde přesně mají být body a jak silné kabely aby nebyly přetížené a všechny přístroje měly dostatek energie.
Ten bílohnědý kabel by měl být teoreticky od otáčkoměru, kouknul bych jestli otáčkoměr jede.
S tou tvojí baterkou je to dobrý nápad
Tak teď už nevím co bych ještě napsal, napsal jsi toho taky dost
o ale jak tě znám, myslím že si určitě poredíš i bez těchto rad
Každopádně nevím jak by jsi měřil odběr proudu při startu. Je dost vysoký a nevím čím by se to dalo. Možný multimetr + předředný odpor a pak dopočítat hodnotu.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no to máš pravdu,že v tom někde bude krpa...s tím ukostřením to mám fakt zvláštní, protože ten původní ukostřovací kábel je krátkej a nedosáhne až na baterku a možná proto tam byl dodělávanej ten druhej, kterej je chycenej na tu kostru u levýho blatníku...jinak otáčkoměr normálně funguje,takže ten drátek na něj nemá vliv! uvidíme jak to zítra zacvičí s Valiho baterkou
Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no tak tohle je vlastně taky možný, protože ne vždycky mi po zapnutí zapalování svítila kontrolka dobíjení. A taky poměrně zvláštní je, že to začíná dobíjet až zhruba při 3000ot. Ono by to mohlo znamenat že bude problém v alternátoru - třeba by to mohly být špatný uhlíky... Ale proč by alternátor vybíjel baterku v klidu co? vždyť ten má právě sloužit k dobíjení nebo se pletu?
Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Teď se mnou cvičí docela i tohle Tipo stejné motorizace No uvidím, jestli to zítra moje baterka vydrží. Jinak bych to asi viděl na altík zkontrolovat - uhlíky a diodovej můstek - ještě jsem tohle nedělal, můžete někdo poradit jak na to a jak to změřit??? Vyndání altíku by neměl být takovej problém ne?
Ten kabel kostry asi bude chtít upravit jak má být a pak se poheneme někam dál no...
To petr1978: naspal jsem toho dost, ale jsem z toho dost v lese, obávám se, že moje nápady jsou vyčerpány Jinak jsem to napsal blbě, né proud, ten by se opravdu měřil blbě, ale napětí pokles. Hele kabel z cívky, že by měl vliv na otáčkoměr???
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.