Co je tohle za kabel
foto kabelu je tady:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=7820
Tady mám další fotku, nad kterou asi elektrotechnici budou zvracet
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=7817
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Asi je to ten šedožltý. Lebo aj ja som ho mal odpojený. Ale nemal som tam tú koncovku asi ju predchádzajúci majiteľ odtrhol hajzel . Takže ak je to on tak je to kábel na kontrolku opotrebovania brzdových platničiek. Skus urobiť test ako ja.Jeden koniec skúšačky pripoj na + na baterke a druhý na ten kábel.Mala by ti zasvietiť kontrolka opotrebovania brzdového obloženia.
Počkej, ale tahle kontrolka je spínaná obložením, že se sepne kostra, jak se obrzdí destička a přes kotouč tam jde mínus
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Asi je to ten šedožltý. Lebo aj ja som ho mal odpojený. Ale nemal som tam tú koncovku asi ju predchádzajúci majiteľ odtrhol hajzel . Takže ak je to on tak je to kábel na kontrolku opotrebovania brzdových platničiek. Skus urobiť test ako ja.Jeden koniec skúšačky pripoj na + na baterke a druhý na ten kábel.Mala by ti zasvietiť kontrolka opotrebovania brzdového obloženia.
Počkej, ale tahle kontrolka je spínaná obložením, že se sepne kostra, jak se obrzdí destička a přes kotouč tam jde mínus
Ano je to tak.Ale nemusíš sa báť keď dáš tu skúšačku na plus nič sa nestane. Ale samozrejme auto nesmie byť naštartované alebo mať zapnuté zapalovanie. 8O Vlastne ty tím len otočíš smer toku prúdu. Vlastne skúšaš iba žiarovku a tej je jedno z ktorej strany jej ide prúd. Robil som to tak isto.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no krásné, ty černé káble budou nejspíš chybět někde na kostřícím bodě. ten s tím konektorem bude opotřebení brzd. desek, jestli na druhé straně nad podběhem visí nějaký podobný kábl, tak je to ono
ne nikde jinde jsem ho nenašel, navíc asi je jen na jedné, nevim o tom že by v sadě byly dvě destičky s kabelem, vždy tam byla jen jedna
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no krásné, ty černé káble budou nejspíš chybět někde na kostřícím bodě.
můj kostřící bod je mínusový pól na baterce který prase dělalo tuhle lektriku, ten člověk by si zasloužil do rukou nasrat a ne mu dát auto
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ja som mal len nalavo tak som si napravo musel dorobiť.Možno bol predtým aj napravo ale.........................................já jsem koupil desky lucas a byly se senzorem na každou stranu, a mám ty konektory nalevo i napravo
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
si myslím že ty černé káble s těma očkama by měly být někde pod baterkou přišroubované ke karoserii(jestli teda patří ke kostře)
jo jsou to kostřící kabely, taky jsem to měl proto dneska rozdělaný, že bych je dal někde na kastli, ale jsou moc krátký a pod baterku by mi nedali a nikde poblíž není šroub co by se pod něj daly ty očka dát
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.