Co je tohle za kabel
není to káblík k ventilátoru :
už jsem to psal, že jsem to vyřešil....je to opravdu kabel ke kontrolce, co signalizuje opotřebení destiček, spojil jsem ho s kostrou a svítila
jj opravdu je , já homtaky míval , dokud sem ho neustřih - zbytečně vadil byl nepoužitelnej pač nebyla ta koncovka na něm
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale zítra pohledám i na druhé straně, když jste psali že jsou na obou...moje elektrorozvody jsou plné překvapení, to ja jako záhada Blair Witch
na svém mam jen na jedné starně - na levé a když sem koupil destičky , tak je konoktor taky jen na jedné destičce
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vlákno jsem jen proletěl tak se omlouvám,když je to teda kabel od opotřebení destiček kam má být zapojen :
na destičku , z destičky by ti měl vádst kabel s konektorem a jen to do sebe pak zapojíš
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Co se týče napojení drátu na + při zkoušce, jestli rozsvítí kontrolku nebo ne, k tomu bych řekl, že je to nemožné, protože na jedné straně je kontrolka napájená + přes klíček, na druhé se ukostří když dojde k opotřebení brzd a rozsvítí. Pokud se místo kostry ( - ) pustí do žárovky z této strany +, nic se nestane, protože z druhé strany je jenom odpojený kabel ( vypnutá spínací skříňka ). Kdyby by se v tom okamžiku zapla, stejně se nic nestane, protože potenciál bude + + a proud nepoteče ani jednou stranou = opět nesvítí. ( max. pokud bude někde nějakej přechodovej odpor tak bude hrozně malilinko svítit. ( tom případě to je ten samý stav, jako kdyby jste připojili drát na + na baterce, obtočili kolem auta a opět připojili na + na baterce. Taky se nic nestane )
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak s tím káblem to je vyčerpávající, ale pokud chce zjistit jestli je to kábl k brzdám, tak stačí když ty kontakty propojí drátkem, bud se rožne kontrolka nebo nějaká pojistka
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Aha...no tak mě by třeba nenapadlo měnit někdy jenom destičky na jedné straně...vždycky oboje a stočit kotouče pokud to ještě jde. I kdyby s autem bylo co, tak zastavit mě musí vždycky.
Kdo ti poradil takovou kravinu stáčet kotouče....už se to tu řešilo několikrát a je to taková kravina, že horší věc snad nejde udělat
jinak k těm brzdám je přece logický měnit všechny desky i pakny, proto se prodávaj v sadě po 4 kusech já jsem ještě na autě neudělal, že bych vyměnil třeba jen jednu paknu, páč to potom nebrzdí zase ta druhá..občas někoho nechápu když tohle dělá
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Aha...no tak mě by třeba nenapadlo měnit někdy jenom destičky na jedné straně...vždycky oboje a stočit kotouče pokud to ještě jde. I kdyby s autem bylo co, tak zastavit mě musí vždycky.
Kdo ti poradil takovou kravinu stáčet kotouče....už se to tu řešilo několikrát a je to taková kravina, že horší věc snad nejde udělat
jinak k těm brzdám je přece logický měnit všechny desky i pakny, proto se prodávaj v sadě po 4 kusech já jsem ještě na autě neudělal, že bych vyměnil třeba jen jednu paknu, páč to potom nebrzdí zase ta druhá..občas někoho nechápu když tohle dělá
Mno já jsem ale psal, jestli se nepletu, že bych destičky pouze na jedné straně nikdy neměnil. Přijde mi to logický jako Tobě, ale příspěvek nade mnou psal kolega trochu jinou realitu. A stočení kotoučů = srazit hrany, aby hned neudělali na nových destičkách rejhu. Nevím co je na tom špatného a proč bych nemohl sjíždět kotouče do jejich normově minimální šířky. To mi prosím vysvětli. Díky.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To michalkulisak: Na brzdách se nevyplatí šetřit, protože může auto vypadat sebehůř, ale prostě brzdit musí kvalitně A jinak přibržďování kol dělají většinou hadice no, protože zbytek věcí to moc neovlivní, ještě tak HBV, kdyby nechodil jak má
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak když stáčíš kotouče, tak je můžeš teoreticky srazit až ke hranici jejich minimální tloušťky, je jedno jestli to uděláš strojem nebo Ti to udělají destičky provozem. Samozřejmostí je, že pokud máš kotouče už ve stavu spíš že nejsou než sou, tak se budou chovat při prudkém brzdění jinak než nové...ale to by jsme mohli popsat milion řádek, oba myslíme to samé, jenom to jinak vysvětlujeme si myslím.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.