Dobíjení
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vymenil si mostik, a regulator, ale zmeraj napatie na aku pri chode motoru.
malo by byt 14,5 volt, mozu ti tam haprovat aj uhliky, alebo spatny kontakt.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zkontroluj ty uhliky, to je nejlevnejsi oprava na altiku a nemusis ho ani demontovat, jen sundas kabel k baterce ten tlustej a ten malej budici vysunes z konektoru, pak odelas plastovej kryt a vyndas celej regulator, je tam na dvouch sroubech, ale demonatz altiku, taky neni nic tezkyho ja sem to delal opakovane asi 12x, takze pak uz to slo jak na automatizovane lince nejvetsi svinstvo je ta kotva, neda se poradne zjistit, nekdy dobiji, nekdy ne, zvlast ve vysokych otackach = kotva
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
majsterfiat.webovastranka.cz/file/index
tu najdes popis ako otestovat regler, ale je mozne aj to ze mas spatny rotor, moze prerazat na kostru, tazko sa to mera, lebo moze prerazat az po zahriati a to po demontazi nezistis.
regulator sa odpali aj vtedy ak mas spatny kontakt, alebo ak za chodu motora odpojis baterku.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
regulator sa odpali aj vtedy ak mas spatny kontakt, alebo ak za chodu motora odpojis baterku.
to som nevedel- ja som tak na svojej škodovici kontroloval, či mi dobíja......
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tie monolity su prakticky integrovane obvody, ktore pracuju s urcitym napatim, je to rozne, a pri odpojeni baterky ak je altik bez zataze vyleti na nom napatie, v zavislosti od otacok, na viac ako 19V a regulator to neunesie.
to napatie kedy sa znici regulator je rozne, podla vyrobcu.
takto mozu odchadzat aj diody.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.4 i.e, r.v. 1995 3 dvéř už není
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ak odpojis budenie tak to dobijat nema, generator ak nenabudis tak je to len kus zeleza, ak ti to dobija aj pri odpojeni, tak musis zistit odkial ma generator budenie, niekde mas najskor zvod, alebo zly kontakt na zem, treba skusat merat.Když odpojím buzení tak to dobíjí jak fík 14,2V a v otáčkách okolo 2500 tak 18 A
zanedlho tam budem tak sa ti na to rozriem.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapnute zapalovanie, cez ziarovku kontrolky sa privedie budenie na rele,
po nastartovani sa budiaci prud odobera uz z vyvodu alternatora pre budenie, a ak su napatia na akumulatore a na tom vyvode pre budenie rovnake, tak ziarovka nesvieti.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.