Dobíjení
Neměl tu někdo takovej problém ? (TDs)
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6ie OHC, r.v.91, AGT, naj.188 tis.km
miláček jen kdyby trochu nezlobil
Fiat Marea 1,6 16v SX, r.v. 97, překonána hranice 155 tis.km, šlape konečně jak švýcarské hodinky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ahoj...chtěl bych se zeptat, pokaždý když nastartuju Tipo tak nedobíjí až ho prošlápnu do 4tis pak to dobíjí..
Neměl tu někdo takovej problém ? (TDs)
pockej kdyz auto nastartujes tak nedobiji a pri pripdani plynu nad 2000 otacek zhasne?
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No je to asi nějak takto, když startneš, tak to nedobíjí a myslím si, že dokonce i nějak hapruje kontrolka baterky. Jakmile ale vytočíš motor na více otáček nad 2 až 3 tisíce, tak se začne dobíjeta uždobíjí pořád do dalšího startu. Nejčastěji to bývají prý ty uhlíky, co tu tak čtu, vlastní zkušenost s tím ovšem nemám.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
S tou kontrolkou máš taky pravdu, mě neukazuje vubec ani při chcíplim motoru se nerosvítí na klíček..
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To TDGT
No je to asi nějak takto, když startneš, tak to nedobíjí a myslím si, že dokonce i nějak hapruje kontrolka baterky. Jakmile ale vytočíš motor na více otáček nad 2 až 3 tisíce, tak se začne dobíjeta uždobíjí pořád do dalšího startu. Nejčastěji to bývají prý ty uhlíky, co tu tak čtu, vlastní zkušenost s tím ovšem nemám.
no ja rsil podobnej problem minulej tyden,po nastartovani to vubec nedobijelo az nad 2000 to pomalu zhaslo jenze nakonec sme zjistili ze alternator prebíji a po desetinkach stoupa prou navrch coz je nebezpecny pro celou ridici jednotku,misto aby to dobijelo kolem tech 14 tak sem tam mel 17, a nakonec byl vadnej diodovej mustek tak sem vymenil aleternator za starsi za 1500 repasi chteli za 4500 - 5000
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.