DOBIJENI (Nesviti vubec kontrolka)

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od TDGT
kluci neska se mi vyskytla neprijemna zavada jedu uplne normalne ze skoly domu a zniceho nic mi vypne samo radio,stlumi se svetla zpomali sterace proste se vsechno stlumi,prijedu domu (nastesti)a auto uz necyhtne,slabej proud k nastartovani,tak si pucil baterku od taty z Coupe tak to chytlo jenze ,kdyz dam klicek v zapalovani do prvni polohy tak se mi nerozsviti kontrolka dobijeni,auto jinak stou tatovou baterkou chytlo,jenze po opakovanem startovani uz to zacalo opet tahat takze to zrejme nedobiji (ale kontrolka dobijeni po nastartovani je zhasla takze signalizuje vse v poradku) takze jaka je vlastne ma otazka?co muze byt spatne ze po strceni klicku do spinacky se kontrolka dobijeni ani nema snahnu roznout?co muze byt spatne na altiku (pokud je to tim)?vypafa to jakoby tam bylo neco vypadly,kdyz se proste kontrolka ani nerozne,ale draty od altiku sem kontroloval a vsechno je tam kde ma byt,muze to byt treba dal uvnitr altiku,fakt nevim ?nebo ze by rele na altiku?poradte prosim?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od MAXO1973
to isté som mal pred pár dňami. baterku som nabil a vyčistil ukostrenie i vymenil svorky na baterku (chystam sa vymeniť cele kable). Po osadeni baterie som nameral 12,2V a po naštartovaní 13,4V, pri priadaní plynu napätie ešte mierne rastlo. Bateri som nenabil uplne, aby som videl, ako dobíja. Včera v kľude mala 12,6V.
A skus pohybať kablami na alternatore, pripadne prečistiť kontakty.

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od TDGT

to isté som mal pred pár dňami. baterku som nabil a vyčistil ukostrenie i vymenil svorky na baterku (chystam sa vymeniť cele kable). Po osadeni baterie som nameral 12,2V a po naštartovaní 13,4V, pri priadaní plynu napätie ešte mierne rastlo. Bateri som nenabil uplne, aby som videl, ako dobíja. Včera v kľude mala 12,6V.
A skus pohybať kablami na alternatore, pripadne prečistiť kontakty.


kontakty jsem hybal,i je ocistil ale nic, zahada,uvidime

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od Dan
Nejsem sice elektrikář ale zkus kouknout na altík. Je tam jeden slabší kablík na buzení altíku a ten rozvěcí a zhasíná kontrolku. Může být vypadlý nebo přerušený.

FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od TDGT

Nejsem sice elektrikář ale zkus kouknout na altík. Je tam jeden slabší kablík na buzení altíku a ten rozvěcí a zhasíná kontrolku. Může být vypadlý nebo přerušený.


no celkem vedou k altiku dva dratky,myslis nekterej z tech dvou?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od TDGT

to isté som mal pred pár dňami. baterku som nabil a vyčistil ukostrenie i vymenil svorky na baterku (chystam sa vymeniť cele kable). Po osadeni baterie som nameral 12,2V a po naštartovaní 13,4V, pri priadaní plynu napätie ešte mierne rastlo. Bateri som nenabil uplne, aby som videl, ako dobíja. Včera v kľude mala 12,6V.
A skus pohybať kablami na alternatore, pripadne prečistiť kontakty.


jo jeste cim to nakonec bylo ze to nesvytilo?tim vycistenim?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od Dan
Je tam jeden silný červený a pak jeden nebo dva tenké na konektor. Tak ten tenký.

FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #8 od TDGT

Je tam jeden silný červený a pak jeden nebo dva tenké na konektor. Tak ten tenký.


tak vypadly a nic neni,preruseny nevypada

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #9 od Dan
Koukal jsi i na samotnou žárovku v palubce?

FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #10 od Vali
No já bych asi neřešil kontrolku, tu až později. Prvně bych řešil, jestli mi dobíjí alt nebo ne, kontrolka ti baterku nedobije. Takže po nastartování změř jestli ti altík nabíjí??? Na baterce by se ti to mělo hned projevit zvýšením napětím na těch 13,7 teď z halvy nevím přesně hodnotu. Pokud nebude dobíjet, zkus vytočit na volnoběh motor do vyšších otáček, jestli se altík nechytne a nezačne dobíjet - to většinou dělá i s tou kontrolkou, že nesvítí a pak to bývají uhlíky v altu.
Pokud to po vytočení i tak nebude dobíjet, tak nejspíš diodovej můstek v altu. Ale s tímhle už moc zkušeností nemám, to jsem nedělal. Nebo může být závada ještě jinde..

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #11 od Charles
Já mám zase problém, že mi slabě svítí kontrolka dobíjení stále....a nevim co s tim, altík dobíjí dobře i kabely jsem prolejzal :(

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #12 od TDGT

Já mám zase problém, že mi slabě svítí kontrolka dobíjení stále....a nevim co s tim, altík dobíjí dobře i kabely jsem prolejzal :(


tak to mi delalo kdyz mi altik ne ze nedobijel ale prebijel,coz je velice nebezpecne pro ridici jednotku§nakonec byl v pytli ten diodovej mustk a nevim presne co misto okolo tech 12 to dobijelo 16 a po desetinkach to stoupalo

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #13 od Charles
Zkusim ho znovu přeměřit, ale jak jsem psal, dobíjelo to do 14 V proto nevim v čem by mohl bejt zakopanej pes :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #14 od TDGT

Zkusim ho znovu přeměřit, ale jak jsem psal, dobíjelo to do 14 V proto nevim v čem by mohl bejt zakopanej pes :evil:


prosvitava ti to jen chvli po nastartovani,nebo po celou dobu jizdy?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #15 od Charles

prosvitava ti to jen chvli po nastartovani,nebo po celou dobu jizdy?


pořád, ona se rozsvítí a po nastartování zhasne ale ne docela, prostě trochu pořád svítí

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.488 sekund
Powered by Kunena fórum