DOBIJENI (Nesviti vubec kontrolka)

Více
16 roků 8 měsíců zpět #16 od scherer012

pořád, ona se rozsvítí a po nastartování zhasne ale ne docela, prostě trochu pořád svítí


tak to je diódový mostík.....
mne to tak svietilo približne rok a potom mostík išiel do večných lovísk :roll:
asi to bude tzv.:R- dióda (aspoň na škodovke to robievala ona) :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
16 roků 8 měsíců zpět #17 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: DOBIJENI (Nesviti vubec kontrolka)
I mě to blikání dělal diodový můstek.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #18 od remarque

No já bych asi neřešil kontrolku, tu až později. Prvně bych řešil, jestli mi dobíjí alt nebo ne, kontrolka ti baterku nedobije. Takže po nastartování změř jestli ti altík nabíjí??? Na baterce by se ti to mělo hned projevit zvýšením napětím na těch 13,7 teď z halvy nevím přesně hodnotu. Pokud nebude dobíjet, zkus vytočit na volnoběh motor do vyšších otáček, jestli se altík nechytne a nezačne dobíjet - to většinou dělá i s tou kontrolkou, že nesvítí a pak to bývají uhlíky v altu.
Pokud to po vytočení i tak nebude dobíjet, tak nejspíš diodovej můstek v altu. Ale s tímhle už moc zkušeností nemám, to jsem nedělal. Nebo může být závada ještě jinde..


Tak tento problém teď řeším,kontrolka vůbec nesvítí (žárovka je ok) a altík začne dobíjet,až po vytočení mototoru do vyšších otáček.
Je problém ty uhlíky vyměnit svépomocí?A ta kontrolka nesvítí kvůli těm uhlíkům?

FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #19 od scherer012
uhlíky v pohode vymeníš sám
netreba dávať dole ani altík.........
odpojíš dva konektory a vyšroubuješ "mostík" s uhlíkmi, tie potom odpájkuješ a pripájkuješ nové, potom to nahodíš a zapojíš konektory naspäť
nezabudni odpojiť mínusový pól akumulátora

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #20 od majster
ziarovka ak je dobra, tak odmeraj napatie na tom tenkom drate pri alternatore, odpoj ho, a zapni zapalovanie, startovat nemusis, na konci toho dratu musis namerat napatie rovnake ako + aku.
ak ho tam nameras, tak je vadny regler.
precitaj si aj druhe vlakno o dobijani, je tam par poznatkov
teraz som si vsimol ze si mal problem aj s kmitanim pristroja paliva, moze to suvisiet, mozes mat zavadu na napajani pristrojovky...

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #21 od Charles
Tak jsem to opět včera měřil, altík mi na volnoběh dobíjí 14.5V bez spotřebičů, když zapnu větrák, dálkový světla, rádio a zesilovač dostanu se na něpětí 14.3V :) ...pořád nevim proč mi teda slabě svítí ta kontrolka, když to dobíjí normálně :? , potom jsem to zkoušel držet na cca 2000ot. a dobíjelo to stále stejně, nijak to nekolísalo :!: Tak teď kde to teda je, regler, uhlíky nebo co :?:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #22 od majster
skus este premerat tie iste body, ale s kostrou raz priamo na aku, potom kostra-motor, a kostra.karoseria, a plus priamo na aku, potom na starteru, ide o to ze ak ta ziarovka slabo svieti, tak tam niekde musis ten rozdiel napati namerat, lebo ak nemas rozdiel napati tak netecie prud a nemoze svietit.
napad- nepresvita ti nahodou osvetlenie pristrojovky do tej kontrolky?

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #23 od Charles

napad- nepresvita ti nahodou osvetlenie pristrojovky do tej kontrolky?


no tady kolem kontrolek je jedna žárovka na podsvícení toho plastu aby byly vidět znaky kontrolek, to jsem vyhodil, takže mi tam nic nesvítí, ale aby jsi to vidět, tak ti to nafotím, ale asi až večer, nevím zda by to bylo teď vidět, ale zkusím to ;)
A to proměření udělám jako první, mám to udělat při nastartovanym motoru nebo stačí jen na baterku :?:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #24 od Charles
Tak jsem to podle tvé rady šel proměřit, na baterii před startem jsem naměřil 12.9V, to samé jsem naměřil, když jsem dal kostru kamkoliv na karoserii i na motoru a převodovce a na tom červeném kabelu co jde na altík. Když jsem změřil napětí před nastartováním na bílém kabelu, bylo tam přesně 1.50V (kostra na baterce i na motoru bez rozdílu). Po nastartování bylo na červeném kabelu na altíku i na baterce 14.5V a na bílém 12.4V. Kostru jsem opět dával na motor, převodovku i kastli a vždy skoro stejné (rozdíl pár setinek voltu).

Tady jsem vyfotil fotky jak svítí kontrolka, nejdříve před startem
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9422
po nastartování
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9425
a se světlama
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=9428

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #25 od majster
podla toho merania je to diodovy mostik, ale nezda sa mi ani ten regler, lebo ak je to len mostik tak by si mal mat napatie pod 14v.
preto je podozrivy aj regler, lebo pusta plny prud do budenia, ale tym ze je mostik spatny tak to nemoze prebijat baterku.
regulator sa da otestovat, popis aj s obrazkami mas tu-http://majsterfiat.webovastranka.cz/file/index
ta ziarovka ti svieti prave od toho rozdielu cca 2,1V co si nameral.
budes musiet vybrat alt. a rozobrat, diody treba merat s odpojenym vynutim statora, kazda sa da vymerat, mera sa rovnako ako obyc.dioda.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #26 od Charles
Baterku to dobíjí normálně, nevaří elektrolyt nic...jen že to slabě svítí no, a než bych to celé rozebíral, seženu jinej alt, bude s tím méně práce a starostí, navíc nejsem elektrikář a jak měřit diody nebo jiné elektrosoučástky nesfouknu ani s návodem, protože bude jen něco malinko jinak a jsem v koncích :(

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #27 od majster
ak ti napatie nepojde nad 14,6V tak baterke neuskodi, pouzivat sa to da, na dialku ti viac pomoct neviem, rozhodnutie je na tebe.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #28 od Charles
No tak bez světel a spotřebičů to dobíjí 14.46V a se zapnutými 14.26V což si myslím, že není tak šílené, jelikož se jezdí s rozsvícenými světly stále

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #29 od majster
ano takto je to v pohode, akurat treba mysliet na aku. pri dlhsich cestach.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #30 od zula
taky mě nesvítila kontrolka a měl jsem v altíku uvalenej drátek mezi cívkou a sběrnýma kroužkama

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.511 sekund
Powered by Kunena fórum