kam vede tenkdy drat od alternatoru?

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od TDGT
kluci tak sem jeste jednou koukal proc mi nesviti kontrolka na palubce a prolezl sem motor a zjistil sem ze nemam zapojenej ten tenkej kabl co vede od alternatoru a tudiz se ptam kam ma byt zapojeny?kde vede?tenky i tlusty kabl vede buzirkou od olternatoru na povrchu motoru a tlusty je zapojen do starteru,kam teda vede ten druhej?z te buzirky mi totiz en tenkej drat kouka tak nevim kam ho zapojit

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od JohnRoss
Já si myslím, že by to mělo být buzení altíku, a to je přes kontrolku dobíjení, ale ať promluví spíše borci co měli s altíkem probl.

7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od TDGT

Já si myslím, že by to mělo být buzení altíku, a to je přes kontrolku dobíjení, ale ať promluví spíše borci co měli s altíkem probl.


no to vim ze je to na kontrolku ale potrebuju vedet kde je zapojenej ale diky

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od MAXO1973
Prave si vyfarbujem elektricke schemy (potom ich dam k dispozicii), tak som sa na to pozrel. Ten tenky kablik by mal byt sivy a vedie prvotne (na niektorych schemach aj cez nejaky konektor alebo svorku) k rele (na scheme označene 40 - Spinaci rele pro PTC - vedu donho spolu dva sive a dva ružovo čierne kabliky a jeden čierny)
Radšej sa na to ale pozriem od kontrolky dobijania smerom k altiku
Tak od palubky ide sivy kablik prijamo k tomu rele a potom k altiku

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od TDGT

Prave si vyfarbujem elektricke schemy (potom ich dam k dispozicii), tak som sa na to pozrel. Ten tenky kablik by mal byt sivy a vedie prvotne (na niektorych schemach aj cez nejaky konektor alebo svorku) k rele (na scheme označene 40 - Spinaci rele pro PTC - vedu donho spolu tri sive a dva ružovo čierne kabliky)
Radšej sa na to ale pozriem od kontrolky dobijania smerom k altiku
Tak od palubky ide sivy kablik prijamo k tomu rele a potom k altiku


me se jedna o to kde to vede ztoho altiku vim ze vedou dva draty zabuzirkovane podel motoru horem jeden k starteru a druhy je ukoncen trochu driv nekde smerem k akumulatoru (proste nekde k strane ridice)

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od Charles
Hele nechci ti moc do toho lézt, ale jelikož právě dělám elektriku v motoru, všechnoi prohrabuju a rovnám, tak taky vim že červenej tlustej kabel od altíku jde podél motoru do černé rozvodné skříňky, která je přišroubovaná na držáku vzadu u levého předního tlumiče po směru jízdy (když koukáš pod kapotu, je vpravo vzadu) a odtud je to napojené i na baterku, tento kabel dodává proud do systému po nastartování... a ten bílí je napojen na takovou kostku a poté vede v krku, který je pod plechem co je nad světly (respektive vede nad chlaidičem) a tudy kolem baterky, expanzky k palubovce ;)
snad jsme ti pomohl, respektive takto to mám vedeno já a nevim zda je to tak dobře 8)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od TDGT

Hele nechci ti moc do toho lézt, ale jelikož právě dělám elektriku v motoru, všechnoi prohrabuju a rovnám, tak taky vim že červenej tlustej kabel od altíku jde podél motoru do černé rozvodné skříňky, která je přišroubovaná na držáku vzadu u levého předního tlumiče po směru jízdy (když koukáš pod kapotu, je vpravo vzadu) a odtud je to napojené i na baterku, tento kabel dodává proud do systému po nastartování... a ten bílí je napojen na takovou kostku a poté vede v krku, který je pod plechem co je nad světly (respektive vede nad chlaidičem) a tudy kolem baterky, expanzky k palubovce ;)
snad jsme ti pomohl, respektive takto to mám vedeno já a nevim zda je to tak dobře 8)


diky moc kouknu na to ale myslis ze je to stejne jako na mojem 1.9 TD?system asi jo ne?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #8 od MAXO1973
tak ta "kostka" je kabelové propojení okruhu dobíjení (na scheme pod č. 264) a od nej ten kablik (podľa schemy sivy) vedie cez to rele k palubovke
mam tu viacero schem viacerych tipov , ale toto je rovnake
len to, kde je to rele umiestnene, to neviem, od auta som momentalne cca 2000km daleko, takže tymto neposlužim
:)

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #9 od Charles
hele tady to mám vidět, ten kabel jde do toho krku a z něj potom do toho propojovacího konektoru, jak jsem napsal kostky, a odtud to je vedeno tim silnějším krkem nahoru a nad chladičem dál ;)

fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5682

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #10 od petr1978
Jo musí to vst k někjakému relé jak popisujete. Podle buzení pozná relé kdy se má elektřina pro provoz tipa začít brát z altíku. To relé potom přepne ukruhy z baterky na altík. :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #11 od Kounect
Přepínání okruhu z baterky na altík je nepravda.

Funguje to asi takhle.

Tlustej z alternátoru je napřímo na baterku ( teče tudy docela velkej proud, pro příklad se můžeš podívat kolik máš na alternátoru. Okolo 60 - 80 - 100 Ampér to bude. Japonci mívají i víc, třeba do 150. Nicméně tady to bude nějaká z těch prvních hodnot.

Pak musíš alternátor nabudit, to je ten úzkej kablík vedoucí do palubky. Když vynechám spínací skříňku atd. co tomu stojí v cestě, tak v podstatě se dá říct že tenhle úzkej kabílek jde z baterky přes žárovku rovnou na alternátor. A teď jde o to, jakým směrem teče proud. Když zapneš klíček, tak jde z baterky přes žárovku do alternátoru a ten po startu nabudí. Když tedy alternátor začne dobíjet, přestane "síla" z baterky tlačit do alternátoru a potenciál napětí se tam vyrovná. V tom okamžiku zhasne i žárovka.
Chápeš tak nějak? 8)

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #12 od Rossy
V podstatě je to tak.Po zapnutí klíčku jde z jedné strany do kontrolky +/15/ a z alternátoru přes relé,které je v alternátoru-/31/,tím kontrolka svítí.Po nastartování jde z aternátoru také+,takže do kontrolky jde z každé strany + a tím kontrolka zhasne.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #13 od Kounect
Jj...pointa byla jenom v tom, že žádné relé nepřepíná okruhy ve stavu dobíjí nedobíjí. Akorát max. přeruší ten úzkej aby nesvítila kontrolka bez klíčku, tak jak popisuješ.
V alternátoru není relé ale regulátor ( s největší pravděpodobností výkonový tranzistor ).

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #14 od Rossy

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #15 od skypan
Odpověděl skypan pro téma kam vede tenký drát od alt.
trochu vás opravím:ten silnej kabl.má dvě fce,.při startu,funguje jako buzení alt.od (asi 800ot.)začíná alt. dobíjet(a jelikoš aku je ztálý/pevný zdroj 12V)a alt.pri dobíjení dává (zhruba od13.5v)tak se směry toku proudu mění v dobíjení.slabý kabl je jen kontrola dobíjení a dovětek je zhruba viz. víše.co napsal Kounect
Jinak Tempra 1.9TDs má alt.65Anevím,jestli Tipa jsou na tom stejně ale asi jo.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.620 sekund
Powered by Kunena fórum