Univerzální centrál

www.levnealarmy.cz/eshop/centralni-zamyk...amykani-cz-3409.html
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012


Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bude to vypadat asi takhle :
Den budeš bastlit motorky do dveří, nasranej jak klokan = mechanicky namontovat tak, aby to ničemu ( např. staženému oknu ) nepřekáželo, nabastlit to na stávající táhla tak aby to fungovalo. Dráty protáhnout skrz dveřní přechodky ( snad je tam máš, jestli ne, tak udělat díry do dveří, koupit nějaký nejlevnější gumový přechodky ) a ukončit veškerou kabeláž na jednom místě, kde budeš mít i tu ŘJ toho centrálu. Podle schématu to elektro bude skutečně jenom barvička na barvičku, takže no problemo. Asi to bude chtít vzít odněkud stálé napájení, takže ještě někde v autě pohledat i bez klíčku živej drát ( v pojistkovce rozhodně najdeš a někdo Ti tu poradí i určitě kde ) a máš to hotové

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už se to tu řešilo...
necháš si svojí ŘJ centrálu, akorát k tomu píchneš jednotku DO a ta ovládá jakoby to origo. Nic nesápeš ven, vše zůstane a pouze dodáš. Je to fakt jednoduchý. Až něco koupíš tak se ptej co dál...podle toho typu co seženeš.
zdarek...tak wcera som sa bol pytat na ten dialkac+RJ..u nas to stoji cca 1000sk ale chlap w predajni mi poradil ze uni central stoji cca 1300sk...takze mne by sa wiac oplatilo kupit cely central a zobrat z neho iba RJ a motorceky by som mal do nahrady...hmm co ty na to???
Fiat Tipo 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Už se to tu řešilo...
necháš si svojí ŘJ centrálu, akorát k tomu píchneš jednotku DO a ta ovládá jakoby to origo. Nic nesápeš ven, vše zůstane a pouze dodáš. Je to fakt jednoduchý. Až něco koupíš tak se ptej co dál...podle toho typu co seženeš.
este otazocka....niekde tu som cital ze RJ centralu je wlastne relatko...takze pootom tu pridawnu RJ dialkoweho pripojim k tomu??wies mi poradit prosim??
Fiat Tipo 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Přesně tak.este otazocka....niekde tu som cital ze RJ centralu je wlastne relatko...takze pootom tu pridawnu RJ dialkoweho pripojim k tomu??wies mi poradit prosim??
Centrál, ať už jakýkoli, uni nebo origo je vlastně jenom relátko se spožďovačem. Spožďuje se to proto, aby motorky stihly dojet za všech okolností do požadovaného stavu, takže právě tohle relátko jim dává elektriku po nějakou dobu ( cca 2s ).
Jediné co je tam, tak jsou ovládací motůrky - to je jak máš v uni sadách popsáno, dva 3vodičové, 2 pětivodičkové. Ty pětivodičové jsou ovládací. Tím 4tým se jakoby odemkne, tím 5 jakoby zamkne. Přes tyhle 2 dráty se tomu relé dává povel k tomu, co má udělat od kontaktu v tom ovládacím motůrku. ( naopak někdy u řidiče není ani motůrek, jenom ten kontak, protože v rámci úspory nákladů. Zamkneš tam jakoby klíčkem a akorát odtud potřebuješ ten signál z kontaktů že jsi zamkl aby se zamkli i ostatní dveře ). To ssebou nese nevýhodu, že musíš v případě domontování DO dodělat i ten motůrek do dveří řidiče, jinak by se Ti po zapojení odemklo vše mimo řidiče.
Nicméně, Ty si najdeš právě ty dva ovládací vodiče vedoucí ve dveřích od ovládacího kontaktu a k těm napojíš ty dva drátky od ŘJ DO.
A to vynecháváme harakiri jako je třeba podtlakové ovládání centrálu montované např. do koncernů, merglů apod. veteše. To je v autě normálně kompresorek, do dveří vedou hadičky a ty to ovládaj.
Třeba až koupíš ten uni DO, tak to tam ve schémátku budeš mít také znázorněné, ty zapojení se potom trochu líší, ale to už budeš mít jenom na kouknutí ze zvědavosti, bo to řešit nebudeš

Snad mě trochu chápeš, kdyby ne, tak sem písni a já to nakreslím v mém oblíbeném ms paint

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ptej se jak je libodakujem pekne...dost si mi to popisal za co som nesmierne wdacny...ked to kupim taaak ak tak sa este opytam....a este otazocky..ak mozem teda?hmm takze aj ked to mam cez relatko,RJ dialkacku wlastne necham wo dwerach???kedze to bude napojene na motorcek??? a este otazocka hmm bude tam aj wystup na smerowky nie???

Tu ŘJ DO si namontuj někam pod palubku. Dráty ze dveří uvádím proto, že nejlépe se hledá od zdroje, ale jestli si troufáš na pohledání si ve schématu a následně v pojistkové skříni, tak to jde najít i tam ( jakoby ses točil s hledáním těch drátů okolo relátka centrálu. ) Já doporučuju v tom místě napojit 2 "Tvoje" ( v těch dveřích ), který víš odkud vedou a na co je tam máš. Ty dovedeš pod palubku někam kam si dáš tu ŘJ DO.
Výstup na směrovky tam bude, ale jestli je to trochu solidní, tak bys tam měl mít i diody a minischémátko zapojení. Tady Ti už moc neporadím, protože jsem to vždycky zapojoval na parkovačky. Je to jednodušší a mě to vyhovuje víc. Zde tedy moje zkušenosti končí. Btw třeba Citroen z 90tých let to měl na parkovačky už z výroby...ale jak říkám, schéma by tam nemělo chybět. Zapojuje se to normálně na blinkry s tím že se tam musí dát ty diody aby Ti to zablikalo při signálu z centrálu ale neblikaly všechny 4 jak při výstražnejch když normálně blikáš do stran.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čili v Tvých slovech je to iba motorček nechať, nový motorček dodať a celé pozapojovať

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.levnealarmy.cz/eshop/dalkova-ovladani/rc-102a.html
a napojit i na stavajíci řídici jednotku podle plánku který dostanu?
Italy Scene_
Fiat Tipo Granturismo 2.0 i.e cat.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.