Digi - zapojení kabelů
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
čau chapy prosímvás potřebovla bych poradit kam přijde zapojit ten černý kabel z čida rychlosti jsou tam tři (modročervenej,modrej,a černej)Předělávam to z analogu na digi a ten černej proste není kam zapojit do tech konektorů.To samí u čidla podtlaku tak mi taky zbyl jeden kabel jinak všechny barvy sedí a vše jinak funguje .(potřeboval bych vědet hl ten na rychlost v jakým sektoru a na jakým pinu.Díky moc
tak ten čierny je čiernofialový a je to kostra , ide k ukostrovačke za baterkou. Skus si pozriet toto, robil som to k digipalubke - benzin s check panelom
www.uloz.to/250778/zapojeniedgtpalubkyajpdf.zip
na tej schéme je prvok 33 prevodník rýchlosti/tachosignálu
myslím, že som to spracoval prehľadne a pomože ti to
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
http://uloz.to/236456/colorschemy.zip
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
od (38 – podtlakový snímač vakuometru)
konektor B, 4. pin MB (hnedo – biely ) signál otáčok pre ekonomer
od (12 – zapaľovacia cievka)
konektor B, 5. pin AR (bledomodro – červený ) napájanie ukazovateľa rýchlosti +15 V
od (33 – inpulzný generátor tachosignálu)
konektor B, 6. pin A (bledomodrý) signál z prevodníka pre ukazovateľ rýchlosti
od (33 - inpulzný generátor tachosignálu)
čierno-fialový z prevodníka je kostra a čierny z podtlakového snímača vakuomeru tiež. V scheme pozri č. 12, 33,38 (snimač podtlaku atď...)
svieti to, lebo to je od ukostrenia palubky, tamtie zvyšne dva su ukostrenie čidiel pre vznik signálu, ktorý sa zobrazuje, ptípadne iniciuje prepnutie na palubke
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.