Kontrolka dobíjení - Rozsvěcuje se a pohasíná

Více
16 roků 6 měsíců zpět #16 od Charles
no altík ti nedobíjí, pokud má motor pod 750ot. jak má alespoň 800 je to vše dobrý...no může tam někde kolísat to napětí, proto se rozsvěcuje a zase zhasíná, zkusil bych si půjčit nebo za levnej peníz koupit altík a co to bude dělat potom ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #17 od scherer012

no tak to bude asi asi můstek v čudu , nejsem elektrikář , ale 14,6V je už moc


to je tak akurát
keď prebíja- tak by to malo stúpať zároveň s otáčkami- dostal som sa na 18,9V :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #18 od boubik
Jedna rychlovka nez se na to dostanu poradne - pri zvysenejch otackach (az nekam asi k 5000ot/min) je max. napeti na baterce 15.5V pri vypnutych spotrebicich. Knizka rika ze idealne by to melo byt 14V.

Taky jsem zmeril bezudrzbovou baterii (odpojenou na 2h od el. instalace auta) a ma 12.67V coz je podle knizky "jako nova". Nova by mela mit 12.7V a spatna 12.3V.

Zatim nebyl cas se podivat vic, byl jsem na sluzebce... nejaky novy napady co s tim? Altik je na tomhle aute dost nepristupnej, nechce se mi ho jen tak vytahovat :twisted:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #19 od Freedom

Jedna rychlovka nez se na to dostanu poradne - pri zvysenejch otackach (az nekam asi k 5000ot/min) je max. napeti na baterce 15.5V pri vypnutych spotrebicich. Knizka rika ze idealne by to melo byt 14V.

Taky jsem zmeril bezudrzbovou baterii (odpojenou na 2h od el. instalace auta) a ma 12.67V coz je podle knizky "jako nova". Nova by mela mit 12.7V a spatna 12.3V.

Zatim nebyl cas se podivat vic, byl jsem na sluzebce... nejaky novy napady co s tim? Altik je na tomhle aute dost nepristupnej, nechce se mi ho jen tak vytahovat :twisted:


není to zas tak nepřístupný stačí to zvednou a povolit a de to ven v pohodě....sem ho vyndaval několikrát a dělám to behem 15 minut.....a zpátky ho dávám tak 5 minut :wink:

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #20 od majster
ak tam mas 15,5 tak mas vadny regler, da sa vymenit bez demontaze alt.
ak ho vyberies, da sa aj otestovat, potrebujes k tomu reg. zdroj, a ziarovku, a avomet.
ak prejdes ostatne vlakna najdes tu odkaz na zapojenie pre test.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #21 od boubik
Vyřešeno, opravilo se to samo, kontrolka občas trochu žhne ale nic se neděje. Tak fajn...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.353 sekund
Powered by Kunena fórum