Jiná řídící jednotka.
18 roků 11 měsíců zpět #1
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Jiná řídící jednotka. vytvořil uživatel petr1978
Mám fiat tipo 1.6 DOHC - digital r.v. 1991 a ?tve mě, ?e nejde
přečipovat řídící jednotka:-(
Rád bych to překopal a dal tam novou
jednotku. Musel bych překopat kabelá?, palubovku, čidla a kdo ví co je?tě.
Rád bych tam nechal stejný motor (149.C2.046) a del tam jednotku z
posledního Tipa co se vyrábělo.
Nemáte s tím náhodou nějaké zku?enosti?
Rád bych se je?tě poradil ne? na to hupsnu:-)
Asi to bude stát pěkný
balík, ale rád si hraju:-)
přečipovat řídící jednotka:-(
Rád bych to překopal a dal tam novou
jednotku. Musel bych překopat kabelá?, palubovku, čidla a kdo ví co je?tě.
Rád bych tam nechal stejný motor (149.C2.046) a del tam jednotku z
posledního Tipa co se vyrábělo.
Nemáte s tím náhodou nějaké zku?enosti?
Rád bych se je?tě poradil ne? na to hupsnu:-)
Asi to bude stát pěkný
balík, ale rád si hraju:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #2
od Tom
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Odpověděl Tom pro téma Re: Jiná řídící jednotka.
Bacha, na
jiné řídící systémy.
Od paskvilu GM, přes Bosch a? k Magnetti-
marelli...
Tom
jiné řídící systémy.
Od paskvilu GM, přes Bosch a? k Magnetti-
marelli...
Tom
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #3
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Jiná řídící
jednotka
Nyní mám zrovna Marelli analogovou jednotku. Prý mů?u být rád,
?enemám digiplex. ?e prý tyto Marelli jsou celkem bez poruch.
Rád bych
tam dostal tak Bosch MPI tak z roku 95. Nevím co je to přesně zač, jen vím,
?e to má označení IAWpodle chytré knihy Jak na to.
?enemám digiplex. ?e prý tyto Marelli jsou celkem bez poruch.
Rád bych
tam dostal tak Bosch MPI tak z roku 95. Nevím co je to přesně zač, jen vím,
?e to má označení IAWpodle chytré knihy Jak na to.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 51
18 roků 11 měsíců zpět #4
od dirtbiker3
Odpověděl dirtbiker3 pro téma ..
proc
resite jinou jednotku?? nebo precipovani??? to nema absolutne zadnej
smysl....jestli nekdo potrebuje ridici jednotku z DOHC tak jednu mam a je
100% dobra...ale jestli chcete zvysit vykon jednotkou u 1bodu tak to je ta
nejvetsi kravina jakou se zabejvat... kdyz uz sezenete nekoho kdo to za
10000kc udela tak vam to zvedne vykon max o 7 koniku...a kdyz uz bych delal
upravu tak jedine bych dal na motor turbo..sehnal bych si vyssi tesneni pod
hlavu mazani nevidim jako problem hlavni mazaci kanal ma na kazdym motoru
zaslepky...uz na blbym facku byl vyvod na chladic oleje atd:o) a turbem si
pridas 30 kobylek a ty uz sou znat a to nemluvim o kroutaku....ovsem otazka
zni co s posilovacem brzd a ridici jednotkou ktera nebude umet pracovat s
pretlakem v sani... resenim se nabizi jedna firma ktera v CR montuje
a prodava turbodmychadlo na el. pohod...stoji necelejch 8000kc a prida
docela dost a enmusi se nic resit oni to namontujou a zfunkcni... ale
kdyz se podivaze na www.turbonator.com tak uvidite ze Amici stejnou
vec nabizeji za par dolaru...ale otazka je jak to dostat do CR
kdyby nekdo vedel jak tak at da vedet jedno bych si hned nechal poslat...
resite jinou jednotku?? nebo precipovani??? to nema absolutne zadnej
smysl....jestli nekdo potrebuje ridici jednotku z DOHC tak jednu mam a je
100% dobra...ale jestli chcete zvysit vykon jednotkou u 1bodu tak to je ta
nejvetsi kravina jakou se zabejvat... kdyz uz sezenete nekoho kdo to za
10000kc udela tak vam to zvedne vykon max o 7 koniku...a kdyz uz bych delal
upravu tak jedine bych dal na motor turbo..sehnal bych si vyssi tesneni pod
hlavu mazani nevidim jako problem hlavni mazaci kanal ma na kazdym motoru
zaslepky...uz na blbym facku byl vyvod na chladic oleje atd:o) a turbem si
pridas 30 kobylek a ty uz sou znat a to nemluvim o kroutaku....ovsem otazka
zni co s posilovacem brzd a ridici jednotkou ktera nebude umet pracovat s
pretlakem v sani... resenim se nabizi jedna firma ktera v CR montuje
a prodava turbodmychadlo na el. pohod...stoji necelejch 8000kc a prida
docela dost a enmusi se nic resit oni to namontujou a zfunkcni... ale
kdyz se podivaze na www.turbonator.com tak uvidite ze Amici stejnou
vec nabizeji za par dolaru...ale otazka je jak to dostat do CR
kdyby nekdo vedel jak tak at da vedet jedno bych si hned nechal poslat...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #6
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Jiná řídící jednotka.
elektricky
turbo... pekna volovina jak vyhodit 8 , nebo 10 tisic. ..radsi to nacpu do
drobnejch mechanickejch uprav, pripadne oprav, ktery poznam a za zbytek
mam na benzin
pekna diskuze
http://www.tuning-
forum.org/viewtopic.php?t=23778&postdays=0&postorder=asc&start=
0
turbo... pekna volovina jak vyhodit 8 , nebo 10 tisic. ..radsi to nacpu do
drobnejch mechanickejch uprav, pripadne oprav, ktery poznam a za zbytek
mam na benzin
pekna diskuze
http://www.tuning-
forum.org/viewtopic.php?t=23778&postdays=0&postorder=asc&start=
0
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 51
18 roků 11 měsíců zpět #7
od dirtbiker3
Odpověděl dirtbiker3 pro téma ..
tak s
tema drobnejma upravama 100% nesouhlasim....zadnejma upravama neziskas jako
turbem a hlavne nezvedens tak kroutak....proste nemas pravdu... jo a s
tim ze se dostanes na 20litru taky nemuzu souhlasit....protoze kdyz se
kohokoliv zeptas k cemu je turbo ....tak je k tomu aby dopravilo vetsi
mnozstvi vzduchu do spalovaciho prostoru .... tudiz nezvysi ale naopak
snizi...!!!! a zvysi vykon!! teda je jasny ze kdyz budes jezdit s cihlou na
pedale tak se na 20 dostanes...ale to se dostanes ikdyz budes jezdit s 1.4
po meste s plnym....
tema drobnejma upravama 100% nesouhlasim....zadnejma upravama neziskas jako
turbem a hlavne nezvedens tak kroutak....proste nemas pravdu... jo a s
tim ze se dostanes na 20litru taky nemuzu souhlasit....protoze kdyz se
kohokoliv zeptas k cemu je turbo ....tak je k tomu aby dopravilo vetsi
mnozstvi vzduchu do spalovaciho prostoru .... tudiz nezvysi ale naopak
snizi...!!!! a zvysi vykon!! teda je jasny ze kdyz budes jezdit s cihlou na
pedale tak se na 20 dostanes...ale to se dostanes ikdyz budes jezdit s 1.4
po meste s plnym....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #8
od Tom
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Odpověděl Tom pro téma Re: Jiná řídící jednotka.
Kdo někdy
vyděl objeh čtyřtaktního motoru v pv diagramu tak Turbo odbourává spodní
nečinnou sací část jako je u atmosférickýho motoru.
vyděl objeh čtyřtaktního motoru v pv diagramu tak Turbo odbourává spodní
nečinnou sací část jako je u atmosférickýho motoru.
Škoda Octavia 1.9TDi Combi cca 100kw/ 300nm
Škoda Fabia 1.4-50kw
Fiat Tipo 1.6-8v DOHC 66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #9
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Jiná řídící jednotka.
Taky u? jsem nad
torbem přemý?lel. Mám v plánu tam dostat turbo z 1.4 Una. Jen sy myslím, ?e se
spotřeba opravdu zvedne, kdy? se neupraví i jadnotka. S více vzduchem jednotka
přidá i benzín, proto?e vyhodnotí lambda jako chudou směs:-( Ale tím si nejsem
jistý, ale je to logické.
Právě proto se ptám na vá? názor a moc díky. Teď u?
mám sní?enou hlavu ( kompras 1: 10.2), vyle?těné a slícované kanálky (bohu?el
jen v hlavě a přechod do sání a výfuku), vyle?těné ventily a spalovací prostor,
Vět?í filtr o 30%( Octavia 1.6). To u? sice patří do rubriky motorů, ale...
torbem přemý?lel. Mám v plánu tam dostat turbo z 1.4 Una. Jen sy myslím, ?e se
spotřeba opravdu zvedne, kdy? se neupraví i jadnotka. S více vzduchem jednotka
přidá i benzín, proto?e vyhodnotí lambda jako chudou směs:-( Ale tím si nejsem
jistý, ale je to logické.
Právě proto se ptám na vá? názor a moc díky. Teď u?
mám sní?enou hlavu ( kompras 1: 10.2), vyle?těné a slícované kanálky (bohu?el
jen v hlavě a přechod do sání a výfuku), vyle?těné ventily a spalovací prostor,
Vět?í filtr o 30%( Octavia 1.6). To u? sice patří do rubriky motorů, ale...
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 51
18 roků 11 měsíců zpět #10
od dirtbiker3
Odpověděl dirtbiker3 pro téma ..
tak tim
vetsim vzduchovym filtrem sis asi moc nepomohl protoze kdyz das vetsi filtr
nez bys mel..(asi tvuj pripad) tak si vykon spis jeste snizis... jo a s tim
PV diagramem bych taky zas tak nesouhlasil...protoze o cem si mluvil ty
udela kompresor a ne turbo....turbo meni kroutak a vykon a pak dela rovnou
caru v giadramu....proste ze mas masx kroutak a vykon treba od 2500 do
4200ot/min a co se tyce toho ze by ti ridici jednotka pridala benzin...tak
ja verim tomu ze by si to auto ani nenastartoval protoze ridici jednotka u
nepreplnovanyho motoru pracuje s podtlakem v sani a kdyz das turbo tak mas
pretlak a rid. jednotka by nevedela co se deje...jo a uz vubec nemluvim o
tom ze by si nezabrzdil....musel by si tam pak dat vakuovou pumpu aby
delala zase podtlak na posilovaci brzd...a ohledne ty snizeny hlavy...tak
to na turbo muzes rovnou zapomenout...!!! protoze by si to tak zkurvil ze
by si to snad ani nepochopil...pisty ventily klika vsechno by slo
dohajzlu...a vubec by ses nesvezl... kdyz mas benzin a chces turbo tak
musis hlavu zvednout!! a ne snizit...u dieselu to nevadi...
vetsim vzduchovym filtrem sis asi moc nepomohl protoze kdyz das vetsi filtr
nez bys mel..(asi tvuj pripad) tak si vykon spis jeste snizis... jo a s tim
PV diagramem bych taky zas tak nesouhlasil...protoze o cem si mluvil ty
udela kompresor a ne turbo....turbo meni kroutak a vykon a pak dela rovnou
caru v giadramu....proste ze mas masx kroutak a vykon treba od 2500 do
4200ot/min a co se tyce toho ze by ti ridici jednotka pridala benzin...tak
ja verim tomu ze by si to auto ani nenastartoval protoze ridici jednotka u
nepreplnovanyho motoru pracuje s podtlakem v sani a kdyz das turbo tak mas
pretlak a rid. jednotka by nevedela co se deje...jo a uz vubec nemluvim o
tom ze by si nezabrzdil....musel by si tam pak dat vakuovou pumpu aby
delala zase podtlak na posilovaci brzd...a ohledne ty snizeny hlavy...tak
to na turbo muzes rovnou zapomenout...!!! protoze by si to tak zkurvil ze
by si to snad ani nepochopil...pisty ventily klika vsechno by slo
dohajzlu...a vubec by ses nesvezl... kdyz mas benzin a chces turbo tak
musis hlavu zvednout!! a ne snizit...u dieselu to nevadi...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #11
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Jiná řídící jednotka.
no u
diesela to taky vadi..proc maj atmosfericky diesely kompresi vetsinou pres
20:1 a proc turbo diesely pod 20:1??
jinak kdyz chces na motor 1.4
nasadit turbo..neni lepsi rovnou ten motor sehnat z bouranyho racinga i s
elektrikou??.... ono by to fungovalo ..staci veskery cidla pracujici s
podtlakem a podtlak dat do casti saciho potrubi pred turbem , jen nevim jak
by tam davkoval palivo jednobod ..sice sme se spoluzakem delali pokusy na
felde 1 bod 40kW ..dokonce sme auto nastartovali a projeli - jelo to
mimochodem velmi dobre na feldu , ale diky tomu ze 1 bod dava malo benzinu
, tak sme z duvodu nebezpeci propaleni pistu z duvodu chudy smesi nechali,
nehlede na kompresi 9.5.1 kterej , na MPi by sla smes doladit vetsim
tlakem paliva na liste ....
ted budem stavet motor z GII na rallyecross
pude na nej 1 weber (mechanika se na poli lip ladi..staci jen sroubovak
) , a turbo z octy 1.9 TDi s promenou geometrii lopatek, ktery sme pouzili
i na felde
no jestli mas 1.6 DOHC, tak bych sehnal motor z lancie
delty GTi, nebo co to bylo za typ...urcite se nekde najde i s kabelazej
..jednoduchym zvysenim plniciho tlaku , velkym FMIC , tlakem paliva (pokud
to nebude jeste karb. verze )zvedlym na 3.5 se dostanes az na peknych 150-
160koni...no dalsi problem by nastal hned s brzdami, poloosami a celkove s
podvozkem...ten bys musel pouzit aspon z 2l Tipa....
diesela to taky vadi..proc maj atmosfericky diesely kompresi vetsinou pres
20:1 a proc turbo diesely pod 20:1??
jinak kdyz chces na motor 1.4
nasadit turbo..neni lepsi rovnou ten motor sehnat z bouranyho racinga i s
elektrikou??.... ono by to fungovalo ..staci veskery cidla pracujici s
podtlakem a podtlak dat do casti saciho potrubi pred turbem , jen nevim jak
by tam davkoval palivo jednobod ..sice sme se spoluzakem delali pokusy na
felde 1 bod 40kW ..dokonce sme auto nastartovali a projeli - jelo to
mimochodem velmi dobre na feldu , ale diky tomu ze 1 bod dava malo benzinu
, tak sme z duvodu nebezpeci propaleni pistu z duvodu chudy smesi nechali,
nehlede na kompresi 9.5.1 kterej , na MPi by sla smes doladit vetsim
tlakem paliva na liste ....
ted budem stavet motor z GII na rallyecross
pude na nej 1 weber (mechanika se na poli lip ladi..staci jen sroubovak
) , a turbo z octy 1.9 TDi s promenou geometrii lopatek, ktery sme pouzili
i na felde
no jestli mas 1.6 DOHC, tak bych sehnal motor z lancie
delty GTi, nebo co to bylo za typ...urcite se nekde najde i s kabelazej
..jednoduchym zvysenim plniciho tlaku , velkym FMIC , tlakem paliva (pokud
to nebude jeste karb. verze )zvedlym na 3.5 se dostanes az na peknych 150-
160koni...no dalsi problem by nastal hned s brzdami, poloosami a celkove s
podvozkem...ten bys musel pouzit aspon z 2l Tipa....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #12
od Zhiwagoo
Odpověděl Zhiwagoo pro téma Re: Jiná řídící jednotka.
www.prefect-power.com
, alebo perfectpower.com, neviem iste, ale stoji to
za to....
za to....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #13
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Jiná řídící jednotka.
tenpiggi
pack je dobrej akorat k tomu ze oblbne RJ..ty si ho akorat naprogramujes
jak ji oblbnout......sice s tim sou dobry vysledky, ale lepsi je rovnou
programovatelna RJ ..cenove to vyjde nastejno podle toho kolik casu musis
stravit ne brzde....
pack je dobrej akorat k tomu ze oblbne RJ..ty si ho akorat naprogramujes
jak ji oblbnout......sice s tim sou dobry vysledky, ale lepsi je rovnou
programovatelna RJ ..cenove to vyjde nastejno podle toho kolik casu musis
stravit ne brzde....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 51
18 roků 11 měsíců zpět #14
od dirtbiker3
Odpověděl dirtbiker3 pro téma ..
kamik dal
na 205 peugota 1,8D turbo a nic nedelal na motoru a vsechno v poho....jo
jenom takovej detail kdyz das turbo z diesela na benzin tak nevim..protoze
kazdy je jinak charakteristicky...a konstrukcne uplne jinak udelany...
na 205 peugota 1,8D turbo a nic nedelal na motoru a vsechno v poho....jo
jenom takovej detail kdyz das turbo z diesela na benzin tak nevim..protoze
kazdy je jinak charakteristicky...a konstrukcne uplne jinak udelany...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 11 měsíců zpět #15
od Honza
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Odpověděl Honza pro téma Re: Jiná řídící jednotka.
vim o
cloveku co ma turbo se stelovanim lopatek z kokty v unu .... a de to..je to
jedno z nej un v CR
cloveku co ma turbo se stelovanim lopatek z kokty v unu .... a de to..je to
jedno z nej un v CR
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.556 sekund