Sahara nejde - VYŘEŠENO
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak to, že nejde s největší pravděpodobností znamená, že ti odešlo teplotní čidlo, které spíná větrák. Je dole na chladiči na pravé straně když stojíš před autem a koukáš na motor. To čidlo stojí pár korun a vyměnit se dá celkem lehce
Já to mám napojené na přímo na baterku a přes vypínač pod volantem, to je taky jeden pozůstatek po předchozím majiteli. Ten větrák používám fakt zřídka, drží mi to pořád krásně 90°s novym termostatem
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Kostra jde přímo do motoru ne na termospínač. Nepoužitý termospínač mám doma, pokud bys ho potřeboval, tak se nějak domluvíme. (jednorychlostní)
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tím čidlem to právě asi nebude, obešel jsem ho a spojil dráty na kontaktu, co jde k čidlu. Jak jsem psal - na jednu rychlost to nedělá vůbec nic, na druhou cvaká to relátko. Asi bude v riti ten motorek, ještě ho zkusím napřímo na baterku a uvidí se.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prohledal jsem celý prostor pod palubkou, ale žádnou skrytou skříňku ani deklík jsem nenašel. Tak jsem ještě lezl pod kapotu a světe div se - opravdu jsem objevil šedesátiampérovou obrpojistku, která je spálená! Tak koupím novou a uvidíme.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Konkrétně jsem tu potvoru našel tady u tlumiče:
Snad to bude ona, ale jiná 60A by v instalaci být neměla.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na cladiči je čidlo,je tam troj zásuvka s konektory do trojůhelníku(je to to dražší čidlo,stojí asi kolem pětikila)jinak nabízejí ještě dvojzásuvkové klasické čidlo je levnější,pozor na to
a to zásuvku proklemuj a ventilátor na jednu polohu se roztočí.
jiáč ventilátor má dvě rychlosti klasiku rychlou a pomalejší přez předřadný odpor
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jestli cvaká relé tak ovládání se zdá v pořádku,tak na relé zjisti silové kontakty a ty kontakdy zkus proklemovat,pokud tam nenajdeš proudy tak musíš jíti po drátech zpět.a zřejmě to půjde na pojistku(těch 60A)a ta je zpálená proto,že pravděpodobně je problem ve ventilátoru(zpálené vinutí,uhlíky,přidřené ložiska a pod.)No to je to co už jsem psal - když proklemuju ty dráty u čidla, větrák se neroztočí, jenom na jednu rychlost zacvaká relátko, co je hned vedle vrtule. Ale nevim kde je přesně na tom okruhu řazená ta pojistka, jestli je mezi větrákem a relátkem, nebo kde vlastně. Bohužel v elektrice se vyznám jenom trochu.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...PS: inak ja mam tiež klimu ale neviem nikde nájsť tú 60A poistku mam tam iba 40A v tej velkej plastovej krabičke...
...a ešte sa chcem opýtať ako funguje u vás ventilator na chladiči...lebo mne sa spína ale ani nie po pol minute sa hned vypne,nikdy nejde vkuse na tú nižšiu rychlosť ako to nieko písal
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podívej se na ten obrázek co jsem sem dával odpoledne, tam ta pojistka je. Je špatně vidět, tmavězelená na rozhraní té černé plastové krabičky a světlezeleného konektoru, ve kterém je zapíchlá klasická malá pojistka 30A (a která zatím nevím k čemu slouží). Nakreslil jsem tam k tomu šipku. V manuálu se píše, že benzínové motory mají normální 25A ppjistku v pojistkové skříňce, kdežto naftové mají v přídavné pojistkovce (krom jiných):
30A radiator fan (diesel versions)
40A radiator fan (turbo diesel versions with heater)
60A radiator fan (turbo diesel versions with air-conditioning)
Ale jasně se tam píše, že jsou v panelu pod přístrojovkou. Já tam žádný další panel nemám, našel jsem tu pojistku právě pod kapotou.
O té plastové krabičce, která obsahuje pojistky klimatizace (nevím jak ty, ale já jí mám za pravým světlem), píšou že ta silná má mít 30A. Ovšem taky se tam píše o další 60A pojistce, kterou mají některá Tipa a která by měla být v krabičce poblíž houkačky. Prý je od ventilátoru, právě. Zřejmě je to ta, co já mám na podběhu.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.